PSD e dator vândut unui offshore cipriot, controlat prin orfanul-miliardar Petrică Paraschiv

Traiti-Bine-Biserica

Vă mai amintiţi celebrele sloganuri electorale (interogative) ale lui Mircea Geoană, precum „TRĂIŢI BINE?” sau „UNDE-I FLOTA?„, lansate cu scandal în ultima campanie electorală şi lipite pe toate gardurile? Sau de uriaşul banner, anti-Băsescu, desfăşurat la sfârşitul lui noiembrie trecut pe faţada blocului de lângă sediul de campanie al preşedintelui Traian Băsescu? Ei bine, acel experiment anti-Băsescu i-a costat destul de mult pe susţinătorii lui Geoană.

Nu vorbim aici de putere. Despre asta vorbesc ei, prin tonomate, clipă de clipă, în mass media controlate de Vîntu, Voiculescu sau Patriciu, adică de sabotorii României zilelor noastre.

A câştigat pierderea
A câştigat pierderea

Acum vorbim de banii pierduţi de ei în campanie şi de modul în care trezorierii partidului încearcă să-şi acopere găurile oficiale din buzunare.

Am descoperit, recent, o mişcare extrem de interesantă făcută în culisele unui grup de firme ale PSD. Este vorba despre grupul care s-a ocupat exact de chestiunea cu care am început acest material: publicitatea electorală. Una dintre firmele grupului, Tipart Media & Advertising SRL (parte a grupului Tipart) este cea care a realizat „fluturaşii” electorali amintiţi.

Iată şi descoperirea: o datorie (creanţă) de 1,8 milioane lei, pe care Partidul Social Democrat o avea la societatea Tipart Group SRL, a fost cesionată, pe 25 februarie anul acesta, unui offshore cipriotnumit Ocean Zone Energy Ltd.  Trei luni mai încolo, pe 5 mai 2010, actul a fost înscris în Arhiva Electronică a Garanţiilor reale Mobiliare, deci a devenit public. Din document rezultă că PSD a fost păsuit până în 2015.

cesiune creanta psd

De ce ar împrumuta (operaţiunea este echivalentul unui împrumut mascat) cineva partidul lui Geoană cu peste 430.000 de euro pentru cinci ani? În cazul în care firma nu este a PSD, atunci fie se speră că partidul va ajunge la putere şi o va restitui multiplicată de n ori, fie se acoperă folosirea de bani negri în campanie prin invocarea unei datorii reale.

Pentru a răspunde întrebării am făcut o scurtă investigaţie şi am constatat că, de fapt, banii folosiţi de PSD erau negri, iar datoria a fost mutată dintr-un buzunar în altul. Altfel spus, atât firma Tipart Group, cât şi offshorul cipriot sunt vehicule folosite de partidul lui Năstase-Geoană-Ponta pentru nevoile interne.

PARASCHIV
PARASCHIV

Astfel, omul aflat în spatele Tipart Group SRL este nimeni altul decât Petrică Paraschiv (foto stânga), un cunoscut paravan al PSD care a beneficiat de o intensă campanie făcută de Realitatea TV şi site-ul aferent, în încercarea lui Vîntu de a cere respect pentru mafioţi. El a inaugurat, în 2008, restaurantul Casa Latină, fiind patronul srl-ului cu acelaşi nume.

tipart1

Petrică Paraschiv, de care, spre ruşinea mea, abia acum am aflat, este cel care a înfiinţat firma Tipart Group cu anexele sale şi are profilul clasic al paravanului folosit pentru ascunderea proprietarulu real al unei afaceri.

În aprilie 2009, el a fost numit director general adjunct (pe probleme de credit ipotecar) al Agenţiei Naţionale a Locuinţelor (ANL) din partea PSD. Înainte de a prelua funcţia el a fost scos din Tipart Group unde deţinea 93% din acţiuni, alături de o anume Mihaela Drăgan (7%). Paraschiv şi-a cedat pachetul de acţiuni către un offshore cipriot numit Katopolis Holding Ltd şi cu sediul la aceeaşi adresă (str. Krinon nr.16, PC 3110, Limassol, Cipru) unde a fost înregistrat celălalt offshore (Ocean Zone Energy Ltd) care, un an mai încolo, avea să preia creanţa PSD de la Tipart.

Mai mult, reprezentantul Katopolis, una nume Valentin Lungu, este chiar cel care l-a înlocuit pe Paraschiv în funcţia de administrator al unei alte firme din grupul Tipart (filiala Budeşti), atunci când acesta a fost nimit la ANL. Asta înseamnă fie că aceste societăţi au acelaşi patron, fie acelaşi avocat care le-a înscris. Fiind implicate însă, în aceeaşi afacere, e puţin probabil să aibă proprietari diferiţi. Are şi probabilitatea mândria ei!

Firmele în care Petrică Paraschiv figurează ca administrator
Firmele în care Petrică Paraschiv figurează ca administrator

La scurt timp după preluarea funcţiei de la vârful ANL, Petrică Paraschiv a cedat două dintre firme. Astfel, pe 4 mai 2009, a transferat, discret, acţiunile deţinute (75%) la Casa Latină SRL către partenera sa de afacere, Mihaela Drăgan. În aceeaşi zi el transferat şi pachetul de acţiuni (50%) deţinut la societatea Boutique Hostel, tot către Mihaela Drăgan.

Ulterior a urmat campania electorală, în care firmele grupului au prestat la greu pentru Mircea Geoană, iar pe 23 octombrie Paraschiv a fost scos din ANL. Era prea implicat în campanie, iar PSD-ul ieşise de multişor din alianţa guvernamentală cu PDL.

În decembrie 2009, Tipart Group este transferat cuplului Iuliana şi Laurenţiu Claudiu Barbu, exact cei care aveau să cesioneze creanţa PSD către offshorul cipriot. Ultima mişcare făcută de aceştia, pentru a-i ameţi definitiv pe cei care, ca şi mine, încercă să ia urma operaţiunilor dubioase, a fost plasarea a trei societăţi cu nume înrudite în acţionariatul Tipart Group.

Este vorba despre Reinvent Strategic Business Solutions SRL, Reinvent Business Strategies SRL şi Reinvent Solutions SRL. Oricine îşi dă seama că aceste firme sunt făcute cu scopul de a induce în eroare. Ele sunt dubioase pentru că, spre exemplu, în martie 2010, două dintre acestea au preluat o altă societate, Vietcon Group SRL, căreia, după ce i-au schimbat sediul şi numele, i-au suspendat activitatea pentru trei ani. Să preiei o firmă doar s-o conservi, până o să ajungă partidul-tată la putere, e o soluţie înţeleaptă.

multumiri Geoana

Petrică Paraschiv revine însă, în grupul Tipart, pe 15 martie a.c, prin preluarea funcţiei de administrator al firmelor Tipart Media & Advertising SRL (deţinută acum de Adrian Drăgan) şi Tipart Logistic Group SRL (deţinută de offshorul Katopolis Golding Ltd). Astăzi, firmele nu mai figurează cu acest nume, la Registrul Comerţului.

În dulcele stil mafiot al PSD, ele se numesc acum One Solutions Media & Advertising SRL, respectiv One Solutions Production Logistic SRL.

Pe site-ul celei dintâi a figurat până zilele trecute mulţumirile primite de la  fundaţia Renaşterea, condusă de Mihaela Geoană, pentru sprijinul acordat.

Aşadar, în vreme ce toate tunurile sunt puse pe Traian Băsescu, Elena Udrea sau Emil Boc, mafioţii care au distrus România îşi refac forţele şi se regrupează pentru ofensiva pe care o pregătesc.

(Foto Baricada)
(Foto Baricada)

Iată cum o simplă cesiune de creanţă poate să ascundă elemente ale unui adevărat mecanism de tip mafiot, aplicat, pe scară largă, de zecile de mii de indivizi constituiţi în clientela politică a PSD.

În exemplul de mai sus, răsplata primită de orfanul Paraschiv, prin numirea sa în fruntea ANL, este regula respectată cu sfinţenie de PSD, hoţul care strigă hoţii din ianuarie 2005 încoace. Şi o face continuu, printr-o campanie anti-românească fără sfârşit, beneficiind de sprijinul mediatic total al altor hoţi. Felix şi Nuş.

Dan Badea

Atac mediatic împotriva României: Folosindu-se de un blogger-tonomat al lui Vîntu, alogenul Dan Voiculescu atacă brandul turistic al României

ată cu cât îşi vând ţara sclavii lui Voiculescu-Felix: 250 dolari
Iată cu cât îşi vând ţara
sclavii lui Voiculescu-Felix: 250 dolari

Televiziunea lui Dan Voiculescu a lansat astăzi cel mai dur atac la adresa României, venit din interiorul ţării. Scopul atacului este sabotarea explicită a acţiunii de promovare a României, acţiune aflată în desfăşurare în China.

Argaţii lui Felix, obsedaţi de creşterea alarmantă a notorietăţii (pozitive) a ministrului Elena Udrea, sunt în stare de orice, chiar şi de terfelirea imaginii ţării lor.

Astfel, cu câteva minute înainte de lansarea la Shanghai a brandului turistic al României, ocazionat de Ziua României din  cadrul EXPO 2010, postul tv anti-românesc Antena 3, avându-l ca invitat în studio pe Ciutacu şi la telefon pe un anume Cristian Dorombach, a declanşat grave acuzaţii de furt intelectual comise de cei care au realizat logo-ul brandului turistic al României. Un element grafic prezentat în logo-ul de prezentare realizat la comanda Ministerului Turismului, adică o frunză, ar fi fost preluat de pe un site oarecare.

Frunza pe roţi
Frunza pe roţi
atac6
„Proiectul pe care l-au furat astia de la Ministerul Turismului si l-au pus la noi ca si brand de tara (sic!) se numeste Change Transport si se refera probabil la un transport public mai ecologic, site care va fi lansat in vreo 30 de zile. Dar e bine ca l-am furat noi, ne putem lauda cu el ca fiind original” – scrie Dorombach pe blogul său.
Logoul turistic al României lansat la Expo 2010, Shanghai
Logoul turistic al României lansat la Expo 2010, Shanghai
Individul, folosit drept coadă de topor „independentă” în cadrul atacului împotriva României, nu este nici pe departe un străin de moguli sau tonomate, cum spunea ciutacul.

Dimpotrivă, el este unul dintre păstorii tonomatelor lui SOV, alias Nuş. Cristian Dorombach este project manager la Realitatea TV!

De altfel, cum singur recunoaşte, el a fost administrator IT (2000-2005) şi Inginer Multimedia (2005-2008), tot la Realitatea.net. Adică tonomat cu diplomă.

Coada de topor, sau tonomatul-blogger al lui Nuş
Coada de topor, sau tonomatul-blogger al lui Nuş

Este incredibil ca un astfel de individ, unul dintre cei mai vechi oameni din televiziunea lui Nuş, să fie considerat un blogger independent. Ca să nu mai vorbim de inepţia debitată de el, când vorbeşte despre un element ca despre un întreg.

În timp ce pe Antena3 Ciutacu spunea că, de data asta, hoţia a fost dezvăluită de un blogger fără legătură cu tonomatele sau mogulii, pe clona Antenei3, adică pe Realitatea lui Nuş, era invitat în direct chiar bloggerul „ne-tonomat” surprins la serviciu, pe moşia lui Vîntu.

tonomatul lui sov

Aşa arată o coadă de topor pe moşia lui Nuş
Aşa arată o coadă de topor pe moşia lui Nuş

Că avem de-a face cu o mare operaţiune de intoxicare, lansată prin mass media pentru a bloca sau trivializa lansarea cu succes a brandului turistic al României, este mai presus de orice îndoială. Pe de o parte, elementul grafic din logo-ul României este opera unei firme de renume internaţional specializată în aşa ceva, iar o eventuală încălcare a copyright-ului este responsabilitatea exclusivă a acelei firme, şi nu a ministerului condus de Udrea. În aceste condiţii, atacul furibund al coaliţiei mediatice, împotriva ministrului turismului nu se justifică. Pe de altă parte, s-a ajuns să se spună că avem “o Românie de 250 de dolari” (Antena3) sau că România a dat “850.000 de euro pe o frunză” (Realitatea TV), amestecându-se denigrarea ţării cu minciuni flagrante. Nu în ultimul rând, preluarea atacului de către Realitatea TV este uns emn că sincronizarea operaţiunii a fost gândită de echipa de exerţi în manipulare care coordonează, la vârf, cele două trusturi de dezinformare.

Scenariul lansării noului atac seamană cu acela în care celebra casetă prezentată de Răzvan Dumitrescu (Băsescu „lovind” un copil) fusese prelucrată şi plasată la RTV, via Gardianul, de oamenii  lui Patriciu. Acum, „frunza” furată a fost descoperită de tonomatul lui SOV şi plasată spre exploatare, via blogul tonomatului piticu.ro argaţilor lui Voiculescu.

„România este în centrul unui scandal internaţional de furt de proprietate intelectuală” ţipa Ciutacu, cu spume la gură, profitând de faptul că nu prea are cine să se sesizeze şi să-i sancţioneze pe sabotorii unui proiect care nu are legătură cu vreun partid politic ci doar cu partea economică şi cea de imagine a ţării.
Ţopârlanul care atacă România
Ţopârlanul care atacă România
Acesta este un exemplu concret de campanie de presă la comandă care aduce prejudicii României, dar este mai mult decât o vulnerabilitate, în sensul precizat în Strategia Naţională de Apărare a ţării, atât de hulită de alogeni. Culmea, dacă în documentul elaborat de CSAT se face referire la „fenomenul campaniilor de presă la comandă, cu scopul de a denigra instituții ale statului, prin răspandirea de informații false despre activitatea acestora”, nu se spune nimic de campaniile lansate pentru a denigra România şi imaginea ei. De ce? Pentru că aici nu avem de-a face cu o vulnerabilitate, ci cu o ameninţare la Securitatea Naţională.

A denigra imaginea ţării tale spunând că până şi brandul de ţară e rezultatul unui furt, sau că suntem un popor de hoţi este, cred eu, mai mult decât un atac politic. Este o gravă infracţiune care nu mai ţine de CNA, ci de Parchet.

tradatorul+voiculescu.jpg
turnătorul ordinar al Securităţii Dan VOICULESCU, comandantul Antenei3

Priviţi din nou imaginea de la începutul acestui material, citiţi ce scrie acolo, şi gândiţi-vă că patronul celor care au pus ştampila aceea, O ROMÂNIE DE 250 DE DOLARI, este vicepreşedintele Senatului României, Dan Voiculescu.

Mai grav este că, astăzi, când Mircea Geoană este în concediu, stăpânul sabotorilor României este al doilea om în stat!

Sper ca Parchetul să se autosesizeze!

Update: Evident, campania anti-românească lansată de Antena3 a fost continuată şi amplificată de Realitatea TV. Manipularea, aici, s-a dus pe alte coordonate şi cu alt logo: „Udrea, 850 de mii de euro pe-o frunză”. Asta au înţeles diversioniştii profesionişti că prinde la bizoni…Şi poate că au dreptate, pentru că prostia e contagioasă. Dacă te uiţi mai mult timp la informatorul Ioan Ghişe, molfăitul pnl din Braşov, rişti să te îmbolnăveşti.

Dan Badea

Tonomatul Adrian Ursu şi-a tras fabrică de mobilă în secuime

Adrian Ursu, unul dintre tonomatele favorite ale lui Nuş, a folosit recent câţiva arginţi ca să cumpere un sfert dintr-o fabrică de mobilă. Afacerea este una discretă, departe de ochii invidioşi ai jurnaliştilor calici de la Bucureşti.

Sclavul lui Vîntu şi-a plasat banii lui de buzunar tocmai în Covasna, la societatea Unio-Impex SRL. Asociaţii tonomatului oltean sunt covăsnenii Iulian Ungureanu, Petru Ungureanu şi Dan-Călin Nedelcu.

foto Baricada
foto Baricada

Implicarea mercenarului în afacerea cu mobilă confirmă informaţia conform căreia în industria mobilei evaziunea fiscală este la ea acasa. Pe de altă parte, asta e un semn al prosperităţii jurnaliştilor de pe moşia turnătorului Nuş.

Ursu nu e la prima afacere. El s-a mai implicat, alături de alţi mercenari din mass media româneşti, în câteva firme care i-au adus mari satisfacţii financiare.

Prima dintre ele a fost Curier SRL (2001), în care a activat alături de Lelia Munteanu, Ioan Barbu, Sorin Alexandru Barbu şi Silviu Popescu.

munteanu_ursu_2-001

 

fabrica luii ursu

La fel, tot în 2001 el a mai participat la înfiinţarea firmei Super Media Group SRL, alături de Lelia-Valentina Munteanu, Iulia Ştefania Octavia Rădulescu şi Iulius Cezar.

În 2003 a fost ales, pentru patru ani, în Consiliul de Administraţie al SC Adevărul SA.

În 2005, jurnalistul-afacerist înfiinţează alături de alţi mercenari din mass media societatea Crucişătorul SA. Tovarăşii lui Ursu au fost următorii: Mircea Dinescu (20%), Popescu Cristian (CTP – 35,3%), Bogdan Chirieac (14,9%), Lelia Valentina Munteanu (14,9%). Ulterior, mercenarii au majorat capitalul social al firmei  de la 10.000 de ron la 2.850.000 de ron! Pe această firmă, al cărei control avea să fost preluat de Adrian Sârbu, prin Publimedia International, a fost lansat pe piaţă cotidianul Gândul. Mercenarii şi-au vândut destul de scump mare parte din acţiunile deţinute aici.

După ce li s-a alăturat şi negrişorul Marius Niţu, echipa de la Adevărul a mai preluat, pe 5 mai 2005, şi acţiunile firmei Theodora Consulting SRL de la un anume Corneliu Mircea Dumitrescu.

Băieţii s-au descurcat de fiecare dată, au făcut bani frumoşi din publicitate şi din promovarea intereselor celor care plăteau mai bine, indiferent de culoarea politică.

Foto Baricada
Foto Baricada

Au fost şi au rămas mercenari. Acum execută comenzile lui Nuş încercând să îndeplinească, întocmai şi la timp, ordinele transmise de la periferia Moscovei.

Dan Badea

 

Cristian Paţurcă a decis: Dan Diaconescu e urmaşul de drept al Anei Blandiana , Doina Cornea şi Victor Rebengiuc

Paţurcă, bolnav, ajuns boschetar (foto EvZ)
Paţurcă, bolnav, ajuns boschetar (foto EvZ)

paturca9

Coautorul Imnului Golanilor, Cristian Paţurcă, a devenit admiratorul necondiţionat al penalului Dan Diaconescu, patronul OTV.

El a participat în seara asta la o emisiune a lui DD unde a lansat în premieră naţională, „sau poate mondială” (cum ar zice impostorul cu Rolls Royce), noul imn al partidului babelor senile, ghicitoarelor, vracilor şi bizonilor, numit Partidul Poporului.

„Cântec pentru Dan” şi-a intitulat Paţurcă lălăiala.
Dacă nu mi se atrăgea atenţia şi nu vedeam prestaţia lui Paţurcă, n-aş fi crezut că un om poate să decadă în asemenea hal. Mă refer la Paţurcă, nu la DD. Bolnav, cu sistemul de valori inversat, fostul „golan” a ajuns la mâna unui ţopârlan din Caracal.

Interesant mi s-a părut însă, dincolo de „capodopera muzicală”, discursul lui Paţurcă şi încercarea lui de a-l înnobila pe ţopârlan. „Era bătaie pe microfon, la balcon. Trebuia sa îi fac loc domnului Rebengiuc, doamnei Ana Blandiana, doamnei Doina Cornea(…) Acum am onoarea ca impreuna cu Vladi si Nana Cnejevici sa iti facem tie un cantec. Ne-a placut sa il facem” – a declarat Paţurcă, trecând rapid de la balconul Universităţii, la vidanja lui DD. Aşadar, Diaconescu este, din punctul lui de vedere, urmaşul celor trei reprezentanţi ai societăţii civile născute în Piaţa Universităţii acum 20 de ani.

Decăderea nu are limite
Decăderea nu are limite

Versurile noului Imn sunt însă pe măsura lui DD. Parcă sunt scrise de el!

Iată „capodopera”, şlagărul babelor senile şi al vindecătoarelor care se vor înscrie în partidul lui DD.

Cantec pentru Dan

El e, il vezi in fiecare seara
Diaconescu la OTV apare
Este ca mine si ca tine,
Omul ce vrea sa faca numai bine.

Si spune atunci: Mai stai, mai stai! De ce tot iei si vrei sa ai?
Noi nu suntem ai nimanui?
Suntem glasul poporului!

Cu noi veti fi la putere,
Uniti cand viata o cere.
Cu Dan Diaconescu in frunte
Uniti, doar partidul nostru e-al poporulul!

Doar el iti da tot adevarul
Normal, il stie tot poporul
Nu vrea nimic, nu vrea sa ascunda
Nu sta ca altii doar la panda.

Si spune atunci: Mai stai, mai stai!
De ce tot iei si vrei sa ai?
Noi nu suntem ai nimanui?
Suntem glasul poporului!
Cu noi veti fi la putere,
Uniti cand viata o cere.
Cu Dan Diaconescu in frunte
Uniti, doar partidul nostru e-al poporului!

Dan Diaconescu, presedinte!

Paturca: Votati Dan Diaconescu si Partidul Poporului!

(preluare de pe ziare.com)

Despre atmosfera lansării acestui şlagăr „a la bizon„, puteţi găsi mai multe amănunte interesante, sau picante, după caz, aici.

Oricum, dincolo de circul mediatic, e tragică trecerea asta de la Golan, la Boschetar!

Dan Badea

Dezinformarea zilei: Nuş a lansat, împotriva lui Băsescu, „diversiunea tunul de 44 mm”

Diversionista lui Felix pe moşia lui Nuş
Diversionista lui Felix pe moşia lui Nuş 
foto Libertatea
foto Libertatea

O fătucă isterică, scăpată cu ceva timp în urmă din crescătoria lui Voiculescu şi pescuită rapid de Nuş (numele de cod al informatorului SOV), se întreba aseară, pe Realitatea TV, de ce Serviciul de Protecţie şi Pază are în dotare o „geantă scut antiglonţ” (dreapta) pentru demnitari.

De ce-o interesa pe gurista lui Vîntu elemente din dotarea SPP? Pentru că a văzut ea un astfel de scut la un însoţitor al Preşedintelui României, aflat sâmbătă la Tuşnad, şi asta nu i s-a părut în regulă. Nu e normal, gândea ea cu gura deschisă, ca grupa SPP însărcinată cu protecţia lui Traian Băsescu să-şi respecte fişa postului.

Fără a se întreba, măcar o clipă, ce s-ar fi întâmplat dacă unul dintre nebunii care fluturau steaguri secuieşti în faţa Preşedintelui României, ar fi avut un pistol (de genul celui cu amortizor importat din Ungaria şi descoperit recent de poliţişti) şi ar fi tras, în nebunia lui, spre Traian Băsescu, sau spre Viktor Orban, gurista a făcut un adevărat circ pe sticlă alături de invitaţi de serviciu precum şantajistul Chirieac sau protectorul grupării mafiote a lui Cătălin Voicu, Dan Nica.

spp7

Băsescu se păzeşte de glonţ!”, „Declinul lui Băsescu„, „Declinul lui Băsescu şi frica de glonţ” – titrau jigodiile lui SOV încercând să-i convingă pe bizoni că Preşedintele are zilele numărate, că este atât de urât de către populaţie încât nu mai poate ieşi din casă fără vestă antiglonţ sau scut de protecţie.

Tun antitanc Pak 38, md. 1938, cal. 50 mm
Tun antitanc Pak 38, md. 1938, cal. 50 mm
Tun anti-aerian  Rheinmetall model 1939, cal 37 mm
Tun anti-aerian
Rheinmetall model 1939, cal 37 mm

O măsură firească, luată de un serviciu specializat în protecţia demnitarilor, este transformată, de către imbecili, într-un atac politic mizerabil. Atacul mediatic n-a rămas doar pe sticla vidanjei lui Nuş. Oficinele controlate de el, Cotidianul, Puterea şi România liberă (prin tonomatul Păsărică) au preluat şi împrăştiat, pe principiul rahatului aruncat în ventilator, noua diversiune a echipei conduse de Sergiu Toader şi compuse din vuvuzele plătite cu sute de mii de euro anual.

Numai că, angajaţii lui Nuş se întrec între ei la capitolul prostie. Iată şi mostra prostiei multiplicate care a pornit de la gurista lui Nuş, fosta guristă a lui Voiculescu, Oana Stancu.

Cică scutul antiglonţ, disimulat într-o servietă, ar fi compus din „plăcuţe care pot opri gloanţe cu diametrul de până la 44 mm”. Adică aproape patru centimetri jumătate! Adică proiectile de tun anti-aerian sau anti-tanc!. Adică premiul Nobel pentru inventatorul genţii!…Nu i-o fi durând prostia pe angajaţii lui SOV?

Iată câteva dintre mostrele prostiei multiplicate:

Oana Stancu lansează, pe realitatea.net, enormitatea de   44 mm în "diametru", deşi poate a confundat diametrul cu... lungimea
Oana Stancu lansează, pe realitatea.net, enormitatea de
44 mm în „diametru”, deşi poate a confundat diametrul cu… lungimea 
Nistorescu împrăştie şi el, prin Cotidianul, durerea guristei lui Nuş, chestia de 44 mm
Nistorescu împrăştie şi el, prin Cotidianul,
durerea guristei lui Nuş, chestia de 44 mm
Cutezătorii lui Nuş, de la Puterea, preiau şi ei, că ordinul e ordin!
Cutezătorii lui Nuş, de la Puterea, preiau şi ei,
că ordinul e ordin! 
România liberă nu putea să nu înghită căcăreaza şi să ne-o livreze, ca ştire
România liberă nu putea să nu înghită căcăreaza
şi să ne-o livreze, ca ştire

Astăzi, sub parolaDe cine se teme Traian Băsescu?„, maimuţele lui Nuş au reluat subiectul invitând alţi manipulatori de serviciu pe unitate, o ghicitoare-vindecătoare cu nume de rus (mitchievici) şi un frustrat cu nume de păsărică de noapte (ciuvică). Cei doi au venit, au spus poezia cu nenea Băsescu, şi au plecat. Or să revină diseară, dacă n-or să fie chemaţi de copatronul Felix.

De cine se teme Băsescu? Păi, ca şi mine, se teme de proşti! De proştii lui Nuş, ai lui Felix sau ai altor diversionişti alogeni. De bizoni, pentru că sunt imprevizibili. Iată câţiva în înşiruirea de mai jos:

Gurista Oana Stancu, surprinsă în timp ce gândeşte cu gura deschisă
Gurista Oana Stancu, surprinsă în timp ce gândeşte cu gura deschisă
Cârpa lui Cătălin Voicu debitând prostii
Cârpa lui Cătălin Voicu debitând prostii
O pensionară care bântuie noaptea
O pensionară care bântuie noaptea
Ghicitoarea-vindecătoare de deochi cu nume de rus
Ghicitoarea-vindecătoare de deochi cu nume de rus
Reprezentantul etniei lui Emil Constantinescu, un frustrat cu nume de păsărică de noapte
Reprezentantul etniei lui Emil Constantinescu,
un frustrat cu nume de păsărică de noapte

 

Dan Badea

Parolat: Turturica a fost prins(a) cu sute de mii de euro în ”cioc”

Acest conținut este protejat prin parolă. Pentru a-l vizualiza vă rugăm să introduceți parola mai jos:

Dezinformarea zilei – Un fleac, au dat ceasul înainte: Astăzi este 22 decembrie!

Tonomatele lui Vîntu şi Voiculescu au deshumat astăzi, în Ghencea, PROSTIA. Aşa se face că, din acest motiv, vidanjele lor de sticlă decretează, mediatic, cu mândrie patriotică: astăzi este 22 decembrie 2010!…

Este incredibil ce ni se întâmplă.

Iată care este rezultatul dispariţiei jurnaliştilor de pe piaţa mass media.

Iată ce înseamnă să populezi două televiziuni cu tonomate, adică indivizi care pentru bani sunt capabili de orice.

Uitaţi-vă la televizor şi vedeţi rebuturile societăţii româneşti în toată splendoarea lor, astăzi, în ziua de graţie a Domnilor turnători alogeni Vîntu&Voiculescu, 22 decembrie 2010.

Realitatea_ceausescu

 

antena3_ceausescu

Uitaţi-vă la cele două imagini şi spuneţi dacă vedeţi vreo diferenţă! Uitaţi-vă la ora la care au fost transmise si spuneti dacă există în lumea asta vreo ţară în care două posturi de televiziune diferite să transmită, în acelaşi timp, acelaşi lucru. Dar nu o singură dată, ci mereu. Continuu. Zi de zi. Uitaţi-vă şi spuneţi dacă există ceva mai periculos pentru România zilelor noastre, decât Vîntu, Voiculescu şi armata lor de maimuţe urlătoare…

Uitaţi şi miza manipulării:

miza manipularii

Capisci?

Şi dacă tot este zi comemorativă, luaţi de aici, aici, sau aici,  ce aveti nevoie...Puteţi să luaţi şi de aici. Luaţi de unde vreţi pentru că, dacă vă mai interesează subiectul, vi se dă, dar asta nu înseamnă că mai sunteţi recuperabili…

Scapă cine mai poate!

PS: M-am pripit atunci când am afirmat că este corectă măsura introducerii  „campaniilor mediatice la comandă” şi a „presiunilor politice exercitate de presa de tip mafiot”, ca vulnerabilităţi, în cadrul noii Strategii Naţionale de Apărare. Ele nu sunt vulnerabilităţi, ci AMENINŢĂRI la securitatea naţională a României.

Dan Badea

Silovikii lui Putin sunt la posturi: spionaj la Washington şi dezinformare, pe mâna lui Vîntu&Voiculescu, la Bucureşti (Update)


manipulare2

Posturile de televiziune ale lui Vîntu şi Voiculescu au prezentat, zilele trecute, cu mare satisfacţie, citate de pe un site de aşa-zise „ştiri” despre o aşa-zisă încălcare a libertăţii presei din România prin introducerea, în proiectul pentru Strategia Naţională de Apărare (elaborat de CSAT şi transmis spre aprobare Parlamentului), a unor noi vulnerabilităţi. Concret, este vorba despre „campaniile de presă la comandă cu scopul de a denigra instituții ale statului, prin răspândirea de informații false despre activitatea acestora” şi „presiunile exercitate de trusturi de presă asupra deciziei politice în vederea obținerii de avantaje de natură economică sau în relația cu instituții ale statului„.

Cum am arătat deja, în mai multe rânduri, acestea („campaniile”, „presiunile”) sunt practici cunoscute ale trusturilor mass-media controlate de Vîntu şi Voiculescu. După opinia mea ele sunt, însă,  mai mult decât simple vulnerabilităţi, sunt chiar ameninţări la adresa securităţii naţionale. De ce? Pentru că eu nu cred că aceste campanii sunt exclusiv de origine internă („amenințările sunt factori cu origine externă prin care sunt afectate grav interesele, valorile și obiectivele naționale de securitate”- se afirmă în documentul citat). Cel puţin în cazul lui Sorin Ovidiu Vîntu, ale cărui relaţii cu mafia rusă, deci cu Kremlinul, sunt extrem de strânse.

putin fsb
Pe de altă parte, o nouă dovadă a faptului că presa de tip mafiot, promovată de Vîntu&Voiculescu, este o ameninţare la securitatea naţională a României vine tocmai din…Franţa. Atenţia asupra acestui aspect mi-a fost atrasă de o analiză a lui Traian Ungureanu, postată pe blogul personal. TRU a publicat, recent, un punct de vedere pertinent cu privire la ultima campanie diversionistă lansată de vuvuzelele PNL, conduse de Renate Weber, în Parlamentul European, despre „grija deosebită” pe care liberalii o manifestă pentru „libertatea” presei mogulilor (din România). Fostul jurnalist de la BBC dar şi de la Cotidianul lui Vîntu, a semnalat că, pe 9 iulie 2010, vuvuzelele PNL au  interpelat Comisia Europeană cu privire la prigoana la care ar fi supusă mass-media românească de către Putere.Ulterior interpelării, pe 13 iulie 2010, ca la comandă, câteva vehicule informaţionale interesate, din Franţa şi Marea Britanie, au preluat întocmai şi la timp mesajul transmis de rusofilii lui Weber. France24 a atacat pe o temă, L’Express a copiat pe aceeaşi temă, un jurnalist pe blogul său de pe Financial Times (similar Vox Publica) pe o alta, The Telegraph pe o alta. Toate în aceeaşi zi lipsită, altfel, de evenimente deosebite. Coincidenţă? Nicicum!

L'express
L’Express preia, probabil contra cost, difuzarea reportajului apărut pe France24
blog ft
 Jurnalistul Chris Bryant publică, tot pe 13 iulie, un material pe blogul său găzduit de site-ul Financial Times, deşi toată presa română a citat, ca sursă, nu blogul, ci publicaţia Financial Times
Elena Udrea_Telegraph
The Telegraph preia o temă a vuvuzeleleor lui Vîntu şi Voiculescu (pantofii cu toc pentru sinistraţi), dar şi o mai veche dezinformare lansată de Die Welt despre Elena Udrea (invenţia despre bikini). Pentru jurnaliştii de la această publicaţie, specialişti în dezinformare, oricum nu mai contează…

Revenind, aşa se face că, zilele trecute, trusturile de presă ale lui Vîntu&Voiculescu au prezentat, la unison, citate generoase din sursele externe. După ce au epuizat articolul comandat jurnalistului de la Financial Times, sau pe cel din The Telegraph, vuvuzelele au citat copios dintr-un reportaj despre încercarea Puterii de a pune, chipurile, botniţă presei, material apărut pe site-ul France24.

L_express A3

 Antena 3 preia dezinformarea L’Express
The Telegraph _ A3
france24 A3
Prezentând concluzii eronate, conform cărora „mass media din România (şi nu „mass-media de tip mafiot„, cum era normal!) este considerată un atac la adresa securităţii naţionale„, site-ul menţionat face, evident, jocurile lui Vîntu şi ale celor aflaţi în spatele său. Adică al silovikilor ruşi ai lui Putin, singurii interesaţi de acest tip de dezinformare.

Un alt argument că prostiile debitate de jurnaliştii de la France24 n-au fost întâmplătoare, sau accidentale, ţine chiar de recentul scandal de spionaj declanşat la sfârşitul lunii trecute în SUA. Cum se ştie deja, un jurnalist de la Washington Post (Jerry Marcon) a lansat, într-un articol referitor la reţinerea şi expulzarea de către autorităţile americane a unui presupus spion rus, Alexey Karetnikov, o dezinformare menită să atragă în scandal şi numele României.

fsb_neobit

Observând că pe pagina se de pe Facebook rusul a scris că, anterior sosirii sale în SUA, lucrase la firma Neobit, jurnalistul a conchis că firma era una românească. Asta deşi oricine poate constata că firme cu acest nume sunt în mai multe ţări din Europa, inclusiv în Rusia. Mai mult chiar, agenţia americană de ştiri Bloomberg a atras atenţia că o firmă ce poartă numele OOO Neobit există în Rusia şi că pe site-ul acesteia se afirmă că lucrează pentru FSB (urmaşul KGB), Ministerul rus al Apărării Naţionale etc., iar printre clienţii săi se află chiar…Universitatea din Sankt Petersburg absolvită de Alexey (foto dreapta).

„The Facebook page of a person identified as Alexey Karetnikov shows that he is married and graduated from St. Petersburg State Polytechnic University in 2009. He worked for a company called “Neobit” in addition to Microsoft, according to the Facebook page. A St. Petersburg-based software developer called OOO NeoBIT lists Katernikov’s university among its partners and the Federal Security Service, the main successor to the Soviet-era KGB, among its clients, according to the company’s website” – se afirmă pe Bloomberg.

Neobit_facebook

În acelaşi timp, firmele Neobit din România (Bucureşti şi Cluj) au negat orice legătură cu rusul. Deşi s-a presupus iniţial că jurnalistul american avea o confirmare din altă sursă pentru afirmaţia că Neobit era firmă românească, s-a dovedit că nu era aşa. Cum este greu de crezut că americanul e prost, sau neglijent, înseamnă că a plasat minciuna în mod intenţionat, cu un scop anume. O zi mai încolo însă, după ce lucrurile s-au clarificat, în sensul că Alexey nu avea nicio legătură cu România, site-ul de ştiri France24.com continuă manipularea.

Astfel, compilând după mintea lui afirmaţii făcute de Washington Post şi Bloomberg, presupusul jurnalist de la France24.com, Sebastian Seibt, afirmă că firma românească Neobit la care a lucrat Alexey Karetnikov ar putea avea, „conform agenţiei de ştiri financiare Bloomberg„, legături cu o altă companie cu acelaşi nume din Sankt Petersburg.

„On the other hand, his Facebook profile reveals that, after studying at the Saint Petersburg Polytechnical University, he worked for NeoBit, a Romanian company that specialises in business information technology. According to US financial news organisation Bloomberg, this small corporation could be linked to another company with the same name in Saint Petersburg, which counts the Russian defence minister and chief of Russia’s Federal Security Service (FSB), which replaced the now-defunct KGB, as members”- zice el.

Ori, cum pe site-ul Bloomberg nu se face nicio referire la România, asta înseamnă că aşa-zisul jurnalist Seibt scrie fie după ureche, fie după dictare. Cum aceasta era, însă, a doua dezinformare referitoare la România, lansată de France24 la interval de două zile, e greu de crezut că şi ea e întâmplătoare. Prin urmare ne aflăm în aceeaşi situaţie în care site-ul francez ar fi proprietatea lui Vîntu, a lui Voiculescu, sau a silovikilor lui Putin.

Marius Oprea
Marius Oprea
Mirel Bran
Mirel Bran

Revenind la reportajul difuzat de France24 pe 13 iulie, mai trebuie adăugat că printre autorii acestuia se află doi jurnalişti apropiaţi de PNL. Ei sunt Mirel Bran şi Jonas Mercier.

Concret, Mirel Bran (foto stânga) este un apropiat încremenit în proiect de-al lui Marius Oprea (foto dreapta), sinecurist şi membru de vază al PNL. Bran a scris chiar o carte elogioasă despre cel numit de el „vânător de securişti”, carte numită „La Roumanie vingt ans après – Le chasseur de la Securitate” („România după douăzeci de ani – Vânătorul Securităţii”) şi l-a susţinut intens pe liberal în războiul împotriva lui Vladimir Tismăneanu.

Dealtfel, cum se ştie, Oprea a fost şi a rămas un răspândac al intereselor celor susţinuţi de Vîntu şi Voiculescu. Mai mult, el a fost unicul consilier al lui Tăriceanu căruia i s-a interzis accesul la secretele de stat, refuzându-i-se certificatul ORNISS şi asta nu doar din motive de alcool. Mirel Bran, corespondent al ziarului comunist „Le Monde” a înfiinţat în Bucureşti agenţia de presă Tadami Press, pe care o controlează 100%. Soţia lui, Tatiana Niculescu-Bran, a fost redactor şef al BBC World Service.

Mercier
Mercier

Pe de altă parte, Mirel Bran împreună cu Jonas Mercier (foto stânga) au realizat, anul trecut, un film la fel de elogios despre…”vânătorul de securişti” Marius Oprea. Nu în ultimul rând, acelaşi Jonas Mercier, care a petrecut mai multe luni în România, a fost promovat în trecut de Money Expres, al lui SOV. Astea sunt doar două dintre cozile de topor folosite, când e cazul, de mafia de la Bucureşti şi nu numai, pentru că mai sunt şi altele (trei dintre ele sunt Valentina Pop, Bojan Pancevski, Von Christoph B. Schiltz – despre care am scris AICI)

Aşadar, pornind de la o afirmaţie corectă cu privire la pericolul real pe care-l reprezintă, pentru România, mass media de tip mafiot controlate de persoane lipsite de scrupule precum Sorin Ovidiu Vîntu sau Dan Voiculescu, constatăm că indivizi pe care ne-am obişnuit să-i numim tonomate sunt ascunşi precum şobolanii, peste tot, şi activaţi, unul câte unul, atunci când interesele antiromâneşti o cer.

 

Dan Badea

Caseta trucată II: Autorii manipulării „Boc şi leşinul doamnei Lia” sunt un profesor de jurnalism şi un romaşcan de-al lui Vîntu. (Update)

scena lesin 1
O nouă făcătură audio-video, de tipul celebrului trucaj „Băsescu loveşte un copil„, a fost lansată pe piaţa mass media. De această dată, nu mai e cu Băsescu, ci cu Boc, şi nu loveşte, ci salvează. De asemenea, făcătura nu mai e video, ci audio, iar televiziunea care o lansează nu e a lui Vîntu, ci din localitatea de baştină a lui Vîntu. Şi modul de lansare a diversiunii diferă: daca primul trucaj a fost plasat pe site-ul unei fiţuici pentru a fi preluat apoi de RTV, de această dată el a fost lansat pe site-ul unei televiziuni locale şi „descoperit” de o pseudo-agenţie de ştiri pentru a fi preluat apoi de fiţuici sau alte siteuri ale mogulilor. În final, pentru că nu se putea altfel, el a fost preluat şi de Realitatea lui Vîntu în emisiunea tonomatului Ursu. Ca operaţiunea să fie perfectă, în  lanţul manipulării a intrat şi fiţuica online Cotidianul, cu rolul de intermediar între pseudo-agenţia de ştiri şi RTV. Astfel, pe post, sursa citată era Cotidianul şi nu un site despre care n-a auzit nimeni până acum.
Autorii trucajului încearcă să sugereze că scena televizată, din 1 iulie, cu premierul Emil Boc surprins în timp ce ajută o femeie ce pare că leşină de emoţie, a fost regizată de cei din staff-ul acestuia. Cum sugerează asta guzganii PNL-PSD? Prin trucarea coloanei sonore a filmării realizate de un operator al CNS Roman.
lesin rtv
 

Aşadar, pe site-ul unei televiziuni locale din Roman-Neamţ a fost postat un filmuleţ în care, peste imaginile ce surprind vizita lui Emil Boc în Moldova, a fost suprapusă o coloană sonoră fabricată de editorul filmuleţului. Trucajul, în varianta postată pe site-ul televiziunii CNS Roman, pare a fi „brutul” (varianta needitată a) filmării făcute de operatorul acestei televiziuni, dar nu este aşa deoarece, spre sfârşitul filmuleţului, este repetată secvenţa sonoră de la început, deci avem de-a face cu o editare. Pe de altă parte, oricine are o ureche funcţională şi ascultă înregistrarea îşi poate da seama că este o făcătură.

UPDATE: Dovada cea mai clară a trucajului a fost prezentată pe blogul jurnalistului nemţean Daniel Vinca. Acesta a observat ca data înscrisă pe filmuleţ era 1 iulie (deci discuţia despre aranjarea leşinului a fost 1 iulie), iar vizita premierului în Pătrăuţi fusese pe 29 iunie. Prin urmare, detaliile leşinului nu puteau fi aranjate post factum. Aşadar filmuleţul este un fals. QED.

mediafax 29 iunie

Mediafax publică, pe 29 iunie, ştirea privind leşinul femeii din Pătrăuţi şi intervenţia premierului
adevarul patrauti
Şi Adevărul publică această informaţie, tot pe 29 iunie
vizita neamt
 
Pe filmuleţul trucat apare data de 1 iulie 2010, deci cu două zile mai târziu de la „leşin”

Fraza care sugerează regizarea leşinului băştinaşei din Pătrăuţi este următoarea: „Deci am stabilit, doamna Lia leşină, restul cu aplauze, vă rog, da?„. 

Câtă minte îţi trebuie să pui la cale o asemenea dramoletă? Adică, în primul rând, să te dai pe mâna unei persoane de tipul Lenuţei din Pătrăuţi?!
Petre Craciun la biblioteca
Petre Craciun la biblioteca

Şi daca trebuie să fii imbecil ca să regizezi aşa ceva, câtă minte îţi trebuie să crezi că o asemenea conspiraţie a fost totuşi pusă la cale de premier în cârdăşie cu ţaţa Leana? Răspunsul este următorul: atâta câtă are cetăţeanul Petre Crăciun, director al agenţiei de manipulare „Optimal Media”.

 
Crăciun (foto dreapta) este cel care în calitate de „jurnalist”, zice el, a încropit un material de presă despre toată conspiraţia Boc-Lenuţa şi l-a postat pe site-ul personal pentru a fi preluat de presa mogulilor.
 
Iată cum prezintă Petre Crăciun, după mintea lui, filmuleţul postat pe site-ul CNS Roman:
(…) Dupa o rapida strangere de mana, convoiul de masini a pronit (sic!) catre comuna Doljesti, care a trebuit (cine „a trebuit”, comuna?) sa faca drumul inapoi catre Roman, din cuza conditiilor de drum. Nimic neobisnuit pana acum, numai ca, in timp ce convoiul mergea, cineva de langa operator stabilea prin statia de emisie-receptie amanunte in legatura cu lesinul de mai tarziu. Iata cuvintele care se pot regasi la minutul 2’42: “Deci am stabilit, doamna Lia lesina, restul cu aplauze, va rog, da?”. Cel care vorbeste prin statie, in timp ce operatorul filmeaza cursurile de apa din partea dreapta a soselei, are un puternic accent moldovenesc. Dialogul se purta intr-un autoturism care mergea in spatele masinii care in care mergea (ca să vezi limbă română la acest „jurnalist” Crăciun!) premierul. Vocea acestuia se aude si mai departe, tot filmul postat de YouTube avand lunginea de 6’37”. Iata cum cineva care insotea convoiul premierului punea la punct detaliile lesinului de mai tarziu din satul Patrauti. Pana la acesta ora nu exista nicio pozitie oficiala fata de aceasta regie ieftina, menita sa-i impresioneze pe romanii afectati de inundatii, de cresterea TVA-ului si de scaderea salariilor. Cu asemenea tructuri parca nu mai merge nici la poporul roman. Chiar daca le-a mai folosit, pe alocuri, si staff-ul presedintelui Obama”. (…)

Înainte de a merge mai departe, precum „convoiul” lui Crăciun, trebuie să constat că individul nu ştie să scrie corect româneşte, greşelile din textul semnat de el fiind impardonabile (foto stânga). Că omul e agramat, contează însă mai puţin decât că e rău intenţionat. Sunt destui bezmetici liberi să posteze tot felul de aberaţii pe internet. Ceea ce contează cu adevărat este că preia şi lansează mai departe material fără ca măcar să se îndoiască de veridicitatea informaţiilor conţinute.

Personal, n-aş fi dat atenţie acestei diversiuni ieftine dacă, într-un alt material postat pe site-ul Optimal Media,  Petre Crăciun n-ar fi făcut o afirmaţie şocantă: că
e profesor la o facultate de jurnalism! Culmea, în acelaşi material, aşa-zisul profesor Crăciun mai ţine şi lecţii de deontologie profesională cui stă să-l citească. Iată-l în toată splendoarea sa de un cinism desăvârşit pe manipulator:

deontologul craciun
deontologul craciun

„Problema pe care o am, ca jurnalist şi ca profesor la o facultate de jurnalism, este legată de ziariştii care acceptă să îşi bată joc de profesia lor, de codul deontologic al acestei nobile şi frumoase meserii. Care se transformă, din interes, din slugărnicie, pentru promisiunea unor funcţii etc., in nişte cozi de topor cu care sunt loviţi cei care devin ţintele unor indivizi care nu au inţeles niciodată rolul presei intr-o socientate democratică„. (…) Iubesc acestămeserie, dar ţin foarte mult la un jurnalism curat, bazat pe investigaţia de presă dictată de propria convingere, bazată pe probe şi pe bună credinţă. Nu imi place jurnalistul-călău, cel care „trage” fără să intrebe care sunt probele impotriva celui care urmează să fie „executat” – zice deontologul Crăciun într-un editorial.Dacă observăm că el tocmai l-a „executat” pe Emil Boc fără să-l întrebe şi fără să se întrebe, cum îi place să scârţâie în „editorial”,  „care sunt probele împotriva celui care urmează să fie executat, nu putem decât să constatăm că individul este o „coadă de topor”, un „călău” (jurnalist-călău nu poate fi, că nu ştie să scrie corect). Este dreptul lui să fie aşa, sau, cum spune el în acelaşi „editorial”, este „dreptul” acestor indivizi de a fi laşi, de a se târi ca nişte şopârle prin mocirla propriei lor existenţe„.

Nu ştiu ce predă Crăciun la o facultate de jurnalism, dar sunt convins că dacă predă orice materie legată de jurnalism, e un impostor. Nu poţi fi profesor de jurnalism dacă nu respecţi regulile acestei meserii. Sau, poţi fi, dar nu unul adevărat. 

Pe de altă parte, individul are, printr-unul dintre fii lui, o firmă care se ocupă exact cu editare video, cu publicitate şi tot ce ţine de promovarea unor campanii mediatice. Este vorba despre societatea Optimal Media Communication SRL, care are sediul în Anastasie Panu nr. 21, adică exact unde este domiciliul familiei Crăciun. Firma lui a primit numeroase contracte de la MAI în perioada în care şeful Agenţiei Naţionale Antidrog (ANA) era Pavel Abraham. Asta deoarece el însuşi, adică acest Petre Crăciun, „profesorul de la jurnalism”, era directorul de comunicare al ANA.  Mai precis, el a fost director adjunct al Direcţiei Relaţii Internaţionale şi Afaceri Europene din cadrul Agenţiei Naţionale Antidrog. Şi, cum altfel?, comisar şef! 

Update: Cineva mi-a semnalat, la rubrica de comentarii, că acest deontolog agramat şi diversionist ar fi fost chiar şef la departamentul Mass Media din IGPR!
cms craciun

Cum se ştie, Agenţia Antidrog a fost trecută, în martie 2009, din subordinea MAI, în subordinea IGPR. Iar şmecherii care o populau precum şobolanii au fost răspândiţi peste tot. Ei bine, cum să-i ierţi premierului Emil Boc o asemenea „măgărie”?

Lucian Grecu
Lucian Grecu

Relaţia manipulatorului Crăciun cu MAI este însă mai strânsă decât pare.

Cătălina Crăciun, nevasta profesorului – coadă de topor, a fost numită pe 8 decembrie 2009 şeful Editurii Ministerului Administraţiei şi Internelor. A fost pusă exact acolo unde poate să înceapă, sau să se sfârşească manipularea. 

Cât priveşte site-ul pe care a fost postat filmuleţul trucat, el aparţine societăţii Conex Invest SRL deţinute, la rându-i, de soţii Lucian şi Cristina Grecu. Cei doi sunt, de fapt, patronii televiziunii CNS Roman. Cine este Lucian Grecu (foto dreapta), nu mai trebuie să precizez.

Oricine are posibilitatea să caute pe google, poate afla date extrem de interesante despre miliardarul romaşcan, fost prieten al lui Radu Timofte şi bun amic al lui Sorin Ovidiu Vîntu...

Dan Badea