Atac mediatic împotriva României: Folosindu-se de un blogger-tonomat al lui Vîntu, alogenul Dan Voiculescu atacă brandul turistic al României

ată cu cât îşi vând ţara sclavii lui Voiculescu-Felix: 250 dolari
Iată cu cât îşi vând ţara
sclavii lui Voiculescu-Felix: 250 dolari

Televiziunea lui Dan Voiculescu a lansat astăzi cel mai dur atac la adresa României, venit din interiorul ţării. Scopul atacului este sabotarea explicită a acţiunii de promovare a României, acţiune aflată în desfăşurare în China.

Argaţii lui Felix, obsedaţi de creşterea alarmantă a notorietăţii (pozitive) a ministrului Elena Udrea, sunt în stare de orice, chiar şi de terfelirea imaginii ţării lor.

Astfel, cu câteva minute înainte de lansarea la Shanghai a brandului turistic al României, ocazionat de Ziua României din  cadrul EXPO 2010, postul tv anti-românesc Antena 3, avându-l ca invitat în studio pe Ciutacu şi la telefon pe un anume Cristian Dorombach, a declanşat grave acuzaţii de furt intelectual comise de cei care au realizat logo-ul brandului turistic al României. Un element grafic prezentat în logo-ul de prezentare realizat la comanda Ministerului Turismului, adică o frunză, ar fi fost preluat de pe un site oarecare.

Frunza pe roţi
Frunza pe roţi
atac6
„Proiectul pe care l-au furat astia de la Ministerul Turismului si l-au pus la noi ca si brand de tara (sic!) se numeste Change Transport si se refera probabil la un transport public mai ecologic, site care va fi lansat in vreo 30 de zile. Dar e bine ca l-am furat noi, ne putem lauda cu el ca fiind original” – scrie Dorombach pe blogul său.
Logoul turistic al României lansat la Expo 2010, Shanghai
Logoul turistic al României lansat la Expo 2010, Shanghai
Individul, folosit drept coadă de topor „independentă” în cadrul atacului împotriva României, nu este nici pe departe un străin de moguli sau tonomate, cum spunea ciutacul.

Dimpotrivă, el este unul dintre păstorii tonomatelor lui SOV, alias Nuş. Cristian Dorombach este project manager la Realitatea TV!

De altfel, cum singur recunoaşte, el a fost administrator IT (2000-2005) şi Inginer Multimedia (2005-2008), tot la Realitatea.net. Adică tonomat cu diplomă.

Coada de topor, sau tonomatul-blogger al lui Nuş
Coada de topor, sau tonomatul-blogger al lui Nuş

Este incredibil ca un astfel de individ, unul dintre cei mai vechi oameni din televiziunea lui Nuş, să fie considerat un blogger independent. Ca să nu mai vorbim de inepţia debitată de el, când vorbeşte despre un element ca despre un întreg.

În timp ce pe Antena3 Ciutacu spunea că, de data asta, hoţia a fost dezvăluită de un blogger fără legătură cu tonomatele sau mogulii, pe clona Antenei3, adică pe Realitatea lui Nuş, era invitat în direct chiar bloggerul „ne-tonomat” surprins la serviciu, pe moşia lui Vîntu.

tonomatul lui sov

Aşa arată o coadă de topor pe moşia lui Nuş
Aşa arată o coadă de topor pe moşia lui Nuş

Că avem de-a face cu o mare operaţiune de intoxicare, lansată prin mass media pentru a bloca sau trivializa lansarea cu succes a brandului turistic al României, este mai presus de orice îndoială. Pe de o parte, elementul grafic din logo-ul României este opera unei firme de renume internaţional specializată în aşa ceva, iar o eventuală încălcare a copyright-ului este responsabilitatea exclusivă a acelei firme, şi nu a ministerului condus de Udrea. În aceste condiţii, atacul furibund al coaliţiei mediatice, împotriva ministrului turismului nu se justifică. Pe de altă parte, s-a ajuns să se spună că avem “o Românie de 250 de dolari” (Antena3) sau că România a dat “850.000 de euro pe o frunză” (Realitatea TV), amestecându-se denigrarea ţării cu minciuni flagrante. Nu în ultimul rând, preluarea atacului de către Realitatea TV este uns emn că sincronizarea operaţiunii a fost gândită de echipa de exerţi în manipulare care coordonează, la vârf, cele două trusturi de dezinformare.

Scenariul lansării noului atac seamană cu acela în care celebra casetă prezentată de Răzvan Dumitrescu (Băsescu „lovind” un copil) fusese prelucrată şi plasată la RTV, via Gardianul, de oamenii  lui Patriciu. Acum, „frunza” furată a fost descoperită de tonomatul lui SOV şi plasată spre exploatare, via blogul tonomatului piticu.ro argaţilor lui Voiculescu.

„România este în centrul unui scandal internaţional de furt de proprietate intelectuală” ţipa Ciutacu, cu spume la gură, profitând de faptul că nu prea are cine să se sesizeze şi să-i sancţioneze pe sabotorii unui proiect care nu are legătură cu vreun partid politic ci doar cu partea economică şi cea de imagine a ţării.
Ţopârlanul care atacă România
Ţopârlanul care atacă România
Acesta este un exemplu concret de campanie de presă la comandă care aduce prejudicii României, dar este mai mult decât o vulnerabilitate, în sensul precizat în Strategia Naţională de Apărare a ţării, atât de hulită de alogeni. Culmea, dacă în documentul elaborat de CSAT se face referire la „fenomenul campaniilor de presă la comandă, cu scopul de a denigra instituții ale statului, prin răspandirea de informații false despre activitatea acestora”, nu se spune nimic de campaniile lansate pentru a denigra România şi imaginea ei. De ce? Pentru că aici nu avem de-a face cu o vulnerabilitate, ci cu o ameninţare la Securitatea Naţională.

A denigra imaginea ţării tale spunând că până şi brandul de ţară e rezultatul unui furt, sau că suntem un popor de hoţi este, cred eu, mai mult decât un atac politic. Este o gravă infracţiune care nu mai ţine de CNA, ci de Parchet.

tradatorul+voiculescu.jpg
turnătorul ordinar al Securităţii Dan VOICULESCU, comandantul Antenei3

Priviţi din nou imaginea de la începutul acestui material, citiţi ce scrie acolo, şi gândiţi-vă că patronul celor care au pus ştampila aceea, O ROMÂNIE DE 250 DE DOLARI, este vicepreşedintele Senatului României, Dan Voiculescu.

Mai grav este că, astăzi, când Mircea Geoană este în concediu, stăpânul sabotorilor României este al doilea om în stat!

Sper ca Parchetul să se autosesizeze!

Update: Evident, campania anti-românească lansată de Antena3 a fost continuată şi amplificată de Realitatea TV. Manipularea, aici, s-a dus pe alte coordonate şi cu alt logo: „Udrea, 850 de mii de euro pe-o frunză”. Asta au înţeles diversioniştii profesionişti că prinde la bizoni…Şi poate că au dreptate, pentru că prostia e contagioasă. Dacă te uiţi mai mult timp la informatorul Ioan Ghişe, molfăitul pnl din Braşov, rişti să te îmbolnăveşti.

Dan Badea

19 gânduri despre “Atac mediatic împotriva României: Folosindu-se de un blogger-tonomat al lui Vîntu, alogenul Dan Voiculescu atacă brandul turistic al României”

  1. Au innebunit complet! Pur si simplu nu mai judeca, iar noi nu avem legislatie pentru a-i opri sa murdareasca tot! Chiar, ce faci cu unul care te scuipa continuu in ochi, in public? Nimic! Au ajuns la un asemenea hal de imbecilitate febrila, incit Ciutacu confunda Midas, rege frigian care transforma in aur tot ce atingea, in ceva de rau absolut. Iata ce scrie, pe repede inainte, semn ca a fost semnal de start: „Femeia asta nu se poate abţine, tot pe ce pune mâna se transformă-n scandal (n-are rost să insist cu exemplul lui Midas, că la postliceală nu s-a auzit de el) şi se comportă ca o ţoapă isterică” Stia el ca era unul midas care atingea ceva si, pentru ca trebuia sa furnizeze mizeria rapid, s-a scapat pe el! Oricum, ideea pleaca de la spusele Papei Ioan Paul al II-lea, „Romania este gradina Maicii Domnului”, de aici urmind sa fie introdusa in mentalul colectiv sloganul, inspirat, legat si de gindul la „gradina raiului”. Pentru Ciutacu, asta e, rezultatul lectiilor de lacatuserie prost asimilate si alea!

  2. Numai noi suntem atat de inapti incat sa nu putem sustine o campanie ce ne vizeaza pe toti, de parca sta cineva sa analizeze acel logo, parca acel logo ar aduce turistii.
    Este vorba despre o intreaga campanie nu doar un element vizual.

  3. 2 observatii daca se poate:
    – brandul a fost lansat la Shanghai (care nu e capitala Chinei
    – pentru un articol de inteles usor, scoate caracterizarile aproape la fiecare nume propriu ai adaugat acuza/insulta, poti sa faci link catre un articol relevant: ex: informatorul gusa, stergi informatorul si pui link de la gusa catre dosarul de informator. Altfel nu cred ca o sa se autosesize procuratura din astfel de articol.

  4. Broscoiul ăsta se minuna la un moment dat, cum că ce găsesc femeile la Hugh Jackman şi binenţeles, femeile au intrat buluc pe blogul lui să vadă blogerul feroce… :)) Şi cînd colo… un mucea – urît, slab, vai de capu’ lui. Aş reciti comentariile şi acum, dar nu vreau să-i fac trafic, so… Sper că de-acum înainte, domnul Felix să-i plătească băieţaşului netul şi măcar o sticlă de Cola, drept reconspensă!

  5. e buna reclama dar si ma multi bani ar trebui investiti in educatia civica a romanului…turistii straini vor spune tuturor prietenilot lor cum au fost tepuiti in romania de la aeroport la hotel si inapoi…

  6. E incredibil! Iata de ce, in urma cu 20 de luni am alese calea jurnalismului idependent. Iar listele din Curentul (reteaua lui SOV) m-au cutremurat! Dane, de ce naiba suntem asa de izolati? Eu unul n-am chef sa raman la nivel de contemplare a acestui dezastru.

  7. Aşa fac mereu: critica raţiunii apriorice. Îmi aduc aminte că înainte să lanseze Loganul, toate ziarele şi televiziunile spuneau ce maşină proastă o să fie. Uite că la ani buni distanţă, Loganul este best-seller şi motiv de mândrie.

  8. Si tu nu esti un tonomat al lui Basescu de ti-ai pus poza cu tine si idolul tau pe prima pagina? Adica, razi de Ciutacu ca il ataca pe Basescu, dar tu faci la fel cand il aperi pe acelasi om. Adica, rade ciob de oala sparta… Stiu ca nu vei publica comentariul meu pentru ca nu-ti convine, dar sper ca macar o sa-l citesti pentru tine.

  9. Mihai
    Tonomatul e acel individ platit cu sume imense de bani sa scrie in ziar sau sa spuna la tv ceea ce i se ordona de catre patron.
    Ciutacu e platit sa muste si i-a placut atat de tare postura asta incat a turbat hamaind.
    Eu scriu si spun doar ceea ce cred si nu plateste Basescu, sau altcineva, pentru asta. Inca.
    In ceea ce te priveste insa, sunt convins ca faci parte din cei 40% bizoni convinsi ca Soarele da ture, grabit, in jurul Pamantului. Faci parte, adica, din marja de eroare a oricarei natiuni.
    …Si nu rad de Ciutacu, pentru ca nu rad de maimute, sobolani, ciupalaci sau toparlani. Nici de postaci.

  10. Unii musca din sacul cu bani si altii latra iar din cand in cand alegerile mai schimba rolurile … in rest toti sunt o apa si un pamant … iar logo-ul ala oricat ar fi creat mania persecutiei pentru unii si drobul de pe soba pentru altii, e penibil pentru cei aproximativ 84.000 de eur cat zic ei ca ar fi fost, si asta e de fapt singura realitate !

    deci marmota inveleste ciocolata in continuare …

    Bani aruncati pe fereastra in buzunarele … cui credeti voi !

  11. Un anonim cerea sa pui link-ul care duce nici mai mult nici mai putin la dosarul de informator/turnator al lui Ghise. Nu e necesar, maestre. Detaliile dosarului devin complet neinteresante dupa ce individul a recunoscut public „calitatea” respectiva motivand ca… „trebuia sa manance”. Si in lipsa acestei recunosteri, Parchetul tot poate sa se autosesizeze. Ce-are una cu alta? Si, ca tot aduse „anonimul” vorba, ce mai cauta informatorii Felix, Ghise, Olaru, Antonescu etc. in Parlament? Nu cumva trebuie arestati (Felix nici nu mai are cai de atac) SI pt. fals in declaratii? Daca voi care sunteti in tara nu cereti asta Parchetului, o voi face eu cand vin in tara in septembrie. Cred sincer ca in Romania trebuie sa se faca si justitie, ca de ticalosiile psd-pnl-pc avem sacul plin.

  12. Eu sunt grafician. Daca ma apuc acum sa adaug un element luat de pe net in grafica unei firme, probabil ca la doua zile ei isi cauta un alt grafician care sa stie sa deseneze. Aici vorbim totusi despre un logo care reprezinta tara…

Comentariile sunt închise.