Șeful Radio România, Ovidiu Miculescu, refuză accesul la informațiile de interes public, motiv pentru care a fost dat în judecată de MediaSind. El a fost adjunctul lui Ponta la Radio 21!

 – INEDIT – Legătura directă dintre Victor Ponta și șeful greu de demis al Radio România, Ovidiu Miculescu: Consiliul Director al FUNDAȚIEI SECOLUL XXI

FUNDAȚIA SECOLUL XXI, condusă de Victor Ponta (președinte) și Ovidiu Miculescu (vicepreședinte) - acționar majoritar la Radio 21
FUNDAȚIA SECOLUL XXI, condusă de Victor Ponta (președinte) și Ovidiu Miculescu (vicepreședinte) – acționar majoritar la Radio 21

Ovidiu Miculescu, despre năravurile securistoide ale căruia am scris aici, continuă să trateze Radioul național ca pe moșia lăsată moștenire de tat’su, neținând cont de faptul că România nu mai este o dictatură ca pe vremea tinereții lui revoluționare, crezând că dacă prietenul Ponta conduce guvernul și majoritatea parlamentară, asta îi permite lui să facă orice abuz îi trece prin cap.

Ovidiu Miculescu, președintele SRR, se cere înapoi în centrală!
Ovidiu Miculescu, președintele SRR, se cere rânjind înapoi în centrală!

Din fericire, România este guvernată de legi, iar justiția a început să se facă resimțită și de către ”imunitarii” de serviciu ai patriei. Somat să dea răspuns unor întrebări firești legate de instituția publică (bugetară și aflată în subordinea Parlamentului) pe care o conduce, Miculescu a refuzat complet să dea răspunsuri solicitanților. Asta, în pofida faptului că întrebările vizau utilizarea dubioasă a fondurilor publice cu care sunt ”hrăniți” el și fidelii lui din SRR.

Răspunsul unui Președinte Director General al unei instituții publice, Radio România, societate plătită forțat de milioane de români și controlată de Parlament, care uită că nu lucrează la SIE, ci la SRR: Suntem serviciu public autonom de interes național, dar nu suntem instituție publică! Omul ori e ne-deștept, ori încurcă funcțiile deținute și răspunde în numele unui...serviciu care tot refuză să-l retragă din spațiul public.
Răspunsul unui Președinte Director General al unei instituții publice, Radio România, societate plătită forțat de milioane de români și controlată de Parlament, care uită că nu lucrează la SIE, ci la SRR: Suntem serviciu public autonom de interes național, dar nu suntem instituție publică! Omul ori e ne-deștept, ori încurcă funcțiile deținute și răspunde în numele unui…serviciu care tot refuză să-l retragă din spațiul public.

A refuzat să răspundă, de exemplu, cu cât l-a plătit pe mahărul Nistorescu, fost jurnalist și actual om de afaceri, vecin cu Vîntu în Corbeanca(Petrești), șef la cotidianul.ro, site hrănit cu publicitate de gubernia lui Miculescu, în schimbul denigrării unuia dintre sindicaliștii FRJ Mediasind, Adrian Moise, dar și a președintelui Federației Internaționale a Jurnaliștilor, Jim Boumelha.

Adrian Valentin Moise
Adrian Valentin Moise

La fel, a refuzat să răspundă la întrebări privind posibile relații contractuale între SRR și firmele celor doua mimoze trimise în scopuri diversioniste, anti-românești, la Congresul Mondial al Jurnaliștilor din acest an de la Dublin.

Domnul Miculescu spune în esență, în termeni sofisticați, că ‘nu vrea’ mușchii domniei sale să răspundă. Motiv pentru care a fost dat în judecată.

”taxatorul” Cornel Nistorescu, partenerul lui ”Adrian” și ”Felix”
Cornel Nistorescu, partenerul lui Miculescu și ”Felix”

Că de luni de zile, el întreține un conflict deschis cu liderul de sindicat din SRR, dar și că folosește fondurile instituției în interes privat sau de răzbunare, fără ca instituțiile abilitate ale statului să intervină, asta ar putea avea ca explicație relația apropiată dintre Ovidiu Miculescu și Victor Ponta sau, un alt personaj extrem de intresant din ”Centrală”, Dănuț Ghibernea. Băieții sunt legați ca mărgelele lucitoare pe ață. Unul lângă altul, anul după altul, agățați la gâtul unui Sistem corupt până’n nucleul lui fierbinte.

Linia a II-a a Partidului Comunist și a securiștilor bine conservați e scoasă în față fără jenă, la fel cum, recent, a fost scos din pălărie sărmanul Lilian Zamfiroiu, un ”activist” (sa-i zicem, pentru că n-avem ordinul lui de serviciu) pus șef la ICR fără să aibă dimensiunea de notorietate culturală, sau pregătirea, necesare unui asemenea post.

Revenind la Miculescu, dictatorul din SRR, el a ascuns/omis din CV-ul oficial perioada 2000-2004, ca și când atunci ar fi fost la un stadiu de pregătire strict secret. Se pare însă că nu. Adică n-a fost atunci la stadiu, ci director la Europa FM, un post de radio deținut de grupul Lagardere (Lagardere Active Radio International SA – Franta – 76%), alături de Ovidiu Zegheru – 6%, Danut Marcel Ghibernea – 5%, Cornel Nistorescu – 3%, Petru Berteanu – 3%, Stefan Bogdan Teodorescu – 3%.

Astăzi, situația patronatului Europa FM este alta:

Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

Deţinătoarea licenţelor audiovizuale este societatea EUROPE DEVELOPPEMENT INTERNATIONAL–R SA, ai cărei acţionari sunt: Lagardere Active Radio International SA (Franţa) – 99,86% şi Lagardere Active Broadcast SA (Monaco, reprezentată de Dl. Alain Lemarchand) – 0,14%. Acţionar unic al Lagardere Active Radio International SA (Franţa) este Lagardere Active Broadcast SA, cu acţionar unic Lagardere Media (acţionari moştenitorii lui Jean-Luc Lagardere, decedat). În aceste condiţii, acţionarii principali ai posturilor EUROPA FM sunt moştenitorii lui Jean-Luc Lagardere.

Pe de altă parte, același Miculescu a coordonat (el spune că în anul 2006) și postul de radio ”Radio XXI”, deținut de o fundație condusă de, aici e aici!, Victor PONTA, secondat de, evident!, OVIDIU MICULESCU!.

Consiliul Director al FUNDAȚIEI SECOLUL XXI
Consiliul Director al FUNDAȚIEI SECOLUL XXI

Este vorba despre FUNDAȚIA SECOLUL XXI.

Acționarii postului de Radio 21 erau, așadar, următorii: Fundatia Secolul XXI – 52,5%, Hullenberg Holland Holding BV – 27,5% si Lagardere Active Radio International SA (parte a grupului international cu acelasi nume detinut de mostenitorii lui Jean-Luc Lagardere) – 20%.

Astăzi, situația la Radio 21 s-a schimbat, acționari principali fiind Michal Lobkowicz și Adam Blecha (patronii societății Corsum Invest SA – Cehia, ce dețin 80% din capitalul social, prin acțiuni la purtător)

Ce concluzie tragem noi de aici? Păi aceeași concluzie pe care o tragea maistrul (instructorul) intelectualilor arestați din ”Cel mai iubit dintre pământeni” al lui Marin Preda: ”Cosorul lui Moceanu a fost inventat de Moceanu! El e compus din douã pãrti, partea lemnoasã (…) si partea fieroasã!

Tradus în limbajul nostru, Conducerea SRR aparține Partidului. Ea e compusă din două părți: partea lem-noasă (adică Ovidiu Miculescu) și partea fier-oasă (adică Victor Ponta). Corect?

Acesta este motivul pentru care Miculescu (adică partea lemnoasă a cosorului lui Moceanu) nu poate fi îndepărtat din fruntea SRR! Fără partea lem-noasă, cei din SRR n-ar mai putea executa ”coșuri de nuiele” (cosorul lui Moceanu a fost inventat pentru a face cu el coșuri de nuiele, nu?) pentru partid. Pricepeți ceva?

Suntem în plin Kafka! Sau Eugen Ionescu!

Un tovarăș dovedit, iată!, al lui Ponta, face ce vrea mușchii lui într-o instituție publică, pe banii noștri! De ce? Pentru că e prietenul lui Ponta și tovarăș cu tot felul de ”băieți cu ochi albaștri”, cum e Dănuț Ghibernea (afacerist, fost deputat PSD și fost ambasador al României la Londra – vreme de aproximativ cinci ani – prin anii 93-98) sau alții ca el. Conform unui articol publicat în Evenimentul Zilei, referitor la Ghibernea,

surse din SIE susţin că e spion activ, dar el neagă. Disidentul Mircea Răceanu l-a semnalat drept ofiţer CIE, deconspirat, al regimului ceauşist. Tatăl său a activat în DIE!” – scria Evenimentul Zilei, în articolul ”Cum își împart spionii Capitala”, articol scos din arhiva EvZ, dar ale cărui urme au rămas pe internet.

Coroborat cu activitatea lui Miculescu (doi ani de zile la post în Wasghinton, ca trimis al Antenei 1), a cărui perioadă activă în trustul INTACT SA al securistului Dan Voiculescu, după cum am dezvăluit deja, este aceeași cu a unui cunoscut securist din CIE, col. Constantin Rotaru, devenit apoi general SIE și prim adjunct al Directorului SIE, avem o imagine din care poate rezulta și că Miculescu poate fi chiar partea fie-roasă a cosorului lui Moceanu!

60620948

Relația strânsă dintre premierul României și ”patronul Radio-România” – face imposibilă schimbarea sa, indiferent câte abuzuri face. Dealtfel și soția lui Miculescu are un post extrem de important în aceeași zonă de acțiune (externe), ea fiind ambasadorul României la ONU. Ei bine, cât de nobilă trebuie să fie familia MICULESCU pentru ca membrii ei să dețină aceste funcții? Cine sunt ei și cine le semnează ordinele de misiune, dacă nu Victor Ponta?

Nu în ultimul rând, ce caută Nistorescu – domnul acela scos din turul pantalonilor lui Dan Voiculescu și pus de Vîntu mare șef la cotidianul.ro – în echipa Miculescu-Ponta-Ghibernea? Sigur, Nistorescu deținea și el niște acțiuni la Europa FM, deci era ”în cărți”, cum se spune. Odata, prin 2001, pe când lucram la Evenimentul Zilei condus de Nistorescu, am intrat în biroul lui (obișnuia să mă cheme și să-mi dea ”misiuni” de investigații, cum se spune în limbal lui cazon, că nu degeaba a intrat el în gașca cuplului Vîntu-Voiculescu) și am văzut că-și pusese pe birou un carton pe care scria MR. CORNEL NISTORESCU. După ce am intrat și m-am așezat pe scaun, l-am întrebat, scurt, privindu-l în ochi: ”Tot MAIOR ați rămas, domnule Nistorescu?” – “Ei, pe dracu, dacă tu găseşti vreo hârtie pe care să scrie că am fost securist, atunci ies din presă!“- mi-a răspuns. Omul a ieșit din presă și a intrat într-un mare rahat numit Antena 3 și un răhățel mai mic, numit cotidianul.ro. Prin urmare și-a luat măsuri de precauție, crezând că voi găsi vreo hârtie pe undeva.  N-am găsit hârtia, pentru că SIE n-a dat liber la arhive, deci n-o puteam căuta. Dar, personal, n-am nevoie de hârtie pentru a pune degetul pe el și a spune că face parte dintr-o specie mai culpabilă, moral, decât specia securistului. Un securist este un copil pe lângă un nistorescu…

Răspunsul lui Ovidiu Miculescu la întrebările Mediasind referitoare la anumite complicități pe bani publici a fost suficient de obraznic pentru a atrage după sine o plângere penală.

Pentru a afla totuși hoția și complicitățile din Radio România, Federația Română a Jurnaliștilor MediaSind s-a adresat instanței de judecată invocând nerespectarea Legii informațiilor de interes public de către administrația Miculescu.

Iată, mai jos, comunicatul Mediasind:

Administraţia Miculescu dată în judecată pentru nerespectarea Legii informaţiilor de interes public

Campania de presă conţinând acuzaţii false, rasiste, xenofobe, calomnioase şi discriminatorii (vezi aici) împotriva Federaţiei Europene a Jurnaliştilor, Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor şi a Federaţiei Române a Jurnaliştilor MediaSind nu rămâne fără urmări jurifice. FRJ MediaSind a acţionat în instanţă conducerea Societăţii Române de Radiodifuziune reprezentată de Ovidiu Miculescu, preşedinte-director general pentru nerespectarea Legii nr. 544/2001 privind liberul accesul la informaţiile de interes public.

De asemenea, persoanele implicate în campanie, Ovidiu Miculescu, Nicoleta Viorica Balaci, Cerasela Rădulescu, Bogdan Rădulescu şi Casa Serafim SRL reprezentată de Cornel Nistorescu vor fi, de asemenea, deferiţi justiţiei. Procesul va începe în luna octombrie a.c.

INTERVIU - OVIDIU MICULESCU

Având în vedere faptul că există informaţii privind modul prin care conducerea Radioului Public a orchestrat din bani publici campania de denigrare împotriva organizaţiilor jurnaliştilor, FRJ MediaSind a solicitat preşedintelui-director general al SRR, Ovidiu Miculescu, să pună la dispoziţie, conform Legii nr.544/2001, următoarele informaţii de interes public:

1.         Dacă și ce tip de contract/e și în ce cuantum a/au fost încheiat/e între SRR și publicația Cotidianul.ro în ultimul an de zile.

nistorescu

2.         Dacă și ce tip de contract/e a/au fost încheiat/e între Societatea Română de Radiodifuziune și SC NEW WAVE WEB DEVELOPMENT SRL, cu sediul în Mangalia, acționar/administrator Balaci Nicoleta Viorica, realizator SRR, și Dumitru Florin, Redactor șef New Media SRR.

3.         Dacă și ce tip de contract/e a/au fost încheiat/e între Societatea Română de Radiodifuziune și SC. SEASIDE NEW MEDIA SOLUTIONS SRL, acționari Balaci Georgel, angajat SRR și Dumitru Ramona Mihaela, redactor SRR.

4.         Dacă între Societatea Română de Radiodifuziune și dna. Cerasela Rădulescu existau în perioada 4-7 iunie raporturi de muncă/convenții civile.

Cerasela Rădulescu și Balaci, agentele descoperite ale lui ”Adrian” Miculescu
Cerasela Rădulescu și Nicoleta Balaci

În loc să respecte legea şi să pună la dispoziţie aceste informaţii, Ovidiu Miculescu a transmis un răspuns stupefiant  în care susţine că „Societatea Română de Radiodifuziune nu poate fi considerată o instituţie publică în sensul legii invocate, datorită specificului activităţii sale, chiar dacă pentru realizarea programelor sale foloseşte şi fonduri publice.” De asemenea, folosind aceleaşi argumente, conducerea SRR a refuzat să publice şi dreptul la replică solicitat de FRJ MediaSind.

În acest timp, clasa politică se face că nu observă încălcarea legii de către actuala administraţie din Radioul Public, preferând să menţină în funcţie o conducere abuzivă.

Departament Comunicare FRJ MediaSind

Bucureşti, 31 iulie 2013

 

Dan Badea