Grupul pentru Apărarea Presei de Şantaj şi virusul V.V.P.

(Foto: HULTANUL)
(Foto: HULTANUL)

Nişte mercenari din presă şi politică au anunţat, zilele trecute, crearea unui aşa zis Grup pentru Apărarea Presei. În fapt, grupul proaspăt creat apără nu presa, ci PRESA DE ŞANTAJ.

Ei protestează faţă de includerea în proiectul Strategiei Naţionale de Apărare a unei noi vulnerabilităţi reprezentate nu de presă ci de campaniile de presă comandate împotriva statului român şi a instituţiilor sale fundamentale, sau/şi de presiunile exercitate de mafioţii care deţin trusturi de presă şi le folosesc exclusiv în scop de şantaj, pentru obţinerea de avantaje politico-financiare (vezi, pe larg, aici)

Membrii grupului organizat să apere presa lui Vîntu şi Voiculescu mint în stil mare chiar şi cu documentele în faţă. Ei cred că presa este plină doar de bizoni care au grătar de mici în loc de reţea neuronală. Ei spun, aşadar, că în Strategia de Apărare a fost inclusă „mass media” ca vulnerabilitate şi nu practicile mafiote din mass media, sau că, în accepţia lui Băsescu, „presa liberă e un fenomen care are rolul de a denigra” etc.etc. Asta este însă o mare minciună! Până şi acest protest este o manipulare ordinară. Iată fragmentul manipulator dat publicităţii de gaşca lui SOV:

„Pe 23 iunie 2010, preşedintele României Traian Băsescu şi, totodată, şeful Consiliului Suprem pentru Apărarea ţării, a decis ca mass-media să fie introdusă în Strategia Naţională de Apărare, la capitolul privind vulnerabilităţile de securitate. Astfel că, pentru domnia sa, presa liberă reprezintă un fenomen “cu scopul de a denigra instituţii ale statului, prin răspândirea de informaţii false despre activitatea acestora; presiunile exercitate de trusturi de presă asupra deciziei politice în vederea obţinerii de avantaje de natură economică sau în relaţia cu instituţii ale statului ”.

Iată, însă, şi fragmentul din Strategia Naţională de Apărare care spune cu totul altceva decât interpretează mercenarii

vulnerabilitati2

Deci „fenomenul campaniilor de presă la comandă”, nu „mass media” sau „presa liberă” aşa cum spun manipulatorii.

coruptie presa

 

Obrăznicia şantajiştilor e atât de mare încât ei confundă infracţiunea cu legalitatea, hoţia cu democraţia. Iată alte mostre ale minciunii în stare pură:

„Ne adresăm reprezentanţilor mediului academic, ne adresăm societăţii civile, ne adresăm oamenilor de afaceri, ne adresăm oamenilor de cultură, artiştilor, ne adresăm Bisericii şi Amatei, ne adresăm tuturor jurnaliştilor şi analiştilor, indiferent de specialitatea lor, pentru a adera la acest proiect care înseamnă, în esenţă, apărarea democraţiei. Ne vom adresa, de asemenea, organismelor de media internaţionale pentru a trage un semnal de alarmă în legătură cu felul în care se înţelege respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeanului în România„.

Cum „presa” practicată în trusturile lui Vîntu şi Voiculescu nu are absolut nicio legătură cu presa adevărată, accentul nefiind pus pe informarea corectă a opiniei publice, ci pe dezinformarea ei continuă, ea este deja mai mult decât o vulnerabilitate a României. Vorbim aici exclusiv este presa de tip mafiot, de presa de şantaj şi e de înţeles de ce în apărarea ei au sărit exact cei care o promovează.

De ce se tem mogulii? Dacă acest tip de presă ar rămâne înscris într-un document precum Strategia Naţională de Apărare, drept vulnerabilitate a României, atunci există riscul ca statul să genereze anticorpi pentru cei care otrăvesc continuu spaţiul public, care incită la revolte sociale şi la nesupunere civică, care refuză să recunoască ordinea constituţională şi rezultatele alegerilor. Anticorpi pentru virusul V.V.P. (Vîntu-Voiculescu-Patriciu). Ori ăsta e un atentat la instrumentul de făcut guverne şi bani al mogulilor.

Cine sunt însă apărătorii presei de tip mafiot? Păi cine altcineva decât manipulatorii de profesie, şantajiştii, traseiştii şi tonomatelele lui Vîntu, Voiculescu şi Patriciu?

Lista MERCENARILOR VVP
Lista MERCENARILOR VVP

Iată-i, în toată splendoarea lor. Îi cunoaşteţi:

1. Sorin Roşca Stănescu (tonomat). La fel cum Vîntu este tatăl FNI, el este tatăl presei de şantaj din România postdecembristă. Cu toate astea n-a fost niciodată condamnat pentru şantaj. A devenit multimilionar în euro cu ajutorul lui Dinu Patriciu şi al lui Sorin Ovidiu Vîntu, dar şi al practicilor pe care continuă, azi, să le apere. Anul trecut a fost surprins în timp ce-l şantaja, împreună cu Bogdan Chirieac, pe şeful ANI, Cătălin Macovei. Este, aşadar, unul dintre groparii presei din România.

Tatăl şi mama presei de şantaj
Tatăl şi mama presei de şantaj

2. Victor Ciutacu (tonomat). Este un tonomat sui-generis care nu s-a remarcat prin absolut nimic, pe plan profesional, el fiind un activist pe moşia lui Dan Voiculescu.

(Foto: BARICADA)
(Foto: BARICADA)

Are izbucniri verbale grobiene, de tip Vadim, însă provenite din zona patologică a Tribunului. Nu ştie altceva decât să-i înjure pe Băsescu, Boc, Videanu sau Udrea, la comanda celui care-i dă să manânce. A avut sarcini şi misiuni în zona politică, el fiind „detaşat” în calitate de consilier al şefului APAPS, Ovidiu Muşetescu, sau al ministrului Economiei, Codruţ Şereş. Ulterior a revenit la bază (Jurnalul Naţional şi Antena). Practică presa de tip inchizitorial, de şantaj şi intimidare.

3. Corina Drăgotescu (tonomat). Tonomat dezagreabil care, la fel ca şi ciutacul, nu a realizat nimic pe plan profesional. A fost şi este plătită cu sume imense de bani să susţină punctele de vedere anti-româneşti ale lui Vîntu sau Patriciu. Este suficient să şopteşti Băsescu, sau Udrea, în apropierea ei, ca să-ţi sară la beregată.

iLIESCU dRAGOTEASCA

4. Valentin Nicolau (mercenar). A fost, pe rând, subalternul lui Dan Voiculescu în PUR, consilierul lui Adrian Năstase, preşedinte al TVR (2002-2005), iar apoi a revenit în partidul de buzunar al lui Voiculescu. A fost vicepreşedinte al grupului GRIVCO şi responsabil cu strategia şi dezvoltarea Grupului Media Intact (Antena 1, 2, 3, Jurnalul Naţional etc etc.).

nicolau1

Valentin Nicolau

Cât a condus TVR a subordonat postul public de televiziune intereselor PSD. A fost numit chiar membru în CNA, din partea lui Voiculescu, dar a demisionat deoarece voia funcţia de preşedinte al acestui for. Este copatron şi fondator al Editurii Nemira. A înfiinţat Smart FM. O coincidenţă interesantă arată caracterul duplicitar al individului.

În urmă cu 12 ani am publicat la Editura lui Nicolau volumul „Averea Preşedintelui. Conturile Ceauşescu”. Mi-a cerut, în schimb, să-i predau documente (dovezi) pentru toate afirmaţiile făcute în acea lucrare. A justificat prin aceea că, în cazul în care va urma un proces cu vreunul dintre cei atacaţi, are nevoie de probe în apărare. I-am pus în braţe un dosar ce conţinea peste 500 de file, majoritatea documente clasificate secret sau secret de serviciu şi provenite dintr-o arhivă aflată în custodia Ministerului Apărării Naţionale. Multe dintre acele documente vizau relaţia de afaceri a lui Dan Voiculescu, via Crescent, cu Securitatea. Ei bine, deşi, înainte de apariţia cărţii mele, Voiculescu m-a ameninţat că mă va da în judecată, ulterior a renunţat. Mai mult, la câteva luni după apariţia cărţii, Valentin Nicolau devenea membru cu o funcţie importantă în…Partidului Umanist Român condus de Dan Voiculescu. Deşi au trecut 12 ani, n-am mai văzut dosarul predat lui Nicolau. De la acel dosar a început însă cariera politică a mercenarului. Uitaţi-vă cu atenţie la el, priviţi-i lanţul şi culoarea pielii şi gândiţi-vă că ăsta a fost preşedintele TVR vreme de trei ani de zile!…

5. Lavinia Şandru (traseistă, mercenar). E o creaţie a lui Sorin Ovidiu Vîntu care i-a pus la dispoziţie postul de televiziune pentru a o lansa. E folosită în războiul împotriva lui Traian Băsescu. Conduce PIN, un partid compus din ea, Cozmin Guşă şi nişte neamuri.

Traseista

 
Traseista Lavinia

6. Carmen Moldovan (mercenar, traseistă). Deputat PSD, a trecut la UNPR, apoi a revenit la matcă deoarece n-a primit o funcţie în formaţiunea lui Cristi Diaconescu. Fost jurnalist în solda lui Dan Voiculescu (Jurnalul Naţional şi Antena 1), a devenit o combinatoare promovată de Mircea Geoană.

Carmen Moldovan / caricatura de B. Petry
Carmen Moldovan / caricatura de B. Petry

7. Dan Mihalache (traseist, mercenar). Consilierul lui Crin Antonescu şi fost deputat PSD. E un obişnuit al televiziunii lui Vîntu.

Dan Mihalache
Dan Mihalache

8. Georgică Severin (traseist, mercenar) Traseist pe ruta PNTcd, PNL, PC, PD-L. Trădător de la mama lui, senatorul Georgică a ştiut să profite de context şi să facă bani. El controlează un post de televiziune prahovean (Prima) şi un săptămânal (Zarva).

Georgică Severin
Georgică Severin

Unii spun că filmuleţul incidentului cu Traian Băsescu şi copilul din Ploieşti ar fi fost făcut chiar de Georgică Severin, pentru televiziunea sa. Ulterior el ar fi dat filmul lui Dinu Patriciu care, din documentar, l-a făcut film artistic. Pixell cu pixell.

9. Florin Chilian (mercenar). Mardeiaş de maidan, Chilian n-are nicio legătură cu presa.

FLORIN CHILIAN

Chilian mardeiaşul

Nu ştiu în ce calitate a semnat apelul grupului. Probabil i s-a promis o savarină. Sau o pungă de seminţe…

Cei de mai sus sunt apărătorii declaraţi ai presei de tip mafiot din România. Şi duşmanii presei româneşti care, sunt convins, va continua să reziste fie chiar şi numai în spaţiul virtual.

Dan Badea

Atac mediatic împotriva României: Folosindu-se de un blogger-tonomat al lui Vîntu, alogenul Dan Voiculescu atacă brandul turistic al României

ată cu cât îşi vând ţara sclavii lui Voiculescu-Felix: 250 dolari
Iată cu cât îşi vând ţara
sclavii lui Voiculescu-Felix: 250 dolari

Televiziunea lui Dan Voiculescu a lansat astăzi cel mai dur atac la adresa României, venit din interiorul ţării. Scopul atacului este sabotarea explicită a acţiunii de promovare a României, acţiune aflată în desfăşurare în China.

Argaţii lui Felix, obsedaţi de creşterea alarmantă a notorietăţii (pozitive) a ministrului Elena Udrea, sunt în stare de orice, chiar şi de terfelirea imaginii ţării lor.

Astfel, cu câteva minute înainte de lansarea la Shanghai a brandului turistic al României, ocazionat de Ziua României din  cadrul EXPO 2010, postul tv anti-românesc Antena 3, avându-l ca invitat în studio pe Ciutacu şi la telefon pe un anume Cristian Dorombach, a declanşat grave acuzaţii de furt intelectual comise de cei care au realizat logo-ul brandului turistic al României. Un element grafic prezentat în logo-ul de prezentare realizat la comanda Ministerului Turismului, adică o frunză, ar fi fost preluat de pe un site oarecare.

Frunza pe roţi
Frunza pe roţi
atac6
„Proiectul pe care l-au furat astia de la Ministerul Turismului si l-au pus la noi ca si brand de tara (sic!) se numeste Change Transport si se refera probabil la un transport public mai ecologic, site care va fi lansat in vreo 30 de zile. Dar e bine ca l-am furat noi, ne putem lauda cu el ca fiind original” – scrie Dorombach pe blogul său.
Logoul turistic al României lansat la Expo 2010, Shanghai
Logoul turistic al României lansat la Expo 2010, Shanghai
Individul, folosit drept coadă de topor „independentă” în cadrul atacului împotriva României, nu este nici pe departe un străin de moguli sau tonomate, cum spunea ciutacul.

Dimpotrivă, el este unul dintre păstorii tonomatelor lui SOV, alias Nuş. Cristian Dorombach este project manager la Realitatea TV!

De altfel, cum singur recunoaşte, el a fost administrator IT (2000-2005) şi Inginer Multimedia (2005-2008), tot la Realitatea.net. Adică tonomat cu diplomă.

Coada de topor, sau tonomatul-blogger al lui Nuş
Coada de topor, sau tonomatul-blogger al lui Nuş

Este incredibil ca un astfel de individ, unul dintre cei mai vechi oameni din televiziunea lui Nuş, să fie considerat un blogger independent. Ca să nu mai vorbim de inepţia debitată de el, când vorbeşte despre un element ca despre un întreg.

În timp ce pe Antena3 Ciutacu spunea că, de data asta, hoţia a fost dezvăluită de un blogger fără legătură cu tonomatele sau mogulii, pe clona Antenei3, adică pe Realitatea lui Nuş, era invitat în direct chiar bloggerul „ne-tonomat” surprins la serviciu, pe moşia lui Vîntu.

tonomatul lui sov

Aşa arată o coadă de topor pe moşia lui Nuş
Aşa arată o coadă de topor pe moşia lui Nuş

Că avem de-a face cu o mare operaţiune de intoxicare, lansată prin mass media pentru a bloca sau trivializa lansarea cu succes a brandului turistic al României, este mai presus de orice îndoială. Pe de o parte, elementul grafic din logo-ul României este opera unei firme de renume internaţional specializată în aşa ceva, iar o eventuală încălcare a copyright-ului este responsabilitatea exclusivă a acelei firme, şi nu a ministerului condus de Udrea. În aceste condiţii, atacul furibund al coaliţiei mediatice, împotriva ministrului turismului nu se justifică. Pe de altă parte, s-a ajuns să se spună că avem “o Românie de 250 de dolari” (Antena3) sau că România a dat “850.000 de euro pe o frunză” (Realitatea TV), amestecându-se denigrarea ţării cu minciuni flagrante. Nu în ultimul rând, preluarea atacului de către Realitatea TV este uns emn că sincronizarea operaţiunii a fost gândită de echipa de exerţi în manipulare care coordonează, la vârf, cele două trusturi de dezinformare.

Scenariul lansării noului atac seamană cu acela în care celebra casetă prezentată de Răzvan Dumitrescu (Băsescu „lovind” un copil) fusese prelucrată şi plasată la RTV, via Gardianul, de oamenii  lui Patriciu. Acum, „frunza” furată a fost descoperită de tonomatul lui SOV şi plasată spre exploatare, via blogul tonomatului piticu.ro argaţilor lui Voiculescu.

„România este în centrul unui scandal internaţional de furt de proprietate intelectuală” ţipa Ciutacu, cu spume la gură, profitând de faptul că nu prea are cine să se sesizeze şi să-i sancţioneze pe sabotorii unui proiect care nu are legătură cu vreun partid politic ci doar cu partea economică şi cea de imagine a ţării.
Ţopârlanul care atacă România
Ţopârlanul care atacă România
Acesta este un exemplu concret de campanie de presă la comandă care aduce prejudicii României, dar este mai mult decât o vulnerabilitate, în sensul precizat în Strategia Naţională de Apărare a ţării, atât de hulită de alogeni. Culmea, dacă în documentul elaborat de CSAT se face referire la „fenomenul campaniilor de presă la comandă, cu scopul de a denigra instituții ale statului, prin răspandirea de informații false despre activitatea acestora”, nu se spune nimic de campaniile lansate pentru a denigra România şi imaginea ei. De ce? Pentru că aici nu avem de-a face cu o vulnerabilitate, ci cu o ameninţare la Securitatea Naţională.

A denigra imaginea ţării tale spunând că până şi brandul de ţară e rezultatul unui furt, sau că suntem un popor de hoţi este, cred eu, mai mult decât un atac politic. Este o gravă infracţiune care nu mai ţine de CNA, ci de Parchet.

tradatorul+voiculescu.jpg
turnătorul ordinar al Securităţii Dan VOICULESCU, comandantul Antenei3

Priviţi din nou imaginea de la începutul acestui material, citiţi ce scrie acolo, şi gândiţi-vă că patronul celor care au pus ştampila aceea, O ROMÂNIE DE 250 DE DOLARI, este vicepreşedintele Senatului României, Dan Voiculescu.

Mai grav este că, astăzi, când Mircea Geoană este în concediu, stăpânul sabotorilor României este al doilea om în stat!

Sper ca Parchetul să se autosesizeze!

Update: Evident, campania anti-românească lansată de Antena3 a fost continuată şi amplificată de Realitatea TV. Manipularea, aici, s-a dus pe alte coordonate şi cu alt logo: „Udrea, 850 de mii de euro pe-o frunză”. Asta au înţeles diversioniştii profesionişti că prinde la bizoni…Şi poate că au dreptate, pentru că prostia e contagioasă. Dacă te uiţi mai mult timp la informatorul Ioan Ghişe, molfăitul pnl din Braşov, rişti să te îmbolnăveşti.

Dan Badea

Viitorul ”Președinte al României”, Dan Diaconescu, nu poate să-și justifice, din afacerile la vedere, averea

diaconescu presedinte

L-am văzut luni seara, la OTV, pe Dan Diaconescu. Şi am ascultat pentru prima oară, mai mult de un minut, ce spune. Deşi unii îl consideră jurnalist, ba chiar a şi fost premiat pentru asta, eu sunt convins că, profesional, individul nu are absolut nicio legătură cu această meserie. E o formă de manifestare primitivă a lui Ciutacu, sau una superioară a lui Mircea Badea. E ca un tractorist semianalfabet ce cântă la pian şi ale cărui zgomote atrag bizoni de tipul celor care, zilele trecute, purtau lozinci cu numele idolului lor proaspăt arestat pentru şantaj.

L-am văzut luni seara pe Dan Diaconescu vorbind în ”calitate” de, titra el, ”viitor președinte al României”. În realitate vorbea în limbajul unui parvenit, al unui cocălar care-şi freacă ghiulul cu mâneca, să lucească. Vorbea de bani. De mulţi bani.

DD1

 

DD2

Spunea că unul i-ar fi împrumutat odată 500.000 de euro, că un altul l-ar fi sponsorizat cu 80.000 de euro, că yahtul cumpărat ar fi costat 2,5 milioane de euro, că numai taxele plătite statului român, de firmele lui, se ridică la 50 de milioane de euro (!). Vorbea de limuzinele, elicopterul şi avionul achiziţionate de el pentru, chipurile, OTV. A spus ceva şi de Rolls Royce-ul cu care nevastă-sa i-a adus, la arest, periuţa de dinţi şi săpunul…

(Am văzut, până acum, mulți escroci pe ecranul televizorului care și-au exprimat dorința de a fi președinte al României. Îmi amintesc că, odată, chiar unul dintre mogulii de azi mi-a spus că va candida și el la președinția României, dar ca mai înainte va trebui să câștige simpatia oamenilor, după ce le subtilizase economiile. Voia să înceapă campania de imagine prin oferirea gratuită a unor…loturi de pământ…Mă întreba ce părere am eu despre asta. Individul escrocase multă lume într-un joc de tip Caritas și trebuia să-și spele imaginea. N-a candidat încă, dar părea hotărât s-o facă. I-am spus că e bine să ajuți oamenii, dar când ai 95% notorietate negativă, n-ai șanse să ajungi Președinte oricâte cadouri le-ai face… ”Negativă, sau pozitivă, nu conteaza, mi-a zis el. Notorietatea e notorietate. Punct”. Asta era în urmă cu vreo opt ani. Am amintit de el pentru că are legătură cu Dan Diaconescu, patronul de carton al OTV)

Revenind la delirul lui Dan Diaconescu de luni seara, l-am ascultat până a spus că n-a încasat niciodată dividende din firmele sale. Și că așa și-ar fi permis să achiziționeze, pe firmă, toate cele… Știind de averea uriașă pe care o afișează ostentativ, evaluată de unii la peste 33 milioane de euro, mi-am propus să verific dacă ea poate fi, în vreun fel, justificată.

Am făcut-o și, după verificările firmelor deținute și a bilanțurilor contabile depuse oficial la Ministerul Finanțelor, am ajuns la o concluzie șocantă, sau senzațională după cum zice el: până în 2009, firmele lui Dan Diaconescu au avut profituri totale de 1.021.493 euro, iar datoria totală a acestor firme era, tot atunci, de 4.294.668 euro. Situația vizează bilanțurile firmelor Oglinda Press SRL (profituri: 740.736 euro, datorii: 1.829.177 euro), Oglinda Television SA (pierderi: 342.785 euro, datorii: 428.805)  și Ocram Televiziune SRL (profituri: 623.542 euro, datorii: 2.036.686 euro).

Așadar, profitul oficial al tuturor firmelor lui Diaconescu ar fi putut justifica doar una dintre casele pe care le deține acesta, vila de un milion de euro pe care o avea deja în 2007.

avere diaconescu _500 miliardari 2008

Ar mai rămâne de justificat yahtul (2,5 milioane euro), vila din Primăverii (2,5 milioane euro), blocul din Băneasa (2,7 milioane euro), vila de la Sinaia (300.000 euro), blocul de pe b.dul Carol (10 milioane de euro), apartamentul din Constanța (600.000 euro), un Rolls Royce Phantom (385.000 euro), un Rolls-Royce Drophead (340.000 de euro), un Bentley Flying Spur (200.000 de euro), un elicopter (5 milioane euro) și un avion Cessna (4 milioane euro). Adică… 28,25 milioane de euro! Cum de nu s-a sesizat nimeni până acum cu privire la această ciudățenie?

Averea sa era estimată, în 2008, la 25-27 milioane de euro și se spunea că, din această sumă, 20 milioane de euro ar reprezenta contravaloarea primită de la Sorin Ovidiu Vîntu pentru pachetul de 19,9 % din acțiunile societății care deține licența OTV, Ocram Televiziune SRL. Zvonul nu a fost confirmat, vreodată, iar averea lui Dan Diaconescu a crescut în mod inexplicabil la peste 33 milioane de euro. Asta în paralel cu creșterea datoriilor.

Astăzi, firmele lui Dan Diaconescu se află în situația de a fi executate silit de fisc, pentru neplata unor datorii la bugetul de stat de aproximativ 760.000 euro (3,3 milioane lei).

Așadar, dacă oficial Dan Diaconescu este în situația de a fi executat silit, el având datorii la stat de 760.000 de euro, dacă până în 2008 profiturile tuturor firmelor sale erau de un milion de euro, iar datoriile de 4,3 milioane de euro, de unde a avut el aproape 30 de milioane de euro pentru a-și permite averea pe care o afișează? Pentru că din radiografierea afacerilor sale transparente rezultă că este falit!

Și dacă aceasta este averea afișată, cât de mare este cea reală? Și cum a fost ea făcută? Ar putea proveni ea, exclusiv din ”taxe” pe apariția, sau pe ”neapariția”, după caz, la OTV?

dan-diaconescu-bogdan-maran

Ar putea! Cazul pe care DNA îl are în lucru și în care este vorba despre o ”taxă de neapariție” pe post, ce se ridică la 200.000 de euro, este un argument destul de serios în favoarea acestei ipoteze.

Ciutacu a înnebunit: el înjură peste cinci milioane de români şi vrea să interzică votul celor din diaspora

Neanderthaler_Fund

Ciutacu s-a săturat de fundul lui Felix. După cinci ani de manipulare şi de activism pe moşia turnătorului şi a neamurilor lui cu cefe roşii, ciutacul a devenit nervos tare şi riscă să împingă sfoara prin curtea spitalului de la Socola.

ciudaculgg3

Nu mai e ce-a fost şi nici nu mai poate s-o ducă, în acelaşi ritm, încă cinci ani. Tonomat de frunte, alături de măscăriciul Mircea, sau de rotofeiul balbâit Andrei, ciutacul s-a trezit azi înjurându-i ca proasta satului pe cei care gândesc cu capul lor, adică pe votanţii lui Băsescu.

Jignind peste 5.275.000 de români, derbedeul afirmă astăzi, pe blogul său, că aceştia sunt  cercopiteci, analfabeți, hoți, securiști și curve. A înjura atâta lume, doar pentru că şi-a exprimat o altă părere decât a ta, ăsta este semnul demenţei. Doar un dement poate să exprime o asemenea opinie. Să sperăm doar că vorbele lui  n-au fost auzite de prea mulţi români. Eu unul, dacă îl voi întâlni vreodată, îi rezerv o surpriză exact între ochi. Pentru că l-am votat pe Băsescu şi nu-i permit unui retardat precum Ciutacu să mă înjure fără să fie pedepsit. Iată, mai jos postarea dementului:

REZIDENTUL
REZIDENTUL

Nu mai simt că aș aparține acestei țări. O țară care pleacă la culcare cu un președinte și se trezește cu altul. O țară unde alegerile se câștigă cu autobuzul și cu heblul tras, o țară unde votul meu e egal cu al celui care primește 10-15 euro sau o găleată cu produse alimentare pentru o ștampilă, o țară care tocmai este pe cale să consfințească triumful suprem al cercopitecilor, al analfabeților, al hoților, al securiștilor și al curvelor. Îmi pare rău, sunt un simplu rezident în țara lor”… – CIUTACU

Ca şi când înjurăturile de mai sus nu erau suficiente, derbedeul şi-a îndreptat atenţia şi furia către diaspora. Românii de peste hotare, care sunt mai patrioţi decât toate neamurile derbedeului şi ale mafioţilor care-i dau să mănânce, n-ar trebui să mai aibă dreptul de vot, sugerează Ciutacu. La fel, românii din Chişinău ar trebui abandonaţi pentru că, altfel, zice dementul, cel care vorbeşte despre grija faţă de ei va fi „scuipat între ochi”. Iată ce scrie infractorul Ciutacu:

„UPDATE: Dacă mai aud pe cineva cu grija noastră faţă de soarta românilor de la Chişinău, îl scuip între ochi! E valabil şi pentru cei care propăvăduiesc necesitatea democratică de a da unora care tRăiesc în afara graniţelor dreptul de a decide soarta celor care trăiesc înlăuntrul aceloraşi graniţe„.

Dan Badea