Șeful Radio România, Ovidiu Miculescu, refuză accesul la informațiile de interes public, motiv pentru care a fost dat în judecată de MediaSind. El a fost adjunctul lui Ponta la Radio 21!

 – INEDIT – Legătura directă dintre Victor Ponta și șeful greu de demis al Radio România, Ovidiu Miculescu: Consiliul Director al FUNDAȚIEI SECOLUL XXI

FUNDAȚIA SECOLUL XXI, condusă de Victor Ponta (președinte) și Ovidiu Miculescu (vicepreședinte) - acționar majoritar la Radio 21
FUNDAȚIA SECOLUL XXI, condusă de Victor Ponta (președinte) și Ovidiu Miculescu (vicepreședinte) – acționar majoritar la Radio 21

Ovidiu Miculescu, despre năravurile securistoide ale căruia am scris aici, continuă să trateze Radioul național ca pe moșia lăsată moștenire de tat’su, neținând cont de faptul că România nu mai este o dictatură ca pe vremea tinereții lui revoluționare, crezând că dacă prietenul Ponta conduce guvernul și majoritatea parlamentară, asta îi permite lui să facă orice abuz îi trece prin cap.

Ovidiu Miculescu, președintele SRR, se cere înapoi în centrală!
Ovidiu Miculescu, președintele SRR, se cere rânjind înapoi în centrală!

Din fericire, România este guvernată de legi, iar justiția a început să se facă resimțită și de către ”imunitarii” de serviciu ai patriei. Somat să dea răspuns unor întrebări firești legate de instituția publică (bugetară și aflată în subordinea Parlamentului) pe care o conduce, Miculescu a refuzat complet să dea răspunsuri solicitanților. Asta, în pofida faptului că întrebările vizau utilizarea dubioasă a fondurilor publice cu care sunt ”hrăniți” el și fidelii lui din SRR.

Răspunsul unui Președinte Director General al unei instituții publice, Radio România, societate plătită forțat de milioane de români și controlată de Parlament, care uită că nu lucrează la SIE, ci la SRR: Suntem serviciu public autonom de interes național, dar nu suntem instituție publică! Omul ori e ne-deștept, ori încurcă funcțiile deținute și răspunde în numele unui...serviciu care tot refuză să-l retragă din spațiul public.
Răspunsul unui Președinte Director General al unei instituții publice, Radio România, societate plătită forțat de milioane de români și controlată de Parlament, care uită că nu lucrează la SIE, ci la SRR: Suntem serviciu public autonom de interes național, dar nu suntem instituție publică! Omul ori e ne-deștept, ori încurcă funcțiile deținute și răspunde în numele unui…serviciu care tot refuză să-l retragă din spațiul public.

A refuzat să răspundă, de exemplu, cu cât l-a plătit pe mahărul Nistorescu, fost jurnalist și actual om de afaceri, vecin cu Vîntu în Corbeanca(Petrești), șef la cotidianul.ro, site hrănit cu publicitate de gubernia lui Miculescu, în schimbul denigrării unuia dintre sindicaliștii FRJ Mediasind, Adrian Moise, dar și a președintelui Federației Internaționale a Jurnaliștilor, Jim Boumelha.

Adrian Valentin Moise
Adrian Valentin Moise

La fel, a refuzat să răspundă la întrebări privind posibile relații contractuale între SRR și firmele celor doua mimoze trimise în scopuri diversioniste, anti-românești, la Congresul Mondial al Jurnaliștilor din acest an de la Dublin.

Domnul Miculescu spune în esență, în termeni sofisticați, că ‘nu vrea’ mușchii domniei sale să răspundă. Motiv pentru care a fost dat în judecată.

”taxatorul” Cornel Nistorescu, partenerul lui ”Adrian” și ”Felix”
Cornel Nistorescu, partenerul lui Miculescu și ”Felix”

Că de luni de zile, el întreține un conflict deschis cu liderul de sindicat din SRR, dar și că folosește fondurile instituției în interes privat sau de răzbunare, fără ca instituțiile abilitate ale statului să intervină, asta ar putea avea ca explicație relația apropiată dintre Ovidiu Miculescu și Victor Ponta sau, un alt personaj extrem de intresant din ”Centrală”, Dănuț Ghibernea. Băieții sunt legați ca mărgelele lucitoare pe ață. Unul lângă altul, anul după altul, agățați la gâtul unui Sistem corupt până’n nucleul lui fierbinte.

Linia a II-a a Partidului Comunist și a securiștilor bine conservați e scoasă în față fără jenă, la fel cum, recent, a fost scos din pălărie sărmanul Lilian Zamfiroiu, un ”activist” (sa-i zicem, pentru că n-avem ordinul lui de serviciu) pus șef la ICR fără să aibă dimensiunea de notorietate culturală, sau pregătirea, necesare unui asemenea post.

Revenind la Miculescu, dictatorul din SRR, el a ascuns/omis din CV-ul oficial perioada 2000-2004, ca și când atunci ar fi fost la un stadiu de pregătire strict secret. Se pare însă că nu. Adică n-a fost atunci la stadiu, ci director la Europa FM, un post de radio deținut de grupul Lagardere (Lagardere Active Radio International SA – Franta – 76%), alături de Ovidiu Zegheru – 6%, Danut Marcel Ghibernea – 5%, Cornel Nistorescu – 3%, Petru Berteanu – 3%, Stefan Bogdan Teodorescu – 3%.

Astăzi, situația patronatului Europa FM este alta:

Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

Deţinătoarea licenţelor audiovizuale este societatea EUROPE DEVELOPPEMENT INTERNATIONAL–R SA, ai cărei acţionari sunt: Lagardere Active Radio International SA (Franţa) – 99,86% şi Lagardere Active Broadcast SA (Monaco, reprezentată de Dl. Alain Lemarchand) – 0,14%. Acţionar unic al Lagardere Active Radio International SA (Franţa) este Lagardere Active Broadcast SA, cu acţionar unic Lagardere Media (acţionari moştenitorii lui Jean-Luc Lagardere, decedat). În aceste condiţii, acţionarii principali ai posturilor EUROPA FM sunt moştenitorii lui Jean-Luc Lagardere.

Pe de altă parte, același Miculescu a coordonat (el spune că în anul 2006) și postul de radio ”Radio XXI”, deținut de o fundație condusă de, aici e aici!, Victor PONTA, secondat de, evident!, OVIDIU MICULESCU!.

Consiliul Director al FUNDAȚIEI SECOLUL XXI
Consiliul Director al FUNDAȚIEI SECOLUL XXI

Este vorba despre FUNDAȚIA SECOLUL XXI.

Acționarii postului de Radio 21 erau, așadar, următorii: Fundatia Secolul XXI – 52,5%, Hullenberg Holland Holding BV – 27,5% si Lagardere Active Radio International SA (parte a grupului international cu acelasi nume detinut de mostenitorii lui Jean-Luc Lagardere) – 20%.

Astăzi, situația la Radio 21 s-a schimbat, acționari principali fiind Michal Lobkowicz și Adam Blecha (patronii societății Corsum Invest SA – Cehia, ce dețin 80% din capitalul social, prin acțiuni la purtător)

Ce concluzie tragem noi de aici? Păi aceeași concluzie pe care o tragea maistrul (instructorul) intelectualilor arestați din ”Cel mai iubit dintre pământeni” al lui Marin Preda: ”Cosorul lui Moceanu a fost inventat de Moceanu! El e compus din douã pãrti, partea lemnoasã (…) si partea fieroasã!

Tradus în limbajul nostru, Conducerea SRR aparține Partidului. Ea e compusă din două părți: partea lem-noasă (adică Ovidiu Miculescu) și partea fier-oasă (adică Victor Ponta). Corect?

Acesta este motivul pentru care Miculescu (adică partea lemnoasă a cosorului lui Moceanu) nu poate fi îndepărtat din fruntea SRR! Fără partea lem-noasă, cei din SRR n-ar mai putea executa ”coșuri de nuiele” (cosorul lui Moceanu a fost inventat pentru a face cu el coșuri de nuiele, nu?) pentru partid. Pricepeți ceva?

Suntem în plin Kafka! Sau Eugen Ionescu!

Un tovarăș dovedit, iată!, al lui Ponta, face ce vrea mușchii lui într-o instituție publică, pe banii noștri! De ce? Pentru că e prietenul lui Ponta și tovarăș cu tot felul de ”băieți cu ochi albaștri”, cum e Dănuț Ghibernea (afacerist, fost deputat PSD și fost ambasador al României la Londra – vreme de aproximativ cinci ani – prin anii 93-98) sau alții ca el. Conform unui articol publicat în Evenimentul Zilei, referitor la Ghibernea,

surse din SIE susţin că e spion activ, dar el neagă. Disidentul Mircea Răceanu l-a semnalat drept ofiţer CIE, deconspirat, al regimului ceauşist. Tatăl său a activat în DIE!” – scria Evenimentul Zilei, în articolul ”Cum își împart spionii Capitala”, articol scos din arhiva EvZ, dar ale cărui urme au rămas pe internet.

Coroborat cu activitatea lui Miculescu (doi ani de zile la post în Wasghinton, ca trimis al Antenei 1), a cărui perioadă activă în trustul INTACT SA al securistului Dan Voiculescu, după cum am dezvăluit deja, este aceeași cu a unui cunoscut securist din CIE, col. Constantin Rotaru, devenit apoi general SIE și prim adjunct al Directorului SIE, avem o imagine din care poate rezulta și că Miculescu poate fi chiar partea fie-roasă a cosorului lui Moceanu!

60620948

Relația strânsă dintre premierul României și ”patronul Radio-România” – face imposibilă schimbarea sa, indiferent câte abuzuri face. Dealtfel și soția lui Miculescu are un post extrem de important în aceeași zonă de acțiune (externe), ea fiind ambasadorul României la ONU. Ei bine, cât de nobilă trebuie să fie familia MICULESCU pentru ca membrii ei să dețină aceste funcții? Cine sunt ei și cine le semnează ordinele de misiune, dacă nu Victor Ponta?

Nu în ultimul rând, ce caută Nistorescu – domnul acela scos din turul pantalonilor lui Dan Voiculescu și pus de Vîntu mare șef la cotidianul.ro – în echipa Miculescu-Ponta-Ghibernea? Sigur, Nistorescu deținea și el niște acțiuni la Europa FM, deci era ”în cărți”, cum se spune. Odata, prin 2001, pe când lucram la Evenimentul Zilei condus de Nistorescu, am intrat în biroul lui (obișnuia să mă cheme și să-mi dea ”misiuni” de investigații, cum se spune în limbal lui cazon, că nu degeaba a intrat el în gașca cuplului Vîntu-Voiculescu) și am văzut că-și pusese pe birou un carton pe care scria MR. CORNEL NISTORESCU. După ce am intrat și m-am așezat pe scaun, l-am întrebat, scurt, privindu-l în ochi: ”Tot MAIOR ați rămas, domnule Nistorescu?” – “Ei, pe dracu, dacă tu găseşti vreo hârtie pe care să scrie că am fost securist, atunci ies din presă!“- mi-a răspuns. Omul a ieșit din presă și a intrat într-un mare rahat numit Antena 3 și un răhățel mai mic, numit cotidianul.ro. Prin urmare și-a luat măsuri de precauție, crezând că voi găsi vreo hârtie pe undeva.  N-am găsit hârtia, pentru că SIE n-a dat liber la arhive, deci n-o puteam căuta. Dar, personal, n-am nevoie de hârtie pentru a pune degetul pe el și a spune că face parte dintr-o specie mai culpabilă, moral, decât specia securistului. Un securist este un copil pe lângă un nistorescu…

Răspunsul lui Ovidiu Miculescu la întrebările Mediasind referitoare la anumite complicități pe bani publici a fost suficient de obraznic pentru a atrage după sine o plângere penală.

Pentru a afla totuși hoția și complicitățile din Radio România, Federația Română a Jurnaliștilor MediaSind s-a adresat instanței de judecată invocând nerespectarea Legii informațiilor de interes public de către administrația Miculescu.

Iată, mai jos, comunicatul Mediasind:

Administraţia Miculescu dată în judecată pentru nerespectarea Legii informaţiilor de interes public

Campania de presă conţinând acuzaţii false, rasiste, xenofobe, calomnioase şi discriminatorii (vezi aici) împotriva Federaţiei Europene a Jurnaliştilor, Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor şi a Federaţiei Române a Jurnaliştilor MediaSind nu rămâne fără urmări jurifice. FRJ MediaSind a acţionat în instanţă conducerea Societăţii Române de Radiodifuziune reprezentată de Ovidiu Miculescu, preşedinte-director general pentru nerespectarea Legii nr. 544/2001 privind liberul accesul la informaţiile de interes public.

De asemenea, persoanele implicate în campanie, Ovidiu Miculescu, Nicoleta Viorica Balaci, Cerasela Rădulescu, Bogdan Rădulescu şi Casa Serafim SRL reprezentată de Cornel Nistorescu vor fi, de asemenea, deferiţi justiţiei. Procesul va începe în luna octombrie a.c.

INTERVIU - OVIDIU MICULESCU

Având în vedere faptul că există informaţii privind modul prin care conducerea Radioului Public a orchestrat din bani publici campania de denigrare împotriva organizaţiilor jurnaliştilor, FRJ MediaSind a solicitat preşedintelui-director general al SRR, Ovidiu Miculescu, să pună la dispoziţie, conform Legii nr.544/2001, următoarele informaţii de interes public:

1.         Dacă și ce tip de contract/e și în ce cuantum a/au fost încheiat/e între SRR și publicația Cotidianul.ro în ultimul an de zile.

nistorescu

2.         Dacă și ce tip de contract/e a/au fost încheiat/e între Societatea Română de Radiodifuziune și SC NEW WAVE WEB DEVELOPMENT SRL, cu sediul în Mangalia, acționar/administrator Balaci Nicoleta Viorica, realizator SRR, și Dumitru Florin, Redactor șef New Media SRR.

3.         Dacă și ce tip de contract/e a/au fost încheiat/e între Societatea Română de Radiodifuziune și SC. SEASIDE NEW MEDIA SOLUTIONS SRL, acționari Balaci Georgel, angajat SRR și Dumitru Ramona Mihaela, redactor SRR.

4.         Dacă între Societatea Română de Radiodifuziune și dna. Cerasela Rădulescu existau în perioada 4-7 iunie raporturi de muncă/convenții civile.

Cerasela Rădulescu și Balaci, agentele descoperite ale lui ”Adrian” Miculescu
Cerasela Rădulescu și Nicoleta Balaci

În loc să respecte legea şi să pună la dispoziţie aceste informaţii, Ovidiu Miculescu a transmis un răspuns stupefiant  în care susţine că „Societatea Română de Radiodifuziune nu poate fi considerată o instituţie publică în sensul legii invocate, datorită specificului activităţii sale, chiar dacă pentru realizarea programelor sale foloseşte şi fonduri publice.” De asemenea, folosind aceleaşi argumente, conducerea SRR a refuzat să publice şi dreptul la replică solicitat de FRJ MediaSind.

În acest timp, clasa politică se face că nu observă încălcarea legii de către actuala administraţie din Radioul Public, preferând să menţină în funcţie o conducere abuzivă.

Departament Comunicare FRJ MediaSind

Bucureşti, 31 iulie 2013

 

Dan Badea

Conducerea Radioului Public (pusă de USL) și cotidianul.ro (pus de Nistorescu) continuă denigrarea FRJ MediaSind și a Federației Internaționale a Jurnaliștilor

COMUNICAT MEDIASIND:

„FRJ MediaSind condamnă campania de denigrare orchestrată de către conducerea Radioului public împotriva sa şi a Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor

Comitetul Executiv al Federaţiei Române a Jurnaliştilor MediaSind condamnă campania de denigrare orchestrată de către conducerea Societăţii Române de Radiodifuziune (SRR) prin propria reţea de informare şi prin publicaţia on-lineCotidianul.ro împotriva Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor (FIJ), Federaţiei Europene a Jurnaliştilor (FEJ) şi a FRJ MediaSind.

Ovidiu Miculescu
Ovidiu Miculescu, unul dintre detractori, îndeplinind, râzând, formalitatea trecerii prin fața unei comisii parlamentare, înainte de a prelua conducerea Radioului Public
Cornel Nistorescu, pe vremea în care Cotidianul era util pentru că apărea pe...hârtie, deci slujea interesele cetățenilor constipați
Cornel Nistorescu, al doilea detractor profesionist, pe vremea în care Cotidianul era util pentru că apărea pe…hârtie, deci slujea interesele cetățenilor cu probleme

Acuzaţiile false prezentate în cadrul propriilor programe de ştiri ale SRR împotriva FIJ şi FRJ MediaSind privind ridicarea acreditărilor de presă  a două angajate trimise de  către conducerea radioului la  Congresul  mondial al jurnaliştilor fără a prezenta şi poziţia oficială a acestei organizaţii şi a dreptului la replică a FRJ MediaSind, precum şi publicarea, sub pseudonim, a mai multor articole calomnioase, rasiste, xenofobe şidiscriminatorii la adresa organizaţiilor jurnaliştilor de cătreCotidianul.ro, ne determină să facem următoarele precizări:

1.    FRJ MediaSind nu are nicio legătură cu vreun partid politic sau cu vreun serviciu secret, aşa cum se menţionează într-un articol din Cotidianul.ro. Dimpotrivă, FRJ Mediasind este organizaţia care militează pentru depolitizarea serviciilor publice de radio şi televiziune şi este organizaţia care a depus şi a susţinut, sprijinită de FEJ la Parlamentul European, petiţia împotriva introducerii vulnerabilităţii presei în cadrul strategiei naţionale de apărare.

De asemenea, FRJ MediaSind este organizaţia care susţine demersurile Active Watch privind interzicerea la nivel european a infiltrării redacţiilor cu agenţi ai serviciilor secrete. (vezi http://www.mediasind.ro/despre-noi

şi

http://www.mediasind.ro/comunicate-1/deciziefaraprecedentlacongresulfijambasadeleromanieivorfiasaltatedeprotestelejurnalistilordinpeste100tari)

2.  La Congresul FIJ de la Dublin, ce a avut loc în perioada 4-7 iunie 2013, angajatele SRR Cerasela Rădulescu şiNicoleta Balaci au încălcat în mod flagrant deontologia profesională, motiv pentru care oficialii FIJ au decis să le retragă  acreditările. Peste tot în lume, un jurnalist este trimis la un eveniment pentru a relata corect faptele, nu să provoace scandal,să ameninţe cu greva foamei sau să denigreze organizatorii şi membrii săi afiliaţi. Totodată, nefiind membre ale FIJ şi nici mandatate de către vreo organizaţie afiliată FIJ, pretenţiile celor două reprezentante ale Radioului public de a beneficia gratuit de statutul de delegat erau nejustificate. Astfel, pentru a evita situaţii penibile, administraţia SRR, pe lângă asigurarea cheltuielilor de avion şi cazare, trebuia să le ofere şi bani pentru masă.

De fapt, cele două angajate sunt susţinătoarele preşedintelui–director general al SRR, Ovidiu Miculescu (foto), în conflictul său cu proprii angajaţi şi cu reprezentantul ales al acestora în Consiliul de Administraţie, Adrian Moise.

Cerasela Rădulescu este platită în continuare din banii SRR, fapt ce îi permite ca împreună cu soţul ei, Bogdan George Rădulescu, să locuiască în continuare la Bruxelles, deşi au pierdut definitiv procesul cu radioul pentru anularea deciziilor de concediere.  Potrivit informaţiilor noastre, Bogdan George Rădulescu, fiind şi colaborator al publicaţiei Cotidianul.ro, este autorul real al articolelor denigratoare la adresa FIJ şi FRJ MediaSind, publicate în respectivul ziar.Menţionăm că pentru abateri de la deontologia profesională, până în prezent acesta a fost concediat de la mai multe instituţii de media, printre care menţionăm cotidianul Ziua, Antena 3 şi SRR. (http://www.mediaddict.ro/antena-3-anunta-despartirea-de-bogdan-george-radulescu-correspondent-la-bruxelles/)

Nicoleta Balaci este liderul unui sindicat cu câţiva membri din SRR, fiind una dintre persoanele obediente care l-au însoţit şi susţinut pe directorul Ovidiu Miculescu la audierile din Comisia de abuzuri din Camera Deputaţilor. Totodată, Nicoleta Balaci este şi singurul martor din partea administraţiei SRR în procesul  privind spargerea sediului şi confiscarea documentelor, ștampilei și cotizaţiei  Sindicatului  Unit al Salariaţilor din Radio România, condus de Adrian Moise.

3. Iniţial, în data de 6 iunie 2013, prin reprezentantul  Serviciului Relaţii Internaţionale, SRR şi-a cerut  « scuze pentru evenimentele care au avut loc la Congresul IFJ din Dublin cu jurnalistele noastre » , anunţ citit și în plenul Congresului de către oficiali. Ulterior, în data de 8 iunie a.c., după Congres, pentru a crea diversiuni şi scandal pe plan naţional și internaţional,  Departamentul de Comunicare și Marketing al SRR a semnat un comunicat prin care protestează față de anularea  acreditărilor celor două angajate. Documentul a fost  difuzat pe propriile posturile de radio şi în reţeaua online. Prin acest comunicat, conducerea SRR a transmis către public acuzaţii nefondate la adresa FIJ, FRJ MediaSind şi a reprezentantului României la Congresul mondial al jurnaliştilor. Deşi am solicitat oficial dreptul la replică, conducerea SRR a refuzat să publice şi punctele de vedere ale FIJ şi FRJ MediaSind.

4. Moţiunile împotriva abuzurilor din Societatea Română de Radiodifuziune au fost votate cu unanimitate la Congresul Federaţiei Europene a Jurnaliştilor ce a avut loc în perioada 13-15 mai 2013 la Verviers, Belgia şi la Congresul Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor din 4-7 iunie 2013 din Dublin, Irlanda. Acest fapt este probat de înregistrările audio-video deţinute de oficialii FIJ, FEJ şi FRJ MediaSind şi de procesele verbale ale şedinţelor. Toate moţiunile votate sunt postate ulterior pe site-urile organizaţiilor. Alături de votul în unanimitate al moțiunii FRJ MediaSind, atât delegaţii Congresului FEJ cât şi cei ai Congresului  FIJ au semnat şi o petiţie privind susţinerea preşedintelui Sindicatului Unit al Salariaţilor din SRR, Adrian Moise.

De când a fost declanşat conflictul, preşedinţii FEJ şi FIJ, liderii principalelor  organizaţii profesionale şi sindicale din România au protestat împotriva abuzurilor administraţiei conduse de Ovidiu Miculescu faţă de angajaţii SRR şi a reprezentantului acestora în Consiliul de Administraţie, iar Organizaţia Internaţională a Muncii, care cercetează în acest moment cazul, a cerut deja explicaţii oficiale autorităţilor române prin intermediul Ministerului de Externe:

http://www.mediasind.ro/comunicate1/organizatiainternationalaamunciiseimplicainstopareailegalitatilordinradioulpublic

–  http://www.mediasind.ro/comunicate-1/federatiaeuropeanaajurnalistilorsustineanchetareaabuzurilorconduceriiradiouluipublicdecatreparlamentulromaniei

–          http://www.mediasind.ro/comunicate-1/sindicateledinsrrsrtvsianpagerpressalariatiidinediturisitipografiimonitoruloficialsidinculturaazirgdssicomitetulsectorialmass-mediaprotesteazaimpotrivaabuzurilordinradioulpublic

–          http://www.mediasind.ro/comunicate-1/presedintelefijjimboumelhavasustinerevendicarilejurnalistilorromaniinfatainstitutiilorinternationale

–          http://www.mediasind.ro/comunicate-1/congresuljurnalistiloreuropeniavotatinunanimitatemotiuneaimpotrivaabuzurilordinsocietatearomanaderadiodifuziune

–          http://www.mediasind.ro/comunicate-1/administratiamiculescucheltuieaproximativ150000europentrusupraveghereaangajatilordinradioulpublic

–          http://www.mediasind.ro/news/activewatchdesfiinteazaregulamentulmiculescudinradioulpublic

–          http://www.mediasind.ro/news/reportervirtualrounsenatorpsdiicereluipontasa-sidemitaamiculceconduceradioulpublic

–          http://www.activewatch.ro/ro/freeex/reactie-rapida/activewatch-cere-parlamentului-sa-declanseze-urgent-o-ancheta-despre-situatia-din-radioul-public/

5.   În legătură cu alte acuzaţii absurde, menţionăm că preţul unei legitimaţii internaţionale de presă  include  cheltuieli pentru confecţionarea ei şi cotizaţia către FIJ şi FEJ. În România  acesta este de aproximativ 50 de euro pentru doi ani, adică în jur de doi euro pe lună. Cunatumul său variază de la ţară la ţară, în funcţie de numărul de membri cotizanţi şi de hotărârile interne ale organizaţiilor afiliate. De altfel, această sumă este  plătită doar de către persoanele care doresc legitimaţii de presă internaţionale.

6. Alegerile de la Congresul FIJ nu au fost fraudate, iar FRJ MediaSind a primit atâtea mandate de  vot câte prevede Statutul organizaţiei pentru membrii cotizanţi înregistraţi. Este adevărat că a existat un incident generat de o neatenţie a  secretariatului la împărţirea cartoanelor de vot, gasindu-se cinci voturi în plus la alegerea preşedintelui FIJ. Această problemă a fost tranşată prin vot deschis, după cum este prezentat şi pe site-ul oficial al organizaţiei :

http://www.ifj.org/en/articles/ifj-congress-confirms-election-of-president

Având în vedere acuzaţiile false, rasiste, xenofobe, calomnioase şi discriminatorii la adresa acestor organizaţii importante şi reprezentative ale jurnaliştilor din lume şi din România, FRJ MediaSind va acţiona în instanţă conducereaSRR, conducerea publicaţiei Cotidianul.ro şi pe autorii  acestei campanii murdare de denigrare, solicitând daune semnificative pentru gravele prejudicii de imagine create organizaţiei şi partenerilor externi.

FRJ MediaSind nu se va lăsa intimidată de metodelele securiste folosite de conducerea SRR şi va continua demersurile deschise în justiţie şi la instituţiile internaţionale. Împreună cu FIJ şi FEJ, FRJ MediaSind va continua protestele demarate la ambasadele României din străinătate împotriva abuzurilor preşedintelui-director general al SRR, Ovidiu Miculescu şi a acoliţilor săi, faţă de salariaţii instituţiei publice de presă şi faţă de liderul de sindicat”.

Comitetul Executiv al FRJ MediaSind

București, 18 iunie 2013