Atac mediatic împotriva României: Folosindu-se de un blogger-tonomat al lui Vîntu, alogenul Dan Voiculescu atacă brandul turistic al României

ată cu cât îşi vând ţara sclavii lui Voiculescu-Felix: 250 dolari
Iată cu cât îşi vând ţara
sclavii lui Voiculescu-Felix: 250 dolari

Televiziunea lui Dan Voiculescu a lansat astăzi cel mai dur atac la adresa României, venit din interiorul ţării. Scopul atacului este sabotarea explicită a acţiunii de promovare a României, acţiune aflată în desfăşurare în China.

Argaţii lui Felix, obsedaţi de creşterea alarmantă a notorietăţii (pozitive) a ministrului Elena Udrea, sunt în stare de orice, chiar şi de terfelirea imaginii ţării lor.

Astfel, cu câteva minute înainte de lansarea la Shanghai a brandului turistic al României, ocazionat de Ziua României din  cadrul EXPO 2010, postul tv anti-românesc Antena 3, avându-l ca invitat în studio pe Ciutacu şi la telefon pe un anume Cristian Dorombach, a declanşat grave acuzaţii de furt intelectual comise de cei care au realizat logo-ul brandului turistic al României. Un element grafic prezentat în logo-ul de prezentare realizat la comanda Ministerului Turismului, adică o frunză, ar fi fost preluat de pe un site oarecare.

Frunza pe roţi
Frunza pe roţi
atac6
„Proiectul pe care l-au furat astia de la Ministerul Turismului si l-au pus la noi ca si brand de tara (sic!) se numeste Change Transport si se refera probabil la un transport public mai ecologic, site care va fi lansat in vreo 30 de zile. Dar e bine ca l-am furat noi, ne putem lauda cu el ca fiind original” – scrie Dorombach pe blogul său.
Logoul turistic al României lansat la Expo 2010, Shanghai
Logoul turistic al României lansat la Expo 2010, Shanghai
Individul, folosit drept coadă de topor „independentă” în cadrul atacului împotriva României, nu este nici pe departe un străin de moguli sau tonomate, cum spunea ciutacul.

Dimpotrivă, el este unul dintre păstorii tonomatelor lui SOV, alias Nuş. Cristian Dorombach este project manager la Realitatea TV!

De altfel, cum singur recunoaşte, el a fost administrator IT (2000-2005) şi Inginer Multimedia (2005-2008), tot la Realitatea.net. Adică tonomat cu diplomă.

Coada de topor, sau tonomatul-blogger al lui Nuş
Coada de topor, sau tonomatul-blogger al lui Nuş

Este incredibil ca un astfel de individ, unul dintre cei mai vechi oameni din televiziunea lui Nuş, să fie considerat un blogger independent. Ca să nu mai vorbim de inepţia debitată de el, când vorbeşte despre un element ca despre un întreg.

În timp ce pe Antena3 Ciutacu spunea că, de data asta, hoţia a fost dezvăluită de un blogger fără legătură cu tonomatele sau mogulii, pe clona Antenei3, adică pe Realitatea lui Nuş, era invitat în direct chiar bloggerul „ne-tonomat” surprins la serviciu, pe moşia lui Vîntu.

tonomatul lui sov

Aşa arată o coadă de topor pe moşia lui Nuş
Aşa arată o coadă de topor pe moşia lui Nuş

Că avem de-a face cu o mare operaţiune de intoxicare, lansată prin mass media pentru a bloca sau trivializa lansarea cu succes a brandului turistic al României, este mai presus de orice îndoială. Pe de o parte, elementul grafic din logo-ul României este opera unei firme de renume internaţional specializată în aşa ceva, iar o eventuală încălcare a copyright-ului este responsabilitatea exclusivă a acelei firme, şi nu a ministerului condus de Udrea. În aceste condiţii, atacul furibund al coaliţiei mediatice, împotriva ministrului turismului nu se justifică. Pe de altă parte, s-a ajuns să se spună că avem “o Românie de 250 de dolari” (Antena3) sau că România a dat “850.000 de euro pe o frunză” (Realitatea TV), amestecându-se denigrarea ţării cu minciuni flagrante. Nu în ultimul rând, preluarea atacului de către Realitatea TV este uns emn că sincronizarea operaţiunii a fost gândită de echipa de exerţi în manipulare care coordonează, la vârf, cele două trusturi de dezinformare.

Scenariul lansării noului atac seamană cu acela în care celebra casetă prezentată de Răzvan Dumitrescu (Băsescu „lovind” un copil) fusese prelucrată şi plasată la RTV, via Gardianul, de oamenii  lui Patriciu. Acum, „frunza” furată a fost descoperită de tonomatul lui SOV şi plasată spre exploatare, via blogul tonomatului piticu.ro argaţilor lui Voiculescu.

„România este în centrul unui scandal internaţional de furt de proprietate intelectuală” ţipa Ciutacu, cu spume la gură, profitând de faptul că nu prea are cine să se sesizeze şi să-i sancţioneze pe sabotorii unui proiect care nu are legătură cu vreun partid politic ci doar cu partea economică şi cea de imagine a ţării.
Ţopârlanul care atacă România
Ţopârlanul care atacă România
Acesta este un exemplu concret de campanie de presă la comandă care aduce prejudicii României, dar este mai mult decât o vulnerabilitate, în sensul precizat în Strategia Naţională de Apărare a ţării, atât de hulită de alogeni. Culmea, dacă în documentul elaborat de CSAT se face referire la „fenomenul campaniilor de presă la comandă, cu scopul de a denigra instituții ale statului, prin răspandirea de informații false despre activitatea acestora”, nu se spune nimic de campaniile lansate pentru a denigra România şi imaginea ei. De ce? Pentru că aici nu avem de-a face cu o vulnerabilitate, ci cu o ameninţare la Securitatea Naţională.

A denigra imaginea ţării tale spunând că până şi brandul de ţară e rezultatul unui furt, sau că suntem un popor de hoţi este, cred eu, mai mult decât un atac politic. Este o gravă infracţiune care nu mai ţine de CNA, ci de Parchet.

tradatorul+voiculescu.jpg
turnătorul ordinar al Securităţii Dan VOICULESCU, comandantul Antenei3

Priviţi din nou imaginea de la începutul acestui material, citiţi ce scrie acolo, şi gândiţi-vă că patronul celor care au pus ştampila aceea, O ROMÂNIE DE 250 DE DOLARI, este vicepreşedintele Senatului României, Dan Voiculescu.

Mai grav este că, astăzi, când Mircea Geoană este în concediu, stăpânul sabotorilor României este al doilea om în stat!

Sper ca Parchetul să se autosesizeze!

Update: Evident, campania anti-românească lansată de Antena3 a fost continuată şi amplificată de Realitatea TV. Manipularea, aici, s-a dus pe alte coordonate şi cu alt logo: „Udrea, 850 de mii de euro pe-o frunză”. Asta au înţeles diversioniştii profesionişti că prinde la bizoni…Şi poate că au dreptate, pentru că prostia e contagioasă. Dacă te uiţi mai mult timp la informatorul Ioan Ghişe, molfăitul pnl din Braşov, rişti să te îmbolnăveşti.

Dan Badea

Şantajiştii PSD-PNL şi maşinăria de propagandă tip “Goebbels”

Şantajistul nr 1 al Presei române, H15, zis şi NAŞUL. Supranumit Roşca. Sorin Roşca Stănescu.
Şantajistul nr 1 al Presei române, H15, zis şi NAŞUL. Supranumit Roşca. Sorin Roşca Stănescu.
Cotidianul “Curentul” a publicat, săptămâna trecută, stenogramele înregistrării audio a unei încercări nereuşite de şantajare a şefului Agenţiei Naţionale de Integritate, Cătălin Macovei. Şantajiştii sunt doi dalmaţieni ai presei care şi-au făcut din meseria de jurnalist un mijloc de trai pe picior mare. Este vorba despre Sorin Roşca Stănescu şi Bogdan Chirieac, doi veritabili “derbedei cu ştaif”  ai presei care au devenit multimilionari în euro ascunşi sub pălăria de jurnalist.
Despre Roşca Stănescu, inculpat în dosarul Rompetrol, se şopteşte de multă vreme că e un şantajist profesionist, dar nu s-a putut proba această acuzaţie până când n-a fost înregistrat chiar în timpul derulării acţiunii de şantaj. Complicele său, Bogdan Chirieac, este şi el cunoscut ca agent de influenţă folosit, pentru manipularea opiniei publice, de către oameni de afaceri sau politicieni. Chirieac a făcut şi el milioane din afaceri cu instituţii ale statului, îndeosebi cu Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, el câştigând însă destul şi din combinaţii de afaceri cu CT Popescu, Adrian Ursu sau Lelia Munteanu.
milionarul santajist BOGDAN GHIRIEAC
milionarul santajist BOGDAN GHIRIEAC

Conform dezvăluirii de presă, cei doi aşa-zişi jurnalişti au avut, la sfârşitul lunii septembrie, o întâlnire cu şeful ANI în scopul de a obţine de la acesta date compromiţătoare despre trei importanţi politicieni PDL, date pe care urmau să le folosească împotriva “şefului lor”, Preşedintele Traian Băsescu. Politicienii vizaţi de şantajişti sunt miniştrii Vasile Blaga, Radu Berceanu şi Adriean Videanu. Pentru a-l forţa pe înaltul funcţionar de stat din fruntea ANI să colaboreze, şantajistul Roşca Stănescu l-a ameninţat cu publicarea unui document din care rezultă că ar fi girat, cu semnătura, un împrumut luat de un prieten de la un “cămătar” şi apoi, afirma şantajistul, ar fi împărţit banii cu amicul său fără să-i mai returneze. În timpul discuţiilor, Roşca s-a arătat dispus să “închidă ochii” asupra existenţei documentului invocat, cu condiţia ca şeful ANI să-i dea informaţii despre conturile din străinătate ale lui Vasile Blaga, dar şi despre ceilalţi doi ministri.

Şantajul face parte din strategia de campanie a mafiei PSD-PNL

Nici "ei nu mai ştiu câţi sunt"...

Cazul prezentat este unul extrem de grav pentru mass-media româneşti iar “presa ticăloşită” a încercat să-l ignore la început, principalele posturi de televiziune, cu excepţia B1TV, refuzând abordarea lui în prima zi a lansării pe piaţă. Motivul boicotării acestor informaţii, de către presa cartelată a mogulilor Vîntu, Voiculescu şi Patriciu, este extrem de simplu: şantajiştii serveau interesele acestora, iar toţi pe ale mafiei PSD-PNL. Cum să spui că Roşca Stănescu este un şantajist profesionist când el consiliază şi coordonează discret maşinăria de presă a lui Sorin Vîntu, aliat, la rândul lui, cu Dan Voiculescu şi Dinu Patriciu în războiul anti-Băsescu? La fel şi în cazul lui Chirieac, un negrişor umil al aceluiaşi Sorin Vîntu dar care a fost, în plus, infiltrat pe linie PSD în Televiziunea Română condusă de Alexandru Sassu?

Dacă, iniţial, tonomatele lui Vîntu de la Realitatatea TV au evitat subiectul, ulterior l-au preluat respectând însă principiile învăţate la şcoala de dezinformare a lui Sorin Roşca Stănescu:  negarea faptelor (nu este adevărat că a fost şantaj), inversarea faptelor (nu Roşca Stănescu l-a şantajat pe Macovei, ci acesta din urmă a oferit informaţii din interior, despre existenţa unor conturi secrete în străinătate ale miniştrilor vizaţi), amestecul dintre adevăr şi minciună (este adevărat că s-au cerut informaţii de la şeful ANI, dar asta face parte din strategia jurnalistului de investigaţii), modificarea motivului (nu s-a urmărit obţinerea de informaţii pentru a fi folosite la decredibilizarea miniştrilor PDL şi atacul asupra lui Traian Băsescu, ci informarea corectă a opiniei publice). Aşa se face că tonomatele lui Vîntu şi Voiculescu au mutat complet accentul de pe şantaj pe schimbarea din funcţie a lui Cătălin Macovei deoarece, spun “deontologii” plătiţi să mintă, acesta nu avea ce să caute la o întâlnire cu cei doi “jurnalişti “, nu trebuia să discute despre cei aflaţi în atenţia ANI şi nu e normal să-i apară semnătura, nici chiar ca martor, pe un act de împrumut. Manipularea funcţionează, aşadar, din plin.

ONG-urile de serviciu sar în apărarea şantajiştilor

Reprezentantii Soros si GDS,  Mirciulica Toma si cei din Coalitia "Opriti Codurile", inclusiv Codul Familiei
Reprezentantii Soros si GDS, Mirciulica Toma si cei din Coalitia „Opriti Codurile”, inclusiv Codul Familiei, civili „descoperiţi”

La fel cum au fost folosite şi în operaţiunea “Opriţi codurile”, sau “Anulaţi referendumul”, câteva ONG-uri de casă ale mafiei PSD-PNL au primit şi de această dată ordinul de a interveni pentru a abate atenţia de la şantaj. Asociaţiile diversioniste, unite ad-hoc sub sigla Alianţa pentru Statul de Drept sunt Active Watch-Agenţia de Monitorizare a Presei (condusă de nudistul Mircea Toma), Asociaţia Pro-Democraţia a pnl-istului de serviciu Cristian Pârvulescu, Centrul de Resurse Juridice condus de veşnicul contestatar al lui Traian Băsescu, Valerian Stan, Transparency International România dirijată de pnl-istul Victor Alistar şi Alianţa Civică, feuda unor frustraţi cu pretenţii intelectuale.

Goebbels - propagandistul nr 1 al lui Hitler, omologul nazist în planul propagandei, al lui SRS.
Goebbels – propagandistul nr 1 al lui Hitler, omologul în planul propagandei, al lui SRS.

Alianţa de mai sus şi-a propus aşadar să ceară, la iniţiativa unui membru al Consiliului Naţional de Integritate (CNI) cu nume de păsărică, Codru Vrabie, convocarea acestui for pentru a discuta schimbarea din funcţie a lui Cătălin Macovei.

Iată cum, la ordinele celor care controlează presa, orice informaţie care nu convine cartelului instituit de moguli este fie ascunsă, fie folosită conform intereselor de tip mafiot ale acestora. Justificarea acestei atitudini este evidentă: orice apare pe micul ecran sau în presa scrisă trebuie folosit împotriva preşedintelui Traian Băsescu. În cazul minciunilor dovedite, cum sunt cele lansate continuu de Sorin Roşca Stănescu –  acest derbedeu care a încercat să-l compromită pe plan internaţional pe Preşedintele României, cu invenţia lui legată de arme şi terorişti – ele au rostul lor bine definit de Goebbels: “o minciună repetată de o mie de ori ramâne o minciună, dar o minciună repetată de un milion de ori devine adevăr”.

Dan Badea