Dezinformarea zilei: Huliganul Chitic, cel care-l acuză pe Băsescu, a fost partener de afaceri cu Sorin Roşca Stănescu! (Update)

Maşinăria de propagandă a lui Sorin Ovidiu Vîntu a lansat, astăzi, o nouă dezinformare, în acelaşi stil cu care ne-a obişnuit. Mercenarii au inventat un incident asemănător celui trucat de Patriciu, în care ar fi fost implicat preşedintele României, Traian Băsescu.

firma chitic

Au plasat povestea pe unul din site-urile controlate, cotidianul.ro (condus de tonomatul Nistorescu), de unde a fost preluată de ventilatoarele Realitatea TV şi Antena3.

Aşa au procedat de fiecare dată, atât în cazul casetei trucate de oamenii lui Patriciu, cât şi în cel privind compromiterea CD-ului (ce conţinea filmuleţul trucat) expertizat de INEC (vezi, aici, amănunte).

De această dată, cel scos în faţă este un anume Mircea Victor Daniel Chitic, avocat, zice el, un individ dubios şi lipsit de scrupule zic eu. Un huligan, dacă ne-am lua după ce declară el peste tot.

De ce e dubios acest individ? Pentru că face afirmaţii fără probe şi, în plus, nu are nicio credibilitate. Cum să ai credibilitate când, pe lângă faptul că nu ai nicio probă pentru ceea ce afirmi, cu excepţia nevestei, tu ai mai şi  fost partener de afaceri cu şantajistul nr. 1 al presei române, Sorin Roşca Stănescu (facsimil dreapta). Care, în plus, este finul lui Dinu Patriciu (fost patron la Ziua) şi consilierul de presă al lui Sorin Ovidiu Vîntu, după ce a condus ani mulţi  jurnalele Ziua şi Gardianul. Şi care e duşmanul tradiţional al preşedintelui României.

Avocatul afacerist Chitic şi Sorin Roşca Stănescu au fost asociaţi în firma Art Eurocontact SRL, societate înfiinţată în 2004 şi controlată în proporţie de 90% de către şantajistul Sorin Roşca Stănescu.

Huliganul Chitic minte la ordin, acoperit de nevastă
Huliganul Chitic minte la ordin, acoperit de nevastă

Iată şi documentul de înfiinţare al firmei celor doi, înregistrat la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului:

Societatea Comerciala Art EuroContact – S.R.L., Bucuresti
MINISTERUL JUSTITIEI OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
JUDECATORUL DELEGAT LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL BUCURESTI la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti a dispus autorizarea si inregistrarea societatii comerciale cu urmatoarele date:- numarul de ordine in registrul comertului: J 40/17213/2004;
– denumirea si forma juridica: Art EuroContact S.R.L.;
– sediul social: Bucuresti, str. Valeriu Braniste, nr. 54-56, bl. D1, sc. C, et. 4, ap. 112, sectorul 3;
– durata de functionare: nelimitata;
– capitalul social subscris:
2.000.000 lei, varsat integral, numarul total de parti sociale 20; valoarea unei parti sociale: 100.000 lei;
– fondatori:
Chitic Corneliu Paul, asociat, cod numeric personal 1440317400055, aport la capital 100.000 lei, reprezentand o parte sociala, cu o participare la beneficii si pierderi de 5 %,

Chitic Mircea Victor Daniel, asociat, cod numeric personal 1770210430250, aport la capital 100.000 lei, reprezentand o parte sociala, cu o participare la beneficii si pierderi de 5 %, si

Partenerul de afaceri al mercenarului Chitic
Partenerul de afaceri al mercenarului Chitic

Rosca-Stanescu Sorin Stefan, asociat, cod numeric personal 1490908400266, aport la capital 1.800.000 lei, reprezentand 18 parti sociale, cu o participare la beneficii si pierderi de 90 %;
administrator:
Chitic Corneliu Paul, cod numeric personal 1440317400055, cu puteri depline;
– domeniul principal de activitate: cod CAEN 741 – activitati juridice, de contabilitate si revizie contabila, consultanta in domeniul fiscal; activitati de studii de piata si de sondaj; consultanta pentru afaceri si management;
– activitatea principala: cod CAEN 7414 – activitati de consultanta pentru afaceri si management.

Chitic mai are, în plus, încă şapte societăţi comerciale: Pontifex, Realbiz Imobiliare, Fun Factory, Imobiliar Invest Consult, Basmaison Invest, Porojean Consulting şi Est Invest Consult.

Dublă manipulare: Minciuna spusă de Chitic este însoţită de imagini care confirmă că Traian Băsescu a fost la restaurantul Cireşica, dar în... 2005. Manipularea este făcută de persoane plătite, exclusiv pentru asta, cu  salarii de mii de euro lunar. Oameni antrenaţi să mintă. Derbedei de presă.
Dublă manipulare: Minciuna spusă de Chitic este însoţită de imagini care confirmă că Traian Băsescu a fost la restaurantul Cireşica, dar în… 2005. Manipularea este făcută de persoane plătite, exclusiv pentru asta, cu salarii de mii de euro lunar. Oameni antrenaţi să mintă. Derbedei de presă.

Ce se mai poate adăuga aici? Că Chituc şi-a depus cerere de intrare în PNL. „Acum un an şi jumătate am depus o cerere de aderare la PNL, sectorul 3. Nu am fost la şedinţe şi nu am plătit cotizaţie. Şedinţele sunt joi seara, iar eu joi seara am alt program”, a zis el. Se mai îndoieşte cineva (sigur, ma refer aici la oamenii întregi la minte, nu la bizoni sau mafioţi) că avem de-a face cu o nouă făcătură a celor care refuză să recunoască rezultatul alegerilor din iarna trecută?…

UPDATE: Avocatul Chitic a declarat, pentru Hotnews, că nu are relaţii cu Roşca Stănescu. „Nu am o relatie cu Sorin Rosca Stanescu. Am fost asociat, si asta datorita faptului ca tatal meu, Dumnezeu sa-l ierte, era in relatii bune cu Sorin Rosca Stanescu. L-am vazut de doua ori, acum cinci ani de zile. E foarte transparenta incercarea de a ma alipi lui Sorin Rosca Stanescu, lui Dinu Patriciu. Sa stiti ca nu exista nici una dintre aceste situatii”. Dacă nu minte, deşi mi-e imposibil să-l cred, e posibil să fi vorbit o dată când a înfiinţat firma şi o dată…când a pus la cale provocarea şi campania anti-Băsescu. Adică de două ori. El a mai spus că ar fi povestit incidentul unor jurnalişti aflaţi la vila Uniunii Scriitorilor, Marius Ghica şi Marina Constantinescu.

Dan Badea

Dezinformarea zilei: Pumnul lui Băsescu, reinventat de tonomatele lui Vîntu (Update)

realitatea ventilator

 

Adina Anghelescu - formata la "scoala" lui Sorin Rosca Stanescu - manipulează în direct
Adina Anghelescu – formata la „scoala” lui Sorin Rosca Stanescu – manipulează în direct

Realitatea TV relansează scandalul „Pumnul lui Băsescu”, folosindu-se de metoda obişnuită deja pentru lansarea diversiunilor. Cum se ştie, echipa coordonată/consiliată de Sorin Roşca Stănescu, plasează un material manipulator într-o publicaţie (ziar, site, blog etc) controlată, urmând ca, ulterior, aceasta să fie preluată pe postul tv şi răspândită în eter. Întotdeuna a procedat aşa.

În cazul casetei contrafăcute, în care Băsescu pare că loveşte un copil, materialul trucat a fost postat pe site-ul Gardianul (aparţinând lui Sorin Vîntu şi Liviu Luca – PSV Company, fosta Petromservice), iar apoi a fost preluat pe Realitatea Tv.

De această dată s-a folosit un site proaspăt lansat pe piaţă de doi foşti angajaţi fideli ai lui Sorin Vîntu şi Liviu Luca, Răzvan Savaliuc (fost jurnalist la Ziua) şi Adina Anghelescu (fost jurnalist Ziua, Gardianul şi Cotidianul). Pe 1 august, ei au pus pe site-ul lor materialul privitor la informaţii apărute într-o carte scrisă, în coautorat, de cel care a expertizat CD-ul cu imaginile contrafăcute din scandalul „Băsescu lovind un copil”. Expertul Cătălin Grigoraş spune, acolo, că pe CD-ul primit spre analiză de la Traian Băsescu s-a scris ceva cu un marker al cărui tuş ar fi putut duce la deteriorarea în timp a suportului digital.

contaminare

Deşi, în lucrarea citată, expertul Grigoraş nu spune absolut nimic despre expertiza făcută, pe baza căreia Traian Băsescu i-a acţionat în instanţă pe autorii făcăturii (Gardianul şi Dinu Patriciu – fost patron la Ziua!), cei doi jurnalişti pun sub semnul întrebării exact acel rezultat. Adică atacând suportul fizic al unei informaţii, după ce ea a fost deja obţinută, ei neagă însăşi informaţia. Ceea ce este o diversiune ordinară la care jurnaliştii s-au pretat.

Iată stilul manipulator, tipic şcolii de presă a lui Sorin Roşca Stănescu, folosit de cei doi autori:

„Concluzia este ca in privinta CD-ului trimis de Administratia Prezidentiala pentru a se da avizul INEC din care sa se constate daca au avut loc interventii pe filmul prezentat cu gestul controvesat al presedintelui Basescu fata de un copil la mitingul dela Ploiesti, directorul INEC, care cunostea situatia din dosarul de la Tribunalul Bucuresti, a contaminat voluntar suportul digital. Care au fost motivele si daca a primit ordin sa faca asa ceva, nu se stie… A facut-o din greseala sau intentionat pentru a se evita concluziile nefavorabile ale unei expertize care ar fi putut rasturna rezultatele prezidentialelor?! Nu stim inca… Cert este ca aceasta contaminare a probei a avut loc”.

Nu se ştie, nu ştim încă, dar scriem. De ce? Pentru că aşteaptă tonomatul Nistorescu, directorul cotidianul.ro, să preia gogoaşa şi s-o dea mai departe.Că doar de asta a băgat Sorin Ovidiu Vîntu bani în fundul lui de haimana.

Nistorescu_noul_cotidianul

cur-papier cu ochelari

Aşadar, a doua zi, pe 2 august, Nistorescu preia „dezvăluirea” de pe site-ul pe care a fost publicată, îi pune un titlu, şi lansează şi el gogoaşa în stilul caracteristic. Pe 3 august, Realitatea Tv, adică ventilatorul care împrăştie rahatul peste bizoni, lansează în eter noua dezinformare, însoţită de anunţul pentru situaţii de urgenţă,  

News Alert:  
Dezvăluiri despre pumnul lui Băsescu!
CD-ul cu pumnul lui Băsescu deteriorat!
Expertul Grigoraş îl acuză pe şeful INEC! 
Grigoraş: C.Dumitrescu a distrus proba!
pumnul3
pumnul14 1
TONOMATUL (PREMIUM) RAZVAN DUMITRESCU
TONOMATUL (PREMIUM) RAZVAN DUMITRESCU

Aceste anunţuri au fost repetate continuu, câteva ore pe ecranul RTV. Pe site-ul realitatea.net nu s-a spus nimic de sursa iniţială a materialului, ci s-a citat cotidianul.ro, că doar ăsta are pedigree.

După cum lesne se poate observa din lozincile RTV, nu se spune nimic despre informaţia care interesează, adică dacă Băsescu a lovit sau nu copilul, aşa cum l-au acuzat hăitaşii lui Vîntu, Patriciu şi Voiculescu. Şi nu se spune pentru că se încercă inducerea în eroare a telespectatorului, la fel ca la alba-neagra, jocul care l-a consacrat pe Sergiu Toader, menagerul RTV.

Încă o întrebare ajutătoare pentru cei care se mai îndoiesc de diversiune: cine au fost cei invitaţi să discute, în direct, pe această temă? Evident, Adina Anghelescu, alături de individul cu nume de păsărică de noapte, ciuvica. Şi uite aşa s-a mai pus de o dezinformare!

Grigoraş: imaginile expertizate, de pe CD, n-au fost deteriorate!
Grigoraş: imaginile expertizate, de pe CD, n-au fost deteriorate!

Chemat la RTV, expertul Cătălin Grigoraş n-a putut să-şi mai conteste avizul dat anul trecut. A declarat că  imaginile expertizate de el, de pe CD-ul primit de la Preşedinţie, n-au fost deteriorate: La vremea respectiva markerul nu apucase să deterioreze cd-ul.

Iată şi concluziile expertizei prezentate, atunci, de Traian Băsescu:

Mai mult, Grigoraş a declarat acum că CD-ul nu a fost deteriorat, aşa cum a titrat RTV, ci CONTAMINAT, fapt care ar putea duce la „deteriorarea în timp a suportului digital şi a datelor informatice„. Deci „ar putea duce” şi nu „a dus„.

Altfel spus, scandalul „Palma lui Băsescu” nu are absolut nicio legătură cu noul scandal!

Între timp a apărut, la manipulare, şi şantajistul Chirieac
Între timp a apărut, la manipulare, şi şantajistul Chirieac

Atunci, vorba şantajistului Chirieac, despre ce vorbim? Păi, în realitate, ar trebui să vorbim despre un conflict de muncă dintre Grigoraş şi conducerea INEC, nu despre „pumnul” lui Băsescu.

Termene in procesul "Pumnul lui Băsescu"
Termene in procesul „Pumnul lui Băsescu”

Cine câştigă de aici? Toată lumea. Colegii Anghelescu şi Savaliuc şi-au lansat, astfel, cu multă publicitate plătită în modul pe care l-am prezentat, site-ul, Grigoraş şi-a făcut şi el publicitate, Vîntu i-a mai tras un dos de labă lui Traian Băsescu, Patriciu a primit astfel un aliat în procesul cu Preşedintele, iar alianţa PSD-PNL este fericită că bizonul este menţinut în starea de imbecilitate constantă.

Ce să ştie bizonul de frame, cadru, flash sau pixelli, când el a rămas la nivelul lui gratar-logan-logănar? A văzut lovitura la teveu? A văzut-o, n-avea cum să n-o vadă că a rulat pe ecrane până a venit iarna. Şi dacă a văzut-o, ce naiba mai comentăm atâta?

De-asta zic: acum nu mă mai tem de influenţarea bizonilor, ci de a oamenilor întregi la cap!

Dan Badea

Update 1: Traian Băsescu a reacţionat, astăzi, la diversiunea lansată de angajaţii lui SOV, prin următorul comunicat

COMUNICAT DE PRESĂ
(03 august 2010)
REF: Precizări ale Administraţiei Prezidenţiale

Administraţia Prezidenţială salută gestul Realitatea TV de a reaminti opiniei publice jocurile incorecte făcute de acest post de televiziune în timpul campaniei electorale din anul 2009, când a difuzat obsesiv un film trucat în încercarea de a influenţa rezultatul alegerilor.

Reluarea de către Realitatea TV în cursul zilei de marţi, 3 august a.c., a manipulărilor pe acest subiect reprezintă un pseudojurnalismcare nu este specific spaţiului democratic european.

Administraţia Prezidenţială remarcă grava confuzie editorială manifestată la Realitatea TV prin titluri precum „Scandalul pumnului revine”, în contextul în care expertul criminalist Cătălin Grigoraş a confirmat că filmul prezentat obsesiv de Realitatea TV în campania pentru alegerile prezidenţiale a fost alterat, fiind practic, un trucaj.

Departamentul de Comunicare Publică
03 August 2010

 Update2: 
realitatea net
modificare realitatea

Pentru a-i răsplăti în plus, cu publicitate, pe autorii reali ai manipulării, adică pe Adina Anghelescu şi Răzvan Savaliuc, site-ul realitatea.net a modificat sursa materialului plasat astăzi pe internet. În loc de cotidianul.ro, aşa cum menţionaseră iniţial (foto stânga), au citat lumeajustiţiei.ro (foto dreapta). I-au dat Cezarului ce era al lui.

Asta i-a trecut, definitiv, în zona mogulilor, pe autorii şi proprietarii (Adina şi Răzvan) acestui site. Păcat!…