După modelul Vîntu, Constantin Nicolescu s-a refugiat la Floreasca

www. pitesteanul.ro
Constantin Nicolescu (www. pitesteanul.ro)

Constantin Nicolescu, preşedintele Consiliului Judeţean Argeş a primit mandat de arestare pentru 29 de zile şi, după modelul patentat de Vîntu, s-a dat bolnav. A leşinat. Capul mafiei PSD din judeţ, incapabil să-şi rezolve bărbăteşte problemele cu justiţia, a reacţionat ca orice alt membru de vârf al sistemului. Deja, în cazul lui, ca şi în cazul lui Cătălin Voicu şi Sorin Ovidiu Vîntu, vorbim de capi ai mafiei româneşti.

bradisteanu.JPG
Cei care apar la televizor şi încearcă să ne convingă că Justiţia acţionează la ordinele lui Băsescu sunt ei înşişi mafioţi sau locotenenţi ai mafiei. Se tem că pot urma ei. Sau că nu vor mai fi finanţaţi dacă binefăcătorul lor va fi arestat. De aceea acţionează în haită, gălăgios şi tot de aceea strâng rândurile speriaţi în studiourile televiziunile lui Vîntu şi Voiculescu.

În seara asta l-am văzut pe prietenul lui Nicolescu, Nicolae Văcăroiu, un alt reprezentant al mafiei roşii din Argeş, chemându-şi tovarăşii la spitalul Floreasca, acolo unde se întâlnesc cei trei B din aceeaşi tagmă:  Bradişteanu, Beuran şi Bartoş.

beuran2

Asistăm la o solidarizare a mafiei PSD ca pe vremea lui Bivolaru, când derbedeii de partid l-au însoţit pe infractor la sediul Parchetului General, dar au refuzat, ulterior, să-l însoţească şi în puşcărie. De ce? Pentru că, după ce se termină şedinţa de partid, şobolanii roşii se răspândesc în căutare de hrană.

Spitalul Floreasca, unde Vîntu s-a dat lovit la rotulă, deşi avea poliartrită, doar ca să nu mergă în faţa instanţei, devine un tărâm în afara legii, în care dacă ai păşit, indiferent că eşti criminal în serie, eşti salvat. E spitalul mafiei PSD.

Scos cu targa din faţa instanţei şi adus cu ambulanţa la Spitalul Floreasca, Constantin Nicolescu şi-a asigurat imunitatea. E pe pământ sfânt. Rămâne de văzut cât timp va fi protejat.

Dezinformarea zilei – Un fleac, au dat ceasul înainte: Astăzi este 22 decembrie!

Tonomatele lui Vîntu şi Voiculescu au deshumat astăzi, în Ghencea, PROSTIA. Aşa se face că, din acest motiv, vidanjele lor de sticlă decretează, mediatic, cu mândrie patriotică: astăzi este 22 decembrie 2010!…

Este incredibil ce ni se întâmplă.

Iată care este rezultatul dispariţiei jurnaliştilor de pe piaţa mass media.

Iată ce înseamnă să populezi două televiziuni cu tonomate, adică indivizi care pentru bani sunt capabili de orice.

Uitaţi-vă la televizor şi vedeţi rebuturile societăţii româneşti în toată splendoarea lor, astăzi, în ziua de graţie a Domnilor turnători alogeni Vîntu&Voiculescu, 22 decembrie 2010.

Realitatea_ceausescu

 

antena3_ceausescu

Uitaţi-vă la cele două imagini şi spuneţi dacă vedeţi vreo diferenţă! Uitaţi-vă la ora la care au fost transmise si spuneti dacă există în lumea asta vreo ţară în care două posturi de televiziune diferite să transmită, în acelaşi timp, acelaşi lucru. Dar nu o singură dată, ci mereu. Continuu. Zi de zi. Uitaţi-vă şi spuneţi dacă există ceva mai periculos pentru România zilelor noastre, decât Vîntu, Voiculescu şi armata lor de maimuţe urlătoare…

Uitaţi şi miza manipulării:

miza manipularii

Capisci?

Şi dacă tot este zi comemorativă, luaţi de aici, aici, sau aici,  ce aveti nevoie...Puteţi să luaţi şi de aici. Luaţi de unde vreţi pentru că, dacă vă mai interesează subiectul, vi se dă, dar asta nu înseamnă că mai sunteţi recuperabili…

Scapă cine mai poate!

PS: M-am pripit atunci când am afirmat că este corectă măsura introducerii  „campaniilor mediatice la comandă” şi a „presiunilor politice exercitate de presa de tip mafiot”, ca vulnerabilităţi, în cadrul noii Strategii Naţionale de Apărare. Ele nu sunt vulnerabilităţi, ci AMENINŢĂRI la securitatea naţională a României.

Dan Badea

Silovikii lui Putin sunt la posturi: spionaj la Washington şi dezinformare, pe mâna lui Vîntu&Voiculescu, la Bucureşti (Update)


manipulare2

Posturile de televiziune ale lui Vîntu şi Voiculescu au prezentat, zilele trecute, cu mare satisfacţie, citate de pe un site de aşa-zise „ştiri” despre o aşa-zisă încălcare a libertăţii presei din România prin introducerea, în proiectul pentru Strategia Naţională de Apărare (elaborat de CSAT şi transmis spre aprobare Parlamentului), a unor noi vulnerabilităţi. Concret, este vorba despre „campaniile de presă la comandă cu scopul de a denigra instituții ale statului, prin răspândirea de informații false despre activitatea acestora” şi „presiunile exercitate de trusturi de presă asupra deciziei politice în vederea obținerii de avantaje de natură economică sau în relația cu instituții ale statului„.

Cum am arătat deja, în mai multe rânduri, acestea („campaniile”, „presiunile”) sunt practici cunoscute ale trusturilor mass-media controlate de Vîntu şi Voiculescu. După opinia mea ele sunt, însă,  mai mult decât simple vulnerabilităţi, sunt chiar ameninţări la adresa securităţii naţionale. De ce? Pentru că eu nu cred că aceste campanii sunt exclusiv de origine internă („amenințările sunt factori cu origine externă prin care sunt afectate grav interesele, valorile și obiectivele naționale de securitate”- se afirmă în documentul citat). Cel puţin în cazul lui Sorin Ovidiu Vîntu, ale cărui relaţii cu mafia rusă, deci cu Kremlinul, sunt extrem de strânse.

putin fsb
Pe de altă parte, o nouă dovadă a faptului că presa de tip mafiot, promovată de Vîntu&Voiculescu, este o ameninţare la securitatea naţională a României vine tocmai din…Franţa. Atenţia asupra acestui aspect mi-a fost atrasă de o analiză a lui Traian Ungureanu, postată pe blogul personal. TRU a publicat, recent, un punct de vedere pertinent cu privire la ultima campanie diversionistă lansată de vuvuzelele PNL, conduse de Renate Weber, în Parlamentul European, despre „grija deosebită” pe care liberalii o manifestă pentru „libertatea” presei mogulilor (din România). Fostul jurnalist de la BBC dar şi de la Cotidianul lui Vîntu, a semnalat că, pe 9 iulie 2010, vuvuzelele PNL au  interpelat Comisia Europeană cu privire la prigoana la care ar fi supusă mass-media românească de către Putere.Ulterior interpelării, pe 13 iulie 2010, ca la comandă, câteva vehicule informaţionale interesate, din Franţa şi Marea Britanie, au preluat întocmai şi la timp mesajul transmis de rusofilii lui Weber. France24 a atacat pe o temă, L’Express a copiat pe aceeaşi temă, un jurnalist pe blogul său de pe Financial Times (similar Vox Publica) pe o alta, The Telegraph pe o alta. Toate în aceeaşi zi lipsită, altfel, de evenimente deosebite. Coincidenţă? Nicicum!

L'express
L’Express preia, probabil contra cost, difuzarea reportajului apărut pe France24
blog ft
 Jurnalistul Chris Bryant publică, tot pe 13 iulie, un material pe blogul său găzduit de site-ul Financial Times, deşi toată presa română a citat, ca sursă, nu blogul, ci publicaţia Financial Times
Elena Udrea_Telegraph
The Telegraph preia o temă a vuvuzeleleor lui Vîntu şi Voiculescu (pantofii cu toc pentru sinistraţi), dar şi o mai veche dezinformare lansată de Die Welt despre Elena Udrea (invenţia despre bikini). Pentru jurnaliştii de la această publicaţie, specialişti în dezinformare, oricum nu mai contează…

Revenind, aşa se face că, zilele trecute, trusturile de presă ale lui Vîntu&Voiculescu au prezentat, la unison, citate generoase din sursele externe. După ce au epuizat articolul comandat jurnalistului de la Financial Times, sau pe cel din The Telegraph, vuvuzelele au citat copios dintr-un reportaj despre încercarea Puterii de a pune, chipurile, botniţă presei, material apărut pe site-ul France24.

L_express A3

 Antena 3 preia dezinformarea L’Express
The Telegraph _ A3
france24 A3
Prezentând concluzii eronate, conform cărora „mass media din România (şi nu „mass-media de tip mafiot„, cum era normal!) este considerată un atac la adresa securităţii naţionale„, site-ul menţionat face, evident, jocurile lui Vîntu şi ale celor aflaţi în spatele său. Adică al silovikilor ruşi ai lui Putin, singurii interesaţi de acest tip de dezinformare.

Un alt argument că prostiile debitate de jurnaliştii de la France24 n-au fost întâmplătoare, sau accidentale, ţine chiar de recentul scandal de spionaj declanşat la sfârşitul lunii trecute în SUA. Cum se ştie deja, un jurnalist de la Washington Post (Jerry Marcon) a lansat, într-un articol referitor la reţinerea şi expulzarea de către autorităţile americane a unui presupus spion rus, Alexey Karetnikov, o dezinformare menită să atragă în scandal şi numele României.

fsb_neobit

Observând că pe pagina se de pe Facebook rusul a scris că, anterior sosirii sale în SUA, lucrase la firma Neobit, jurnalistul a conchis că firma era una românească. Asta deşi oricine poate constata că firme cu acest nume sunt în mai multe ţări din Europa, inclusiv în Rusia. Mai mult chiar, agenţia americană de ştiri Bloomberg a atras atenţia că o firmă ce poartă numele OOO Neobit există în Rusia şi că pe site-ul acesteia se afirmă că lucrează pentru FSB (urmaşul KGB), Ministerul rus al Apărării Naţionale etc., iar printre clienţii săi se află chiar…Universitatea din Sankt Petersburg absolvită de Alexey (foto dreapta).

„The Facebook page of a person identified as Alexey Karetnikov shows that he is married and graduated from St. Petersburg State Polytechnic University in 2009. He worked for a company called “Neobit” in addition to Microsoft, according to the Facebook page. A St. Petersburg-based software developer called OOO NeoBIT lists Katernikov’s university among its partners and the Federal Security Service, the main successor to the Soviet-era KGB, among its clients, according to the company’s website” – se afirmă pe Bloomberg.

Neobit_facebook

În acelaşi timp, firmele Neobit din România (Bucureşti şi Cluj) au negat orice legătură cu rusul. Deşi s-a presupus iniţial că jurnalistul american avea o confirmare din altă sursă pentru afirmaţia că Neobit era firmă românească, s-a dovedit că nu era aşa. Cum este greu de crezut că americanul e prost, sau neglijent, înseamnă că a plasat minciuna în mod intenţionat, cu un scop anume. O zi mai încolo însă, după ce lucrurile s-au clarificat, în sensul că Alexey nu avea nicio legătură cu România, site-ul de ştiri France24.com continuă manipularea.

Astfel, compilând după mintea lui afirmaţii făcute de Washington Post şi Bloomberg, presupusul jurnalist de la France24.com, Sebastian Seibt, afirmă că firma românească Neobit la care a lucrat Alexey Karetnikov ar putea avea, „conform agenţiei de ştiri financiare Bloomberg„, legături cu o altă companie cu acelaşi nume din Sankt Petersburg.

„On the other hand, his Facebook profile reveals that, after studying at the Saint Petersburg Polytechnical University, he worked for NeoBit, a Romanian company that specialises in business information technology. According to US financial news organisation Bloomberg, this small corporation could be linked to another company with the same name in Saint Petersburg, which counts the Russian defence minister and chief of Russia’s Federal Security Service (FSB), which replaced the now-defunct KGB, as members”- zice el.

Ori, cum pe site-ul Bloomberg nu se face nicio referire la România, asta înseamnă că aşa-zisul jurnalist Seibt scrie fie după ureche, fie după dictare. Cum aceasta era, însă, a doua dezinformare referitoare la România, lansată de France24 la interval de două zile, e greu de crezut că şi ea e întâmplătoare. Prin urmare ne aflăm în aceeaşi situaţie în care site-ul francez ar fi proprietatea lui Vîntu, a lui Voiculescu, sau a silovikilor lui Putin.

Marius Oprea
Marius Oprea
Mirel Bran
Mirel Bran

Revenind la reportajul difuzat de France24 pe 13 iulie, mai trebuie adăugat că printre autorii acestuia se află doi jurnalişti apropiaţi de PNL. Ei sunt Mirel Bran şi Jonas Mercier.

Concret, Mirel Bran (foto stânga) este un apropiat încremenit în proiect de-al lui Marius Oprea (foto dreapta), sinecurist şi membru de vază al PNL. Bran a scris chiar o carte elogioasă despre cel numit de el „vânător de securişti”, carte numită „La Roumanie vingt ans après – Le chasseur de la Securitate” („România după douăzeci de ani – Vânătorul Securităţii”) şi l-a susţinut intens pe liberal în războiul împotriva lui Vladimir Tismăneanu.

Dealtfel, cum se ştie, Oprea a fost şi a rămas un răspândac al intereselor celor susţinuţi de Vîntu şi Voiculescu. Mai mult, el a fost unicul consilier al lui Tăriceanu căruia i s-a interzis accesul la secretele de stat, refuzându-i-se certificatul ORNISS şi asta nu doar din motive de alcool. Mirel Bran, corespondent al ziarului comunist „Le Monde” a înfiinţat în Bucureşti agenţia de presă Tadami Press, pe care o controlează 100%. Soţia lui, Tatiana Niculescu-Bran, a fost redactor şef al BBC World Service.

Mercier
Mercier

Pe de altă parte, Mirel Bran împreună cu Jonas Mercier (foto stânga) au realizat, anul trecut, un film la fel de elogios despre…”vânătorul de securişti” Marius Oprea. Nu în ultimul rând, acelaşi Jonas Mercier, care a petrecut mai multe luni în România, a fost promovat în trecut de Money Expres, al lui SOV. Astea sunt doar două dintre cozile de topor folosite, când e cazul, de mafia de la Bucureşti şi nu numai, pentru că mai sunt şi altele (trei dintre ele sunt Valentina Pop, Bojan Pancevski, Von Christoph B. Schiltz – despre care am scris AICI)

Aşadar, pornind de la o afirmaţie corectă cu privire la pericolul real pe care-l reprezintă, pentru România, mass media de tip mafiot controlate de persoane lipsite de scrupule precum Sorin Ovidiu Vîntu sau Dan Voiculescu, constatăm că indivizi pe care ne-am obişnuit să-i numim tonomate sunt ascunşi precum şobolanii, peste tot, şi activaţi, unul câte unul, atunci când interesele antiromâneşti o cer.

 

Dan Badea

Caseta trucată II: Autorii manipulării „Boc şi leşinul doamnei Lia” sunt un profesor de jurnalism şi un romaşcan de-al lui Vîntu. (Update)

scena lesin 1
O nouă făcătură audio-video, de tipul celebrului trucaj „Băsescu loveşte un copil„, a fost lansată pe piaţa mass media. De această dată, nu mai e cu Băsescu, ci cu Boc, şi nu loveşte, ci salvează. De asemenea, făcătura nu mai e video, ci audio, iar televiziunea care o lansează nu e a lui Vîntu, ci din localitatea de baştină a lui Vîntu. Şi modul de lansare a diversiunii diferă: daca primul trucaj a fost plasat pe site-ul unei fiţuici pentru a fi preluat apoi de RTV, de această dată el a fost lansat pe site-ul unei televiziuni locale şi „descoperit” de o pseudo-agenţie de ştiri pentru a fi preluat apoi de fiţuici sau alte siteuri ale mogulilor. În final, pentru că nu se putea altfel, el a fost preluat şi de Realitatea lui Vîntu în emisiunea tonomatului Ursu. Ca operaţiunea să fie perfectă, în  lanţul manipulării a intrat şi fiţuica online Cotidianul, cu rolul de intermediar între pseudo-agenţia de ştiri şi RTV. Astfel, pe post, sursa citată era Cotidianul şi nu un site despre care n-a auzit nimeni până acum.
Autorii trucajului încearcă să sugereze că scena televizată, din 1 iulie, cu premierul Emil Boc surprins în timp ce ajută o femeie ce pare că leşină de emoţie, a fost regizată de cei din staff-ul acestuia. Cum sugerează asta guzganii PNL-PSD? Prin trucarea coloanei sonore a filmării realizate de un operator al CNS Roman.
lesin rtv
 

Aşadar, pe site-ul unei televiziuni locale din Roman-Neamţ a fost postat un filmuleţ în care, peste imaginile ce surprind vizita lui Emil Boc în Moldova, a fost suprapusă o coloană sonoră fabricată de editorul filmuleţului. Trucajul, în varianta postată pe site-ul televiziunii CNS Roman, pare a fi „brutul” (varianta needitată a) filmării făcute de operatorul acestei televiziuni, dar nu este aşa deoarece, spre sfârşitul filmuleţului, este repetată secvenţa sonoră de la început, deci avem de-a face cu o editare. Pe de altă parte, oricine are o ureche funcţională şi ascultă înregistrarea îşi poate da seama că este o făcătură.

UPDATE: Dovada cea mai clară a trucajului a fost prezentată pe blogul jurnalistului nemţean Daniel Vinca. Acesta a observat ca data înscrisă pe filmuleţ era 1 iulie (deci discuţia despre aranjarea leşinului a fost 1 iulie), iar vizita premierului în Pătrăuţi fusese pe 29 iunie. Prin urmare, detaliile leşinului nu puteau fi aranjate post factum. Aşadar filmuleţul este un fals. QED.

mediafax 29 iunie

Mediafax publică, pe 29 iunie, ştirea privind leşinul femeii din Pătrăuţi şi intervenţia premierului
adevarul patrauti
Şi Adevărul publică această informaţie, tot pe 29 iunie
vizita neamt
 
Pe filmuleţul trucat apare data de 1 iulie 2010, deci cu două zile mai târziu de la „leşin”

Fraza care sugerează regizarea leşinului băştinaşei din Pătrăuţi este următoarea: „Deci am stabilit, doamna Lia leşină, restul cu aplauze, vă rog, da?„. 

Câtă minte îţi trebuie să pui la cale o asemenea dramoletă? Adică, în primul rând, să te dai pe mâna unei persoane de tipul Lenuţei din Pătrăuţi?!
Petre Craciun la biblioteca
Petre Craciun la biblioteca

Şi daca trebuie să fii imbecil ca să regizezi aşa ceva, câtă minte îţi trebuie să crezi că o asemenea conspiraţie a fost totuşi pusă la cale de premier în cârdăşie cu ţaţa Leana? Răspunsul este următorul: atâta câtă are cetăţeanul Petre Crăciun, director al agenţiei de manipulare „Optimal Media”.

 
Crăciun (foto dreapta) este cel care în calitate de „jurnalist”, zice el, a încropit un material de presă despre toată conspiraţia Boc-Lenuţa şi l-a postat pe site-ul personal pentru a fi preluat de presa mogulilor.
 
Iată cum prezintă Petre Crăciun, după mintea lui, filmuleţul postat pe site-ul CNS Roman:
(…) Dupa o rapida strangere de mana, convoiul de masini a pronit (sic!) catre comuna Doljesti, care a trebuit (cine „a trebuit”, comuna?) sa faca drumul inapoi catre Roman, din cuza conditiilor de drum. Nimic neobisnuit pana acum, numai ca, in timp ce convoiul mergea, cineva de langa operator stabilea prin statia de emisie-receptie amanunte in legatura cu lesinul de mai tarziu. Iata cuvintele care se pot regasi la minutul 2’42: “Deci am stabilit, doamna Lia lesina, restul cu aplauze, va rog, da?”. Cel care vorbeste prin statie, in timp ce operatorul filmeaza cursurile de apa din partea dreapta a soselei, are un puternic accent moldovenesc. Dialogul se purta intr-un autoturism care mergea in spatele masinii care in care mergea (ca să vezi limbă română la acest „jurnalist” Crăciun!) premierul. Vocea acestuia se aude si mai departe, tot filmul postat de YouTube avand lunginea de 6’37”. Iata cum cineva care insotea convoiul premierului punea la punct detaliile lesinului de mai tarziu din satul Patrauti. Pana la acesta ora nu exista nicio pozitie oficiala fata de aceasta regie ieftina, menita sa-i impresioneze pe romanii afectati de inundatii, de cresterea TVA-ului si de scaderea salariilor. Cu asemenea tructuri parca nu mai merge nici la poporul roman. Chiar daca le-a mai folosit, pe alocuri, si staff-ul presedintelui Obama”. (…)

Înainte de a merge mai departe, precum „convoiul” lui Crăciun, trebuie să constat că individul nu ştie să scrie corect româneşte, greşelile din textul semnat de el fiind impardonabile (foto stânga). Că omul e agramat, contează însă mai puţin decât că e rău intenţionat. Sunt destui bezmetici liberi să posteze tot felul de aberaţii pe internet. Ceea ce contează cu adevărat este că preia şi lansează mai departe material fără ca măcar să se îndoiască de veridicitatea informaţiilor conţinute.

Personal, n-aş fi dat atenţie acestei diversiuni ieftine dacă, într-un alt material postat pe site-ul Optimal Media,  Petre Crăciun n-ar fi făcut o afirmaţie şocantă: că
e profesor la o facultate de jurnalism! Culmea, în acelaşi material, aşa-zisul profesor Crăciun mai ţine şi lecţii de deontologie profesională cui stă să-l citească. Iată-l în toată splendoarea sa de un cinism desăvârşit pe manipulator:

deontologul craciun
deontologul craciun

„Problema pe care o am, ca jurnalist şi ca profesor la o facultate de jurnalism, este legată de ziariştii care acceptă să îşi bată joc de profesia lor, de codul deontologic al acestei nobile şi frumoase meserii. Care se transformă, din interes, din slugărnicie, pentru promisiunea unor funcţii etc., in nişte cozi de topor cu care sunt loviţi cei care devin ţintele unor indivizi care nu au inţeles niciodată rolul presei intr-o socientate democratică„. (…) Iubesc acestămeserie, dar ţin foarte mult la un jurnalism curat, bazat pe investigaţia de presă dictată de propria convingere, bazată pe probe şi pe bună credinţă. Nu imi place jurnalistul-călău, cel care „trage” fără să intrebe care sunt probele impotriva celui care urmează să fie „executat” – zice deontologul Crăciun într-un editorial.Dacă observăm că el tocmai l-a „executat” pe Emil Boc fără să-l întrebe şi fără să se întrebe, cum îi place să scârţâie în „editorial”,  „care sunt probele împotriva celui care urmează să fie executat, nu putem decât să constatăm că individul este o „coadă de topor”, un „călău” (jurnalist-călău nu poate fi, că nu ştie să scrie corect). Este dreptul lui să fie aşa, sau, cum spune el în acelaşi „editorial”, este „dreptul” acestor indivizi de a fi laşi, de a se târi ca nişte şopârle prin mocirla propriei lor existenţe„.

Nu ştiu ce predă Crăciun la o facultate de jurnalism, dar sunt convins că dacă predă orice materie legată de jurnalism, e un impostor. Nu poţi fi profesor de jurnalism dacă nu respecţi regulile acestei meserii. Sau, poţi fi, dar nu unul adevărat. 

Pe de altă parte, individul are, printr-unul dintre fii lui, o firmă care se ocupă exact cu editare video, cu publicitate şi tot ce ţine de promovarea unor campanii mediatice. Este vorba despre societatea Optimal Media Communication SRL, care are sediul în Anastasie Panu nr. 21, adică exact unde este domiciliul familiei Crăciun. Firma lui a primit numeroase contracte de la MAI în perioada în care şeful Agenţiei Naţionale Antidrog (ANA) era Pavel Abraham. Asta deoarece el însuşi, adică acest Petre Crăciun, „profesorul de la jurnalism”, era directorul de comunicare al ANA.  Mai precis, el a fost director adjunct al Direcţiei Relaţii Internaţionale şi Afaceri Europene din cadrul Agenţiei Naţionale Antidrog. Şi, cum altfel?, comisar şef! 

Update: Cineva mi-a semnalat, la rubrica de comentarii, că acest deontolog agramat şi diversionist ar fi fost chiar şef la departamentul Mass Media din IGPR!
cms craciun

Cum se ştie, Agenţia Antidrog a fost trecută, în martie 2009, din subordinea MAI, în subordinea IGPR. Iar şmecherii care o populau precum şobolanii au fost răspândiţi peste tot. Ei bine, cum să-i ierţi premierului Emil Boc o asemenea „măgărie”?

Lucian Grecu
Lucian Grecu

Relaţia manipulatorului Crăciun cu MAI este însă mai strânsă decât pare.

Cătălina Crăciun, nevasta profesorului – coadă de topor, a fost numită pe 8 decembrie 2009 şeful Editurii Ministerului Administraţiei şi Internelor. A fost pusă exact acolo unde poate să înceapă, sau să se sfârşească manipularea. 

Cât priveşte site-ul pe care a fost postat filmuleţul trucat, el aparţine societăţii Conex Invest SRL deţinute, la rându-i, de soţii Lucian şi Cristina Grecu. Cei doi sunt, de fapt, patronii televiziunii CNS Roman. Cine este Lucian Grecu (foto dreapta), nu mai trebuie să precizez.

Oricine are posibilitatea să caute pe google, poate afla date extrem de interesante despre miliardarul romaşcan, fost prieten al lui Radu Timofte şi bun amic al lui Sorin Ovidiu Vîntu...

Dan Badea

Evaziune fiscala la Realitatea lui Vîntu

Deşi controlul declanşat în septembrie 2009, de ANAF, la trustul Realitatea Media SA, n-a fost încă finalizat, inspectorii fiscali au sesizat deja organele de urmărire penală cu privirea la evaziunea fiscală practicată de angajaţii lui Sorin Vîntu. Ştirea, anunţată deja în urmă cu câteva zile pe blogul lui Dan Andronic, a fost astăzi confirmată de ANAF, printr-un comunicat de presă. Iată-l:

ControlFiscal_RealitateaMedia_2010iunie03

Se pare că emiterea acestui comunicat vine ca urmare a solicitării făcute chiar de către angajaţii RTV care au vrut să verifice afirmaţiile făcute, ieri, de Elena Udrea, ca replică la atacul mediatic declanşat împotriva sa către tonomatul Adrian Ursu.

Eu pot sa-mi rezolv singura problemele. Nu e cazul ca Realitatea sa se ingrijoreze pentru mine, ci sa se ingrijoreze pentru dl Vîntu si Realitatea Tv unde controalele au gasit o frauda de 6 milioane de euro„, a declarat Elena Udrea la emisiunea lui Ursu.

Despre frauda contabililor lui SOV, care depăşeste 5 milioane de euro, se poate citi tot pe blogul lui Andronic.

Cum se ştie deja, Realitatea Media SA este controlată de Bluelink Comunicazione (Cyprus) Limited (80%), PSV Company SA (18.74%), Global Video Media (1,247%), Liviu Luca (o actiune), Gheorghe Cristian Toroipan (o acţiune) şi Eugen Gheorghe-Luha (o acţiune).

Iată mai jos documentele puiblicate şi scoase ulterior de pe site-ul KAMIOKAZE (totul are un preţ, deci şi cei de la Kamikaze l-au primit, altfel nu scoteau documentul de pe site!)

evaziune REALITATEA 1 EVAZIUNE2 EVAZIUNE3 EVAZIUNE4 EVAZIUNE5 EVAZIUNE7 EVAZIUNE8 EVAZIUNE9 EVAZIUNE10 EVAZIUNE11

Atacurile furibunde ale slugilor lui Sorin Vîntu, la adresa guvernului Boc sunt, aşa cum am mai spus, ultimele zvâcniri ale unui imens aparat de propagandă pentru care alternativa poartă numele de PUŞCĂRIE.

vintu3

Totuşi, ca să evite asta, subordonaţii lui Vîntu au luat mai multe măsuri care, din câte vedem, nu au fost de niciun folos. Numai într-o zi, spre exemplu, Adunarea generală Extraordinară a lui Sorin Ovidiu Vîntu acţionarilor Realitatea Media SA a luat patru hotărâri importante pentru viitorul maşinii de propagandă. Prezint, mai jos, prima dintre acestea, cea în care se decide numirea lui Liviu Luca în funcţia de preşedinte al Consiliului de Administraţie. Motivul pentru care o public este că ea conţine muuuuuulte şi frumoase informaţii despre clica din fruntea propagandei antiromâneşti a lui SOV.
luca_vantu

HOTARAREA NR. 1 din data de 18.01.2010, a adunarii generale extraordinare a actionarilor S.C. REALITATEA MEDIA – S.A. 

Adunarea generala extraordinara a actionarilor S.C. REALITATEA MEDIA – S.A., intrunita in sedinta in data de 18.01.2010, ora 14.00, la prima convocare, in Bucuresti, str. General Constantin Budisteanu nr. 11 bis, sectorul 1, la convocarea presedintelui consiliului de administratie al Societatii, convocare efectuata in temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale actului constitutiv al Societatii, cu participarea actionarilor reprezentand 100 % din capitalul social, prezenti in adunare, personal sau reprezentati prin procuri speciale valabile, fiind intrunite conditiile art. 121 din Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile ulterioare, respectiv:
1. BLUELINK COMUNICAZIONE (CYPRUS) LIMITED, persoana juridica cipriota, cu sediul in Nicosia 4, Agias Elenis Street, Flat/Office 501, P.C. 1510, Cyprus, inregistrata sub nr. HE 154386, detinatoare a 1.281.961.747 actiuni, la valoarea nominala de 0,10 lei, in valoare totala de 128.196.174,70 lei, reprezentand 80,00007556 % din drepturile de vot, reprezentata, in baza imputernicirii autentificate sub nr. 1055 in data de 21.05.2009 de BNP Florina Dobre si a procurii speciale emise de director in data de 15.01.2010 de catre dl Nipomici Ghenadie;
2. S.C. PSV COMPANY – S.A., persoana juridica romana, in stare de insolventa, cu sediul in Bucuresti, str. General Constantin Budisteanu nr. 11 bis, sectorul 1, inmatriculata la Oficiul registrului comertului sub nr. J 40/694/2002, CUI 14428660, detinatoare a 300.336.060 actiuni, la valoare nominala de 0,10 lei fiecare, la valoare totala de 30.033.606 lei, reprezentand 18,74229676 % din drepturile de vot, reprezentata, in baza imputernicirii speciale nr. 72/14.01.2010 de catre dl Mirescu Filip Constantin;
3. S.C. GLOBAL VIDEO MEDIA – S.A., persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, str. Gheorghe Bratianu nr. 26, et. 2, cam. 15, sectorul 1, inmatriculata la Oficiul registrului comertului sub nr. J 40/3871/2003, CUI 15286840, detinatoare a 20.152.860 actiuni, la valoare nominala de 0,1 lei in valoare totala de 2.015.286 lei, reprezentand 1,257627481 % din drepturile de vot, reprezentata, in baza hotararii A.G.E.A. nr. 15/18.01.2010 de catre dl Dorobantu Ion-Andrei;
4. Luca Liviu, cetatean roman, posesor al C.I. seria PH nr. 710585, eliberata de SPCLEP Ploiesti la data de 13.09.2007, CNP 1530815293111, detinator al unei actiuni, la valoarea nominala de 0,1 lei, reprezentand 0,000000062 % din drepturile de vot;
5. Toroipan Gheorghe-Cristian, cetatean roman, posesor al B.I. seria D.K. nr. 043576, eliberat de Sectia 14 Politie la data de 18.04.1989, CNP 1541014400336, detinator al unei actiuni, la valoarea nominala de 0,1 lei, reprezentand 0,000000062 % din drepturile de vot;
6. Luha Eugen-Gheorghe, cetatean roman, posesor al C.I. seria AX nr. 153130, eliberata de Politia Municipiului Alba Iulia la data de 6.06.2003, CNP 1570803011112, detinator al unei actiuni, la valoarea nominala de 0,1 lei, reprezentand 0,000000062 % din drepturile de vot, reprezentat de dl Negrutzi Bogdan-Radu, in baza procurii speciale din data de 15.01.2009; a adoptat in conditiile legii si ale actului constitutiv urmatoarea hotarare cu votul pentru al actionarilor reprezentand 100 % din drepturile de vot detinute de actionarii prezenti si reprezentati in aceasta adunare, respectiv 100 % din capitalul social al Societatii: „Se decide modificarea articolului 16 „Administrarea societatii a, alineatele douazecisidoi si douazecisitrei din actul constitutiv al S.C. REALITATEA MEDIA – S.A., ca urmare a adoptarii hotararilor adunarii generale ordinare a actionarilor S.C. REALITATEA MEDIA – S.A. nr. 1, 2 si 3 din data de 18.01.2010 si a hotararii consiliului de administratie nr. 1 din data de 18.01.2010, dupa cum urmeaza: „[ ] 15 Articolul 16 Administrarea societatii [ ] Componenta consiliului de administratie este urmatoarea:- Luca Liviu – presedinte, cetatean roman, nascut la data de 15.08.1953 in Ploiesti, judetul Prahova, cu domiciliul in Ploiesti, str. Gheorghe Doja nr. 23, bl. 34 F, et. 8, ap. 15, judetul Prahova, posesor al C.I. seria PH nr. 710585, eliberata de SPCLEP Ploiesti la data de 13.09.2007, CNP 1530815293111;- Marcoci Oana-Madalinamembru, cetatean roman, nascuta la data de 12.05.1970 in Bucuresti, sectorul 5, cu domiciliul in Bucuresti, str. Fabrica de Gheata nr. 2, bl. 84/II, sc. 1, ap. 31, sectorul 2, posesor al C.I. seria RD nr. 199248, eliberata de Sectia 7 Politie la data de 10.10.2001, CNP 2700512421520;- Eftime Ion – membru, cetatean roman, nascut la data de 29.08.1952 in com. Pirscov, jud. Buzau, domiciliat in mun. Bucuresti, bd. Iancu de Hunedoara nr. 9, bl. I 1, sc. 2, ap. 43, sectorul 1, posesor al C.I. seria RR nr. 534011, eliberata de SPCEP mun. Bucuresti la data de 15.07.2008, CNP 1520829034979; – Nedelcu Adrian-Dragos – membru, cetatean roman, nascut la data de 19.04.1975 in mun. Ploiesti, jud. Prahova, domiciliat in Bucuresti, str. Cronicar Ion Neculce nr. 4, bl. corp A, sectorul 1, posesor al C.I. seria RT nr. 195318, eliberata de Sectia 4 Politie la data de 4.10.2001, CNP 1750419151822;- Freciu Ovidiu Sorin – membru, cetatean roman, nascut la data de 27.09.1967 in com. Vistea de Jos, jud. Brasov, domiciliat in municipiul Bucuresti, Bd. Unirii nr. 11, bl. 2 B, sc. 2, et. 3, ap. 30, sectorul 5, identificat cu C.I. seria RR nr. 247911, eliberata de S.E.P. la data de 26.11.2002, CNP 1670927191328. Durata mandatului consiliului de administratie este de 6 (sase) luni, respectiv pana la data de 17.07.2010. Remuneratia acordata membrilor consiliului de administratie este: in cuantum de 5.000 euro net pe luna pentru dl Luca Liviu, in cuantum de 4.000 euro net pe luna pentru dna Marcoci Oana-Madalina, in cuantum de 1.000 euro net pe luna pentru dnii Nedelcu Adrian- Dragos, Freciu Ovidiu-Sorin si Eftime Ion.

Vor urma si celelalte trei, la fel de pline de informaţie brută.

Dacă ratează lovitura de stat, Vîntu şi Voiculescu se apropie sigur de puşcărie

maimuta12

Ieri s-au făcut, pe parcursul întregii zile, ultimele pregătiri pentru circul politico-sindical de astăzi. Au defilat pe la televizoarele mogulilor Vîntu şi Voiculescu mutrele triste ale unor looseri politici precum Emil Constantinescu, Victor Ciorbea, Constantin Dudu Ionescu, Victor Surdu şi Călin Popescu Tăriceanu, sau ale unor infractori de drept comun precum celebrul Miron Cozma. Toţi au cântat aceeaşi arie populistă a răului imens adus României, chipurile, de Traian Băsescu şi guvernarea Boc. Tonomatul Răzvan Dumitrescu, o unitate de măsură a prostiei din presa româneasscă (personal, n-am cunoscut un jurnalist mai idiot decât el, în toată cariera mea de peste 20 de ani) a pus următoarea întrebare, în direct: ar putea să fie scoşi, mâine, prin manipulare, oamenii la miting? O asemenea întrebare pusă de un manipulator de profesie nu poate decât să provoace ilaritate…Râs. Şi silă faţă de un asemenea diversionist.

Huliganul penal din Valea Jiului, invitat special de Răzvan Dumitrescu în direct, pe postul RTV, a afirmat chiar că Traian Băsescu este singurul responsabil de mineriadele din 1990, 1991 şi 1999, după ce acelaşi fost puşcăriaş susţinuse, în urmă cu mai mulţi ani, că vinovat de venirea minerilor fuseseră Iliescu sau Roman.

Iată, mai jos, câteva ipostaze ale salariaţilor lui Vîntu sau Voiculescu, trimişi pe teren sau prin studiouri să incite populaţia la revoltă:
1

 

2 3

Toată ziua, dezbaterile pe tema mitingului din 19 mai au fost însoţite de aceleaşi imagini instigatoare cu hărmălaia de săptămâna trecută în care nişte pensionari loviţi de streche, care îşi clănţăneau dinţii de plastic în faţa palatului Cotroceni, forţau nişte gărduleţe mobile apărate de cinci-şase jandarmi plictisiţi, cu burtă.

Mai mult, Vintu şi-a trimis soldăţeii în piaţa Victoriei sau în Piaţa Universităţii ca să anunţe că „mâine” (adică astăzi) vor veni 60.000 de oameni ca sa-şi strige nemulţumirea şi, poate, sa schimbe guvernul Boc.

Anunţul oficial al PSD, făcut atât prin traseistul rusofil Victor Surdu, fost director pe România al concernului Lukoil, cât şi prin Victor Ponta, preşedintele PSD, conform căruia partidul comuniştilor va susţine manifestarile şi revendicările sindicatelor nu mai trebuie comentat. Implicarea PSD în lupta sindicală face parte din arsenalul politic al acestui partid, liderii de sindicat fiind, în marea lor majoritate, o adevărată „pepinieră de cadre”. Pe de altă parte, majoritatea mitingiştilor scoşi prin pieţe sunt şi ei cadre de nădejde ai PSD-PNL, atunci când nu sunt nişte rătăciţi inocenţi prin urbe.

11

Eu unul am recunoscut deja printre bugetarii care protestau azi în faţa guvernului o poamă psd-istă care se tot manifestă de peste 20 de ani: Valeriu Smadu (foto dreapta), un aşa-zis revoluţionar al PSD care a funcţionat o vreme ca şofer la o ambasadă a României iar apoi a rămas, deşi incompetent de felul lui, funcţionar al MAE. Nu ştiu cine sunt tovarăşii de revoltă ai mitingistului, dar nu pot fi decât nişte paraziţi care se tem pentru posturile lor.

Sorin Ovidiu Vîntu are motivele lui să susţină o lovitură de stat de tip mineriadă, sau de catifea, orice, numai să dispară Boc şi Băsescu. El are mari probleme cu fiscul şi justiţia, în urma mai multor tunuri date de-a lungul anilor, ultimul fiind cel privind ramburasarea unei TVA de peste 60 milioane de euro.

vintu hitru

La fel, acelaşi instigator mai are de dat explicaţii cu privire la fuga şi susţinerea financiară în străinătate a lui Nicolae Popa, cel care a ridicat în numele său fonduri imense de la FNI (inclusiv banii cu care s-a înfiinţat BID) şi care are de executat o pedeapsă de 15 ani închisoare. Procurorii au depistat deja contul din care Sorin Ovidiu Vîntu a ordonat transferul unei sume de peste 40.000 de euro pentru susţinerea sejurului infractorului Nicolae Popa în Jakarta, Indonezia. Extrădarea infractorului nu mai e decât o chestiune de săptămâni, iar Sorin Vîntu are deja interdicţie de a părăsi România.

Disperarea mogulului a fost evidentă în momentul în  care l-a turnat în direct şi la o oră de vârf pe Traian Băsescu, în timpul ultimei campanii electorale, atunci când a afirmat că a avut o întâlnire cu el într-o parcare din afara Bucureştiului. Cunoscut ca un tip care nu vorbeşte despre relaţiile lui, sau care nu-şi toarnă partenerii, Sorin Vîntu a dovedit atunci că poate fi şi turnător. Numai că a fost un turnător mincinos, deoarece el n-a spus întregul adevăr.

Geoana_la_Vintu_acasa_in_strada_Paris

Mi se pare siderant după 2004 când la ora trei dimineaţă m-am întâlnit în parcare la Tâncăbeşti cu domnul Băsescu, ferindu-ne de securitatea domnului Adrian Năstase, după cinci ani de zile să ajung în aceeaşi situaţie, să mă feresc să mă întâlnesc cu prietenii” – a declarat Vîntu, după ce avusese o întâlnire de pomină cu prezidenţiabilul Mircea Geoană .

El fixase acea întâlnire cu Traian Băsescu, care se întorcea de la Sinaia, dar întâlnirea n-a mai avut loc deoarece Băsescu s-a răzgândit în ultimul moment.

vintu la tribunal2

De ce a minţit mogulul nu e greu de priceput…Era singura modalitate prin care, după mintea lui, putea să mai repare imaginea lui Geoană. N-a reuşit. Cum se ştie, Geoană a pierdut, iar Vîntu şi-a băgat aproape toate firmele în faliment, de la Gardianul, la Petromservice.

Şi s-a înţeles apoi cu ruşii lui Putin şi ai lui Igor Smirnov pentru a lansa o nouă maşinărie de manipulare numită Publika Tv în Moldova. Cum se ştie, trainer-ul jurnaliştilor lui Vîntu de la Publika a fost nimeni altul decât…Andreea Creţulescu, cunoscuta manipulatoare de la RTV. La Bucureşti, Vîntu a lansat o altă oficină rusească, numită „Puterea”…

Dan si Mirela Voiculescu
Dan si Mirela Voiculescu

Miliardarul-informator Dan Voiculescu, la fel. Slujbaşii lui, care pătează sticla televizorului continuu, de câţiva ani, au susţinut acelaşi iureş instigator sperând  că mâine va lua sfârşit epoca Băsescu.

Un politician ratat cum este Dan Voiculescu, care s-a îmbogăţit de pe urma relaţiei Crescent cu fosta Securitate, care a fost dovedit ca turnător de ultima speţă a Securităţii pentru că şi-a turnat până şi rudele apropiate şi care a intrat în Parlamentul României exclusiv pentru că şi-a pus armata de maimuţe în slujba PSD, speră şi el că va reveni la putere şi că va scăpa de dosarele penale în care este implicat, singur sau alături de fiică-sa. Deşi a cumpărat mulţi judecători la viaţa lui, a făcut-o în momente favorabile politic, atunci când la putere se aflau prietenii si Iliescu sau/şi Năstase. Acum, cu Băsescu la Cotroceni, îi pică destul de greu să umfle contul unui judecător, pentru că nu ştie cine şi când îi poate lua urma. Este, de aceea, la fel de disperat ca viitorul lui tovarăş de palier din penitenciar, Sorin Vîntu.

În ceea ce-l priveşe pe Voiculescu, i-am rezervat o mare surpriză: voi publica pe acest blog câteva sute de documente INEDITE din arhiva fostei unităţi acoperite a Departamentului Securităţii Statului, ICE Dunărea (UM 0107), documente ce probează legătura dintre firma condusă de el pe vremea lui Ceauşescu, Crescent, şi firma Securităţii.
Iată un opis, doar de la un Serviciu (6) din cadrul ICE Dunărea, şi câteva mostre:

regsistru1

……….

serv 6 ultima fila

 

 

exemplu

 

nota1
Documentele de mai sus arată cum se stabilea, la nivel de ministru, intermedierea prin Crescent (firmă condusă de Dan Voiculescu, dar care a fost infiintata, dupa opinia mea, tot de Securitate) a operaţiunilor de comerţ exterior ale României ceauşiste.
Surpriza e cu atât mai mare cu cât o judecătoare cumpărată de acest individ m-a condamnat să-i plătesc lui Felix câteva sute de milioane de lei tocmai pentru că am afirmat, în urmă cu vreo zece ani, că Voiculescu ăsta, supranumit informatorul Felix, a avut relaţii cu Securitatea. Păi ce dovadă mai clară de relaţie cu Securitatea poate fi, alta, decât relaţia de parteneriat în afaceri cu acea instituţie? Nu mai vorbesc de calitatea lui de informator ordinar, care şi-a turnat neamurile…

Şi atunci nu înseamnă că judecătoarea aia care a dat verdictul în defavoarea jurnalistului, adică a mea, a fost cumpărată de miliardar? Şi dacă a cumpărat un judecător, şi a văzut că e bine pentru el şi neamurile lui cu cefe roşii, asta nu înseamnă ca va încercă să cumpere orice judecător? Sigur că exact asta înseamna! Doar că la Cotroceni nu mai e Iliescu şi la Palatul  Victoria nu mai e nepotul mătuşii Tamara. Aşa se se explică promovarea continuă a unor maimuţe-marionetă precum Firea, Gâdea, (Mircea) Badea, Bădin, Ciutacu, Radu Tudor sau alţii…Trebuie să existe cineva care să susţină şi mafia politico-financiară a PSD-PNL!…

Căldură mare monşer, vorba lui Vîntu, căldură mare!…

Dan Badea

PUTEREA de hârtie a lui Vîntu vine din…Cipru

vintu hitru1

După ce am prezentat, în ultima postare, argumentele care mă determină să cred că Sorin Ovidiu Vîntu şi-a lansat o nouă publicaţie, Puterea, în scopul de a continua manipularea opiniei publice româneşti, am primit încă o confirmare că am dreptate. Am aflat, o dată în plus, că afacerea poartă ştampila inconfundabilă a maestrului Sorin Vîntu.

News Media Investments Ltd
News Media Investments Ltd

Înainte de a prezenta un nou argument că în spatele cotidianului lansat de Gorbaciov stau interese oculte, să ne reamintim ce spunea masonul – coordonator Adrian Ragnar Thiess despre culisele afacerii.  În spatele afacerii ar sta, spunea el, o „înţelegere” de preluare, în anumite condiţii, din partea unui trust de presă finanţat de un fond de investiţii. Proiectul în sine ar aparţine, a adăugat el, unei companii londoneze, News & Media Investment.

“Este un fond de investiţii care are un contract cu un trust de presă. Dacă ziarul va atinge anumiţi parametri de performanţă în următoarele luni, trustul respectiv va intra în afacere. Există un acord clar pentru acest lucru. Ziariştii au un contract de media content cu o companie de la Londra, care se numeşte News & Media Investment. Compania din Londra deţine acest proiect şi are înţelegerea cu trustul de presă respectiv. În momentul de faţă nu pot face mai multe afirmaţii legate de acţionariat.” a spus Thiess

Când auzi de o firmă londoneză, te gândeşti automat la seriozitate. Acesta este, de fapt, secretul alegerii locaţiei pentru primul paravan virtual din spatele Puterea. Spun paravan virtual pentru că firma „londoneză”, măsura respectabilităţii acţionarului, nu există decât în scripte. E o carapace fără conţinut, o firmă scoică lansată doar pentru a închide gura cârtitorilor de la Bucureşti.

Raport 1

 

Raport 2

Astfel, conform unui raport oficial pe care l-am primit aseară (orele 20:36 – foto stânga) de la Londra, News & Media Investments Limited (NMIL) este o companie anonimă, de tipul PLC (Private Limited Company) fără acţionari la vedere. Pentru a acentua faptul că este o păcăleală, firma a fost înfiinţată pe 1 aprilie 2010!

Sediul paravanului este acelaşi cu al firmei prin care-şi desfăşoară activitatea legală. Este vorba de o altă societate înfiinţată şi ea cu două luni mai devreme, Woodberry Secretarial Limited, înscrisă, ca şi cealaltă, în registrul Companies House, pe 24 februarie 2010. În boardul firmei care gestionează, practic, afacerea lui Thiess şi a Cutezătorilor lui Vîntu, apare numele unui specialist în înfiinţarea de firme offshore „trust services”, Michael Andrew Gray (foto dreapta).

Evident, acesta are domiciliul în Limassol-Cipru, patria adoptivă a afacerilor lui Sorin Ovidiu Vîntu şi ale altor ingineri financiari autohtoni. Mike Gray, este directorul executiv (CEO) al unei companii cu sediul în Cipru, care asigură tot ceea ce ţine de înfiinţarea, controlul sau administrarea firmelor offshore, cu asigurarea deplinei confidenţialităţi asupra acţionarilor reali ai acestora.

radiere

Compania se numeşte The Alterego Group & Breakwater Trust Companies  şi are filiale la Moscova şi în Noua Zeelandă. Asta nu are însă nicio legătură cu, să spunem, Gorbaciov sau…Sergiu Toader, de la Realitatea lui Vîntu.

alterego group

Despre cea de-a doua societate, Woodberry Secretarial Limited, cea care se ocupă de…secretariatul şi administrarea NMIL, am aflat că a fost…reactivată după cinci ani de la radiere. Astfel, consultând un registru mai vechi de radiere, am descoperit că o societate cu nume identic a fost radiată pe 20 noiembrie 2005 (foto dreapta).

Revenind la declaraţia managerului Thiess, în legătură cu firma londoneză care face şi drege cu nu ştiu ce trust de presă sau fond de investiţii (presupun că nu e vorba de FNI), ea devine, în lumina celor deja prezentate de mine, o sforăială de doi bani. Era mai bine dacă tăcea pentru că vorbind s-a afundat, iată, mai mult, în propria minciună.

Cum să trateze cu un fond de investiţii, sau cu un trust credibil de presă, o firmă care nu există, brother mason?  
Şi cum au făcut ziariştii de la Puterea un contract de „media content” (dragul de tine, ce expresii mai scoţi!) cu o „scoică” de hârtie?

Pentru cei care cunosc modul de operare al maestrului SOV, prin intermediul firmelor offshore, nu mai este aproape nimic de adăugat. Poate doar faptul că mogulul a înţeles că jurnaliştii, cei care-i cunosc cu adevărat stilul de operare, nu mai pot fi induşi în eroare de armata de intermediari folosiţi, gen Dan Stratan (Comac Ltd şi Elbahold Ltd.), Ghenadie Nipomici (Comac Ltd), Dario Colombo şi Vitalie Dobândă (Blue Link Comunicazioni), Octavian Turcan etc. etc.
Aceeaşi schema a aplicat-o SOV si in cazul Delta Asigurari SA, firmă al cărei control îl deţinea prin paravanul londonez  Tabor Project Limited, societate cu acţionariat în Cipru (Ranhold Ltd) şi reprezentată de intermediarul moldovean Octavian Turcan. Schema a fost identică celei aplicate în cazul de faţă, doar că, acum, SOV s-a folosit de un cetăţean englez stabilit în Cipru şi specialist în offshore. De reamintit că în cazul societăţilor Comac Limited şi Elbahold Limited, folosite în afaceri precum Petromservice, Realitatea TV etc, SOV a beneficiat de serviciile unei alte case cipriote de avocatură, Antis Triantafyllides & Sons LLC.

Aşadar, rămâne cum am stabilit în postarea anterioară, dar cu o corecţie la procentajul prezentat în final. Şansele ca firma din spatele Puterea să aparţină lui SOV au crescut, azi, cu aproape un procent, la 99,9%.

PS. Dan Andronic, care a intuit printre primii că în spatele Puterea se află SOV, a preluat, sâmbătă, pe blogul său, patru dintre argumentele care m-au determinat să cred că publicaţia „Puterea” este a lui Sorin Ovidiu Vîntu. Mai mult, el a adăugat încă un argument celor 14 invocate de mine, spunând că Vîntu s-a ascuns în spatele lui Thiess şi a altora datorită ţepei „pe care a tras-o Cațavencilor, lansând un proiect în care ei nu au nici o implicare. Țeapă pe care Doru Bușcu a simțit-o până în căălcâie, după spusele sale”. 
 replica masonilor
Pentru ca şi-a permis să-mi dea dreptate, sau, mă rog, să regăsească observaţii de bun simţ în postarea mea anterioară, Dan Andronic a fost atacat, a doua zi, de hăitaşii lui Thiess în Puterea, care au postat chiar şi un joc online (foto dreapta) prin care îl ridiculizează pe Andronic. 

Dincolo de reacţia de tipul „ba pe-a mătii”, sau în prelungirea ei,  postacii Adrian Thiess şi Mihăiţă Craiu (asociatul lui SOV din firma Realitatea Media Barter Deals) au trecut şi ei la atac, împotriva aceluiaşi Andronic, evitând confruntarea directă cu autorul real al acuzaţiilor. Cu mine adică. Am citit intervenţiile celor doi, pe blogul lui Dan Andronic şi m-am gândit că merită să le fac cadoul pe care tocmai li l-am făcut. Asta pentru a demonstra ultima afirmaţie lansată intuitiv, de acelaşi „consultant PDL” cum îl înjură Puterea. „Sunt convins că această companie londoneză are sediu într-un apartament, e înfiinţată recent şi are acţionari tip off-shore” – a zis Andronic

Aşa e, tocmai am terminat ceea ce era de demonstrat (Q.E.D)

Dan Badea

PUTEREA: Al cui e ziarul lui Vîntu?

gorbi1

Lansarea de ieri, cu mare fast, a cotidianului „Puterea”, editat de Cutezătorii lui Alecu Racoviceanu, ridică mari semne de întrebare cu privire la scopul real al apariţiei acestei publicaţii. Observând că echipa editorială este cea asmuţită, în perioada 2007-2009, de Sorin Vîntu şi de mafia PSD-PNL împotriva lui Traian Băsescu şi a democraţiei din România, sunt obligat să mă îndoiesc cu privire la bunele intenţii ale patronului ascuns al noii publicaţii. După opinia mea, proprietarul puterii de hârtie este Vîntu. Sorin Ovidiu Vîntu. Iată şi câteva dintre argumentele ce mă determină să cred asta:

1. Echipa editorială este compusă, la vârf, exclusiv, din foştii angajaţi de bază ai lui Sorin Ovidiu Vîntu care au editat cotidianul Gardianul : Alecu Racoviceanu, Lidia Popeangă-Mitchievici, Val Vâlcu, Andi Topală, Ion Alexandru, Marilena Dan. Mai mult, cei de mai sus ocupă aceleaşi poziţii pe care le-au avut la fostul ziar al lui SOV. Apare în plus Cristian Şuţu, fost angajat şi el al aceluiaşi Vîntu, dar cu un accentuat simţ al perversiunii, motiv pentru care a fost repartizat la secţiunea politic.

Sorin Ovidiu Vintu
Sorin Ovidiu Vintu

2. Angajaţii de la „Puterea” provin, în majoritate, de la „crescătoria” aceluiaşi Sorin Vîntu, adică Gardianul, Ziua, Cotidianul, Business Standard. Mai mult, fosta echipă de la Ziua controlată de Vîntu, numită acum ziuaveche.ro, a anunţat deja că va apărea la pachet cu…Puterea. A dracului coincidenţă, Răzvane!

3. Aducerea lui Val Vâlcu  în echipa de conducere este unul dintre cele mai tari argumente că ziarul este al lui Vîntu. Complet lipsit de simţul gazetăresc, incapabil să priceapă sau să scrie în timp util o ştire de presă, om de casă al celor care plătesc mai bine, Val Vâlcu a fost impus şi la Gardianul de acelaşi Sorin Ovidiu Vîntu din motive care au rămas până azi necunoscute. Deşi este absurd să crezi, pentru că este imposibil să demonstrezi, că VV e ziarist adevărat, el se menţine, aşadar, în echipa de comando a lui SOV. Întrebarea fundamentală ar fi, aici, care este rolul real al lui Vâlcu în afacere?!

4. Adrian Ragnar Thiess este un bun amic al lui Sorin Vîntu şi un paravan acceptabil pentru acest tip de afacere. Mason cunoscut, la fel ca Racoviceanu, dar pezevenghi de mâna a doua, cu multe procese pe rol, Thiess e un înlocuitor acceptabil al cunoscuţilor pioni moldoveni folosiţi de Vîntu în afacerile finalizate, fără excepţie, cu tunuri financiare consistente.

facatura lui alecu racoviceanu & co
facatura lui alecu racoviceanu & co

5. După ce a fost forţat să închidă toate ziarele folosite ca instrumente de atac împotriva instituţiilor statului român (Preşedinţie, Guvern, Justiţie, Parlament etc.), închidere datorată nevoii de a şterge urmele tunului Petromservice, dar şi compromiterii iremediabile a jurnaliştilor-mercenari folosiţi de el în ultima campanie electorală (vezi în foto dreapta opera pixellată a lui Racoviceanu & Co), Sorin Vîntu a rămas fără o pistă de lansare a intoxicărilor necesare maşinăriei de dezinformare reprezentată de Realitatea Tv.

Gardianul fusese o bună rampă de lansare a dezinformărilor comandate de Vîntu şi de mafia PSD-PNL, iar închiderea sa prematură îl lăsase pe SOV descoperit, mai ales în perspectiva unor procese pe direcţiile Popa-FNI şi TVA-Petrom. După ce a fost executat aproape trei ani de presă, în perioada 2000-2002, Sorin Vîntu a înţeles că dacă ai presă ai puterea şi a făcut totul ca să aibă „crescătoria” lui de presă. Şi-a creat-o şi o are. Crede cineva că el ar fi atât de tâmpit încât să renunţe la mercenarii pe care i-a plătit atâta amar de vreme ca să-i execute comenzile? Că dacă a desfiinţat ziarele pe care le-a controlat, a renunţat la cel mai bun şi mai sigur mijloc de manipulare, şantaj şi dezinformare?

gorbi3

6. Lansarea ziarului a fost mediatizată excesiv şi exclusiv de Realitatea Tv, vidanja de intoxicare a lui Sorin Vîntu. Dacă Vîntu n-ar fi fost implicat şi ar fi dorit să nu se cunoască implicarea lui în noua fiţuică, ar fi interzis această mediatizare, cum a făcut-o Dan Voiculescu. El însă a ajuns într-o asemenea stare de autosuficienţă încât nu-i mai pasă că-şi sabotează singur proiectele. Sau poate socoteşte că lumea ştie că el nu e atât de fraier încât să se autoexpună gratuit. Explicaţia mediatizării lui Gorbaciov şi a lansării ziarului ţine, astfel, atât de calculul rece al publicităţii, cât şi de sentimentul greu de cenzurat al grandomaniei care-i caracterizează pe cei de teapa lui.

7. „Jurnaliştii” de la Puterea sunt şi ei mediatizaţi excesiv de către acelaşi post tv. Unii dintre ei, mai blonzi, apar constant pe sticla lui Vîntu, deşi au o minte atât de odihnită încât atunci când se exprimă generează doar ilaritate. Şi reflexul de schimbat canalul. Ei îşi spun, evident, pentru că nu-i amendează nimeni pentru fals intelectual, jurnalişti de…”investigaţii”.

Gusa si..."traseista"
Gusa si…”traseista”

8. Lansarea cotidianului s-a făcut sub semnul lui Mihai Gorbaciov, o mascotă arvunită deja de Sorin Ovidiu Vîntu, la sfârşitul anului trecut, pentru participarea la circul tatuliscian numit „Zece pentru…”. Este posibil ca Gorbaciov să fi încasat deja cele câteva sute de mii de euro plătite pentru deplasarea la circul lui Vîntu, iar refuzul său ulterior, de a mai onora invitaţia, să nu se datoreze stării de sănătate invocate oficial, ci unui motiv cât se poate de practic. Se împlineau, atunci, 20 de ani de la declanşarea revoltei anticomuniste de la Bucureşti, iar vizita lui Gorbaciov ar fi fost un prilej de ample acţiuni de protest dacă ţinem cont de implicarea ruşilor în prezervarea puterii neocomuniste de către echipa lui Ion Iliescu. Faptul că Gorbaciov a venit totuşi să lanseze un produs al mercenarilor lui Vîntu este un argument în plus că el a încasat deja banii pentru vizita din decembrie 2009. Altfel de ce să fi fost el invitatul de onoare şi nu, să zicem, Helmuth Kohl sau Gerhard Shroeder, reprezentanţi mai credibili ai investitorilor de faţadă anunţaţi (capitalul „german” investit, chipurile, în Puterea), sau de ce nu George Bush?!

9. La festivitatea de lansare a participat şi Cozmin Guşă, unul dintre pionii de bază ai lui Vîntu pe relaţia cu mafia rusă din Transnistria, Moldova şi periferia Moscovei. Mercenarul e atât de cunoscut încât nu mai merită să-mi pierd vremea cu el.

10. Un alt pion al lui Vîntu, prezent la lansare, este Mihai Craiu, fost simbriaş, acum emancipat, al lui Dan Voiculescu. Mihai Craiu a trecut oficial în barca lui SOV, iar, conform unor declaraţii apărute pe un site apropiat lui SOV, el intenţionează să se ocupe, prin firma Media Consulta, de marketing, publicitate şi distribuţie pentru noua publicaţie. Este cunoscut că Sorin Vîntu şi Mihai Craiu au înfiinţat împreună firma Realitatea Media Barter Deals, societate deţinută în proporţii egale de cei doi.

11. Printre invitaţii de la prânzul oferit în cinstea rusului s-a aflat şi Horia Mihălcescu, fostul purtător de cuvînt al, cum altfel?, Petromservice! Adică a firmei care aparţinea cuplului Vîntu-Luca şi care a patronat Gardianul, Ziua şi celelalte oficine mass-media ale lui SOV. Mihălcescu a fost, ani buni, şi editorialist la Ziua, precum şi director general al societăţii Red Apple Communication International, firmă controlată la un moment dat de acelaşi SOV prin intermediul celebrei firme offshore Comac Ltd.

Gorbaciov_foto Ilici

12.La prânzul oferit în cinstea lui Gorbaciov au participat mai mulţi  agenţi de influenţă ai spaţiului ex-sovietic, având în vedere relaţiile lor politice sau de afaceri pe această direcţie. Trecem peste „tautologia” Ion Iliescu şi amintim aici numele unora precum Ovidiu Tender, Dan Fischer, Boby Păunescu (fiul rusofilului George Constantin Păunescu), Doru Boştină (vezi relaţia ruşilor cu  Energy Holding), Viorel Cataramă etc. Interesantă este însă prezenţa directorului general al Transelectrica, Adrian Băicuşi, în contextul în care interesele lui Vîntu pe zona energetică, başca afacerea cu CET-urile, în relaţia cu Rusia, au început să crească.

13. Lansarea fiţuicii conduse de Cutezătorii lui Racoviceanu & Co s-a făcut la o săptămână după ce a fost lansată Publika TV, vidanja blilingvă ruso-română de la Chişinău. Interesele lui Vîntu pe zona de răsărit sunt vechi şi ombilicale, relaţia lui cu mafia rusă, de la care a primit ordinul acceptul să pătrundă propagandistic pe piaţa Moldovei fiind mai presus de orice îndoială. În acest context, sunt convins că Puterea va servi şi ca rampă de lansare a unor dezinformări pentru Publika TV.

vintu hitru1

14. Gardianul, care a fost controlat exclusiv de Vîntu, la început prin Roşca Stănescu, iar apoi prin Racoviceanu, n-a fost niciodată recunoscut de SOV, el intrând totuşi, târziu dar oficial, în imperiul controlat de Petromservice. Şi falimentând cu succes. Puterea, cotidian controlat azi prin capital aşa-zis „german”, conform declaraţiilor publice ale editorilor, are acţionariat ascuns şi asta nu face decât să confirme faptul că în spatele ei se află indivizi certaţi cu legea. Patronul unui ziar, în cazul în care doreşte informarea corectă a opiniei publice, nu stă ascuns decât dacă are intenţii infracţionale. Sau dacă este el însuşi infractor, mafiot etc. Nu există ziar serios cu acţionariat ascuns, pentru că scopul fundamental al existenţei unui ziar este informarea corectă a opiniei publice, deci presupune un grad extrem de ridicat de transparenţă. Or, dacă patronatul e ascuns chiar din start, cititorilor potenţiali, gândul nu te poate duce decât la mafie, nicicum la un om de afaceri onest. Personal sunt însă convins că aşa-zisul capital „german” este de fapt româno-rusesc, Germania fiind cunoscută ca placă turnantă pentru capitalul rusesc dar şi pentru mafia rusă a siloviki-lor, adică mafia cu vipuşcă.

În concluzie, acţionariatul „ascuns” de la Puterea nu poate fi, aşa cum am sugerat deja, decât de tip mafiot. Coroborând toate suspiciunile şi certitudinile de mai sus, acesta corespunde 99% cu profilul lui Sorin Ovidiu Vîntu. Tatăl.

Update (orele 20:30): Pentru cei care mai aveau dubii cu privire la patronatul Puterea, am o veste tristă: Răzvan Dumitrescu, tonomat sui-generis al lui Vîntu, a făcut deja o emisiune specială pentru a promova publicitar un material apărut în cotidianul Puterea. În consecinţă, el l-a invitat în emisiune (Realitatea Zilei) pe bisexualul Val Vâlcu, redactor şef la Gardianul Puterea. Prin urmare, scopul pentru care a fost înfiinţat cotidianul Puterea, adică acela de a alimenta cu intoxicări vidanja de sticlă a lui Vîntu, începe să se dezvăluie. Evident, la început, băieţii vor folosi documente veritabile, pentru credibilitate, iar apoi, când vine ordinul de manipulare, se lansează atacul mediatic împotriva adversarilor patronului. Acesta a fost, de altfel, şi rolul Gardianului: de a fi folosit drept sursă, chipurile, independentă, pentru scenariile anti-româneşti ale mafiei româno-ruse împrăştiate de ventilatorul Realitatea TV. Şi pentru interesele de aceleaşi tip ale masoneriei.

Dan Badea

GARDIANUL s-a transferat, în interes de serviciu, la CUTEZĂTORII

Alecu Racoviceanu
Alecu Racoviceanu

După eşecul suferit în ultima campanie electorală, când s-au dus pe apa sâmbetei munca

Lidia Miskievici
Lidia Miskievici

şi credibilitatea lor de-o viaţă, foştii pionieri de la Gardianul, în frunte cu Alecu Racoviceanu şi Lidia Mitchievici-Popeangă (foto sus), au schimbat tactica.

Ei s-au decis să nu-l mai atace pe Băsescu după ce a ajuns preşedinte, pentru că şi-o iau oricum în freză, ci înainte. Adică să-l atace…de mic. Să-l ia de la şcoală, chiar de la grădiniţă dacă se poate, şi să-l toace mărunt, pixell cu pixell, sau hayssam cu hayssam. De ce să mai facă un ziar, cum a fost Gardianul, pentru dezinformarea oamenilor mari, cu drept de vot, care, orice minciună le-ai pune pe prima pagină, ei tot cu Băsescu votează?!

GARDIANUL

Nu frate, şi-au zis ei, facem unul pentru ăia mici, îi luăm de jos, de la grădiniţă, îi manipulăm la sânge până la majorat şi ne asigurăm că peste două mandate s-a terminat cu Băsescu! (Or fi aflat, probabil, că peste zece ani actualul preşedinte va candida din nou…)

Ideea cu manipularea şcolarilor le-a venit de la munca titanică depusă pentru trucarea, pixell cu pixell, a celebrei lucrări video – bună de pus în ramă –  „Băsescu lovind un copil”. L-au tot mângâiat cu palma şi pumnul (pixell cu pixell) pe bietul minor din Ploieşti până le-a picat fisa cu manipularea elevilor dintr-a patra.

Profesionişti desăvârşiţi ai dezinformării, foştii pionieri de la Gardianul au pus, aşadar, mână de la mână şi au reînfiinţat Cutezătorii. Pare incredibil, dar e tristul adevăr: fostul editor al Gardianului a devenit „Cutezătorii – Media Content” SRL.

Firmă pe care foştii pionieri şi gardieni vor scoate, cu sprijinul fostului consilier al primarului Oprescu, Adrian Thiess, cotidianul „Puterea”. De ce Puterea? Pentru că tocmai le-a scăpat, printre degete, atât lor cât şi sponsorilor de anul trecut. Şi dacă nu au puterea propriu-zisă, măcar să aibă hârtia pe care scrie asta, cu litere de-o şchioapă. Ori, ca să te mulţumeşti cu Puterea de hârtie trebuie musai să fii cutezător.

actionari cutezatorii

Au contribuit financiar la noua societate, în mod egal (fiecare cu optimea lui), ca în Falansterul de la Scăieni, următorii:

Alecu (Alexandru-Dan) Racoviceanu, fost director general Gardianul: 12,5%;
Emil (Emilian) Berdeli, fost şef al ediţiei de internet: 12,5%;
Ion-Iulian Alexandru, fost şef Eveniment-Investigaţii: 12,5%;

Dan Marilena, fost şef Economic: 12,5%
Lidia Mitchievici, fost director general: 12,5%;
Maria Trifa – ? – : 12,5%

Mihaela Vîlcu – probabil nevasta fostului redactor şef, Val Vîlcu: 12,5% şi

cutezatorii 1

Andi (Dragoş) Topală – fost redactor şef adjunct : 12,5%

Administratorul firmei se numeşte Daniela Căprăroiu.

Referitor la conţinutul cutezătoarei publicaţii a foştilor pionieri de la Gardianul, rămâne de văzut cum îl vor integra ei pe Hayssam în noua formulă, cum vor prezenta orgiile MISA sau celelalte subiecte de importanţă naţională. O soluţie ar fi să scrie despre copiii lui Hayssam, că nu se poate să nu fi fost şi ei implicaţi în răpire, n’aşa?, au avut ei o înţelegere cu Băsescu sau cu SRI şi SIE…La fel, pot începe operaţiunea de manipulare şi de atac asupra guvernului Boc sabotând „cornul şi laptele”.

În fine, ştiu ei, cutezătorii, să facă scenarii, că doar de aia i-a subvenţionat, în ultimii cinci ani, Sorin Ovidiu Vîntu.

Tot înainte!…

Update (31 martie, 16: 53): Tocmai am citit, pe un blog, un interviu cu Alecu Racoviceanu. El spune că proiectul ziarului „Puterea” este finanţat de „un grup de afaceri din Europa, care in Romania este reprezentat de Adrian Thiess„. Finanţatorul n-ar fi, deci, Sorin Ovidiu Vîntu, se grăbeşte să spună Racoviceanu. Haida de! N-o fi Vîntu, la vedere, că nu-i stă în caracter, dar în spate nu poate fi altcineva. Deocamdată, la vedere, nu avem transpus în noul proiect decât … ultima acţiune ratată a lui Vîntu, de la finele anului trecut. Este vorba despre (ne)participarea lui Mihail Gorbaciov la Gala „Zece pentru România”, după ce prezenţa ultimului lider sovietic fusese dată ca sigură de către mass media controlate de SOV. Acum povestea se repetă. Pe 14 aprilie, la lansarea cotidianului Puterea, este anunţată, din nou, prezenţa lui Mihail Gorbaciov. Să-şi fi luat, ex-gardienii, numele de Cutezătorii doar ca să-l convingă pe Gorbaciov că ei sunt urmaşii foştilor pionieri şi să-l înduplece, astfel, să le facă safteaua la lansarea ziarului? Tocmai acum când, în Moldova se lansează (ce coincidenţă!, tot în aprilie!) şi Publika TV a aceluiaşi Sorin Ovidiu Vîntu?

Dan Badea

Şantajistul Bogdan Chirieac, la masă cu ministrul Sebastian Vlădescu

Ministrul sebastian Vladescu alaturi la o cafea cu Chirieac. Bogdan Chirieac.
Ministrul Sebastian Vladescu alaturi la o cafea cu santajistul Chirieac. Bogdan Chirieac.

Ministrul Sebastian Vlădescu s-a întâlnit aseară, 27 martie, pe terasa Ambiance Caffe din Dorobanţi, cu şantajistul Bogdan Chirieac – zis şi „Pielea Pu…i„.
Cei doi au avut o discuţie destul de relaxată, condimentată şi de intervenţiile junei însoţitoare a fostului jurnalist de la Adevărul şi Gândul.

După ce a fost direct implicat, alături de Sorin Roşca Stănescu, în afacerea de şantaj la adresa şefului ANI, Chirieac a fost excomunicat din breasla jurnaliştilor, însă el a fost recuperat rapid de Sorin Ovidiu Vîntu.

Cum Vîntu are mari probleme cu fiscul, una dintre ele fiind celebra rambursare ilegală a unui TVA de peste de 60 milioane euro,  este posibil ca mogulul să-l fi trimis pe Chirieac la o discuţie împăciuitoare cu ministrul Finanţelor.

La fel, însă, este posibil ca şantajistul Chirieac însuşi să pună la cale o nouă afacere cu Vlădescu. Indiferent de subiectele abordate, cei doi s-au despărţit, la finalul întâlnirii, ca doi vechi amici. Vlădescu a plecat singur cu Passatul sau, iar Chireac s-a retras discret cu juna sa escortă feminină.

Iată, mai jos, câteva dintre imaginile surprinse la terasa Ambiance Caffe, pe 27 martie 2010, de un paparazzo de la saptamanalul Atac la persoană (Victor N. Bogdan).

vladescu 020

 Sebastian Vlădescu şi Bogdan Chirieac discută despre neamurile lor cu cefe roşii
vladescu 022
 Apare juna lui Bogdan Chirieac şi se îndreaptă către locul dezbaterilor politico-financiare. Dincolo de copac se iţeşte faţa şantajistului de presă.
vladescu 027
Vlădescu nu pare convins de propunere…Calculează atent marimea comisionului.

vladescu 029

Înţelegerea a fost parafată.
vladescu 048
 Subiecţii părăsesc locul faptei. Ca să nu fie surprinşi de paparazzi, cei doi decid să iasă separat.
vladescu 052
 Întâi iese Chirieac cu juna
vladescu 053
 Cei doi sunt foarte apropiaţi unul de altul
vladescu 066
După exact două minute, Vlădescu ajunge şi el la limuzina parcată în apropiere. S-a destrăbălat destul. De luni, patria are din nou nevoie de serviciile sale.
29 martie 2010
Dan Badea