Dezinformarea zilei: Vîntu a găsit paravan pentru Realitatea Media (Update)

(UPDATE 6.02.2013: Informatia falsa despre intelegerea dintre Burci si Vintu mi-a fost plasata atunci de Mirela Iacob, patroana mea de la Curentul si o veche prietena a lui Burci, pentru a testa reactiile pietei. Dealtfel nevasta lui Iacob lanseaza in mod curent astfel de diversiuni pe piata media…Tarziu aveam sa inteleg ca aceasta e una dintre misiunile ei de serviciu...)

Update (25 octombrie): La două zile dupa ce a bătut palma cu Burci, Vîntu s-a răzgândit. A gasit alt fraier care să-i achite datoriile trustului RTV şi să acopere combinaţiile de tip mafiot făcute de el prin intermediul Realitatea Media SA. Noul paravan al mogulului este Sebastian Ghiţă, un răsfăţat al contractelor cu statul, naşul lui Codruţ Sereş şi sponsor cunoscut al PSD. Ghiţă ar fi semnat, astăzi, un contract de management cu Realitatea Media şi s-ar fi obligat ca în următorii cinci ani să investească 75 milioane de euro în „retehnologizarea Realitatea TV în vederea trecerii la emisia HD (high-definition)”. Oricine îşi dă seama însă că asta e o acoperire pentru cu totul altceva. E absurd să preia cineva managementul unei afaceri falimentare şi tot el să plătească pentru asta. Şi nu oricât, ci 100 de milioane de euro: 75 milioane euro – investiţie pe cinci ani şi minimum 25 milioane – datoriile trustului. Să dea cineva o asemenea sumă de bani pentru o maşină de propagandă complet decredibilizată, populată cu cele mai mizerabile exemplare din mass media românească? Greu de crezut! Ce acoperă Ghiţă în această afacere a lui SOV? Varianta oficială lansată de oamenii lui Vîntu trebuie exclusă din start. Vîntu minte cum respiră, iar Ghiţă-Asesoft este un dalmaţian notoriu în Prahova, cercetat penal de nenumărate ori în trecut şi scos din clinciurile procurorilor prin şpăgi şi intervenţii pe linie de partid. Fie Vîntu a făcut o vânzare de faţadă, întorcând în firmă, via Sebastian Ghiţă, bani negri cu ajutorul cărora vrea să păstreze pe linia de plutire maşinăria de propagandă a mafiei PSD-PNL, fie a vândut cu adevărat afacerea, dar a primit în schimb asigurarea că el va fi menţinut ca acţionar de faţadă în scopul de a-i impresiona în continuare pe cei care-l anchetează pentru infracţiunile comise de el în ultimul deceniu. Rămâne de văzut care este varianta corectă.

CRISTIAN BURCI, prietenul de familie al borfaşilor care conduc Curentul
CRISTIAN BURCI, prietenul de familie al borfaşilor care conduc Curentul

Aseară, Sorin Ovidiu Vîntu a bătut palma, de principiu, cu Cristi Burci, pentru vînzarea Realitatea Media SA. Deal! – ar fi spus Vîntu, fericit!, după ce Burci a acceptat condiţiile  tranzacţiei. Informatia privind negocierile avansate cu Burci a apărut deja pe un site apropiat lui Vîntu, înaintea întâlnirii dintre cei doi. Alături de Realitatea TV, Burci ar fi preluat şi celelalte posturi de radio şi televiziune aflate sub cupola Realitatea Media.

Dealtfel, patronul Protan, obişnuit cu mirosurile pestilenţiale ale fabricii de macerat cadavre de animale, era singurul în măsură să cumpere produsele media marca SOV. Doar el ştie cum poate fi eliminată putrescina („parfumul” de cadavru) din Realitatea TV.

Dan Badea

Odiseea CRESCENT (1): Cum am fost condamnat de o judecătoare coruptă pentru că l-am numit AFACERIST pe TURNĂTORUL Dan Voiculescu

Aşa cum am promis, în urmă cu ceva timp, deschid dosarul CRESCENT. Scopul dezvăluirilor care vor urma este de a demonstra o afirmaţie făcută de mine, în urmă cu nouă ani, dar contrazisă public, sub jurământ, de general colonel (r) Mihai Caraman, medaliat de KGB pentru succesele lui, din anii ’60, împotriva NATO, rectivat ca Director al Serviciului român de Informaţii Externe în perioada 1990-1992.
In 1970, Dan Voiculescu era sublocotenent
In 1970, Dan Voiculescu era sublocotenent
Afirmaţia mea a fost următoarea: „Imperiul creat de Voiculescu îşi are fundaţia infiltrată de fondurile Securităţii„. Justificarea acestei afirmaţii este că toată averea lui Dan Voiculescu provine din relaţia firmei Crescent (pe care a condus-o, iar apoi a preluat-o temporar, zice el) cu Securitatea

Caraman a contestat ceea ce am spus, declarând că afirmaţia mea este „o pură fantezie”. După deschiderea arhivei comerciale a ICE Dunărea, sunt în măsură să-l contrazic pe kgb-istul Mihai Caraman.

Dan Voiculescu este o creaţie a Securităţii ceauşiste, un partener în spirit dar şi în acte al acesteia. 
Un colaborator apropiat. Un om pe mâna căruia Securitatea a putut raporta îndeplinirea planului la contracte externe. Un om de bază al unei unităţi militare acoperite a fostului DSS, înfiinţate în 1982 printr-un decret clasificat cu Strict Secret de Importanţă Deosebită, UM 0107, adică ICE Dunărea.

Pentru a justifica acest demers sunt obligat să fac, însă, un nou  

Autodenunţ:

Articolul care l-a scos din uniforma pe "generalissimul" Dan Voiculescu! (pag1)
Articolul care l-a scos din uniforma pe „generalissimul” Dan Voiculescu! (pag1)
Articolul care l-a scos din uniforma pe "generalissimul" Dan Voiculescu! (pag 2)
Articolul care l-a scos din uniforma pe „generalissimul” Dan Voiculescu! (pag 2)

Aşadar, în urmă cu mulţi ani, am avut un proces cu Dan Voiculescu.

Eram publicist-comentator la Evenimentul Zilei şi pentru că Nistorescu, directorul ziarului, avea un război personal cu Dan Voiculescu, mi-a cerut să scriu un material despre patronul Intact. Mi-a dat nişte documente, mi-a spus să le „traduc” în limbaj accesibil opiniei publice şi să le public. Am scris atunci materialul „Dan Voiculescu, nabab în Epoca de Aur” (foto sus).

Documentele publicate erau nişte telexuri transmise de Voiculescu proprietarului de carton al Crescent, John Edgington, căruia îi cerea să rezerve, pe numele sotiei sale (Sofia), a fiicelor (Camelia şi Corina) şi a unei însoţitoare (Anca Gheorghe) bilete de avion şi camere de hotel în câteva capitale europene (Istanbul, Atena, Paris, Roma, Viena). Voiculescu îşi trimitea familia în vacanţă, prin Europa, şi voia să fie sigur că  va avea cel mai frumos sejur. Iată documentele:

Voiculescu cere, in 1986, in plin regim dictatorial, conditii de NABAB pentru neamurile lui cu cefe rosii. Cui ii cere? "Paravanului" plasat, ca SEF, in fruntea CRESCENT!
Voiculescu cere, in 1986, in plin regim dictatorial, conditii de NABAB pentru neamurile lui cu cefe rosii. Cui ii cere? „Paravanului” plasat, ca SEF, in fruntea CRESCENT!
"Paravanul" John Edgington executa intocmai si la timp comanda "generalissimului", care pentru fraieri trecea drept un biet turnator ordinar al securitatii!...
„Paravanul” John Edgington executa intocmai si la timp comanda „generalissimului”, care pentru fraieri trecea drept un biet turnator ordinar al securitatii!…
Asta se întâmpla în 1986, în plină dictatură a lui Ceauşescu. Românii făceau atunci foamea, stăteau la cozi interminabile pentru a putea cumpăra, pentru ciorbă, ghiare de pui, sau copite de porc, supranumite „adidaşi”, iar Dan Voiculescu solicita cazare pentru neamurile lui, „într-un hotel foarte bun” de pe Champs-Elysee, sau din centrul Romei şi Vienei. Pentru cei care n-au trăit acele vremuri, mai trebuie precizat că niciun român nu putea să-şi permită un sejur, de acest tip, în Europa de Vest, fără să aibă legături strânse la vârful PCR sau al Securităţii. Fără să fie, adică, unul de-al lor.

Am scris, aşadar, textul, convins că Dan Voiculescu a fost un răsfăţat al Epocii de Aur. Şi astăzi sunt convins de asta. Îmi amintesc că atunci, în 1986, student la Facultatea de Matematică fiind, mâncam zaţ (de cafea) pe pâine, iar un an mai încolo eram anchetat de Securitate pentru că scrisesem, revoltat, la Europa Liberă. În schimb, Voiculescu era cel mai important „partener” de afaceri al ICE Dunărea (UM 107), firma acoperită a fostului Departament al Securităţii Statului (DSS).

Eram, aşadar, îndreptăţit să scriu despre Voiculescu.
(Asta o ştia şi Nistorescu, un individ pe care Decembrie 89 l-a surprins ca trimis special al regimului în ţările arabe şi care, ulterior, s-a folosit de buna mea credinţă pentru a-şi regla conturile cu diverşi oameni de afaceri pe care îi şantaja. Astăzi el este multi-milionar în euro, iar eu încă nu ştiu cu ce o să-mi întreţin fiul admis la cea mai prestigioasa universitate din Londra).

Revenind la comanda primita de la directorul ziarului EvZ, in aceeaşi zi în care am primit documentele despre Voiculescu, Dan Cristian Turturică, redactor şef şi mâna dreaptă a lui Cornel Nistorescu, şi-a permis să adauge, în textul semnat de mine, ultima frază. Individul, cu un caracter nativ de slugă, intra, în calitatea lui de redactor şef, pe textele jurnaliştilor şi adăuga tot ce-i trecea prin cap. La mine a adăugat următoarea frază: „Cum de un angajat putea să-i solicite patronului să-i rezerve bilete de avion şi camere la hotel (musai cele mai bune!), pentru familie, numai un colonel de securitate, probabil, ne-ar putea spune!„. De ce colonel şi nu maior, sau general, n-am înţeles. Omul, adică Turturică, era limitat, credea că în Securitate cel mai mare grad era de colonel. Prostia lui avea să-l propulseze ulterior în diverse funcţii, el fiind şi azi bine apreciat de infractorii care au investit în presă, deşi pe toţi i-a ţepuit cum s-a priceput mai bine, de la Vîntu (Realitatea TV) la Adamescu (România liberă), via Christoforidis (Prezent).

După apariţia textului în presă, a urmat un proces pe care, cu sprijinul unei judecătoare corupte, sau imbecile, l-a câştigat Voiculescu. Poate şi pentru că am fost judecat la pachet cu Nistorescu, care, incapabil să scrie ceva real, îl acuza pe Dan Voiculescu, într-un editorial, că are capul ţuguiat (!), sau că e miliardar de carton.

Judecătoarea care a dat sentinţa se numeşte Diana Iuliana Pasăre.

Iată ce judecată de valoare a făcut, printre altele, „judecătoarea” lui Dan Voiculescu: „autorul articolului a folosit o expresie jignitoare, contestând calitatea de om de afaceri a reclamantului („afacerist”). Altfel spus, faptul că în loc de „om de afaceri”, i-am spus lui Dan Voiculescu „afacerist„, reprezintă, după mintea de bibilică a lui Pasăre, o jignire!

Să fii condamnat pentru că i-ai zis lui Dan Voiculescu AFACERIST, iată măsura justiţiei româneşti, cea care a decis astazi ca Sorin Ovidiu Vintu ne este un pericol public.

O judecatoare năimită (şpăguită), sau tâmpită a considerat ca l-am jignit pe tovaraşul turnator ordinar al Securitatii, Dan Voiculescu, numindu-l "afacerist"! Idioata in robă m-a condamnat, desi fiecare cuvant/expresie/propozitie/fraza erau corecte in textul scris de mine! Judecatoarea corupta sau tampita avea sa fie promovata apoi la Inalta Curte! Se numeste Diana Iuliana Pasăre!
O judecatoare năimită (şpăguită), sau tâmpită a considerat ca l-am jignit pe tovaraşul turnator ordinar al Securitatii, Dan Voiculescu, numindu-l „afacerist”! Idioata in robă m-a condamnat, desi fiecare cuvant/expresie/propozitie/fraza erau corecte in textul scris de mine! Judecatoarea corupta sau tampita avea sa fie promovata apoi la Inalta Curte! Se numeste Diana Iuliana Pasăre!

Judecătorul Diana Iuliana Pasăre a reţinut sensul peiorativ al expresiei folosite de mine şi, cum spuneam,  m-a condamnat. Nouă ani mai încolo, Pasăre avea să ajungă judecător la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a României. Asta este încă o dovadă clară a faptului că mafioţii români controlează justiţia. Am fost obligat să plătesc, alături de Nistorescu, azi o ruşine a presei române, 265 milioane lei despăgubiri. Cum condamnarea a fost făcută „în solidar” cu publicaţia Evenimentul Zilei, portăreii s-au îndreptat, pentru a obţine aceşti bani, spre publicaţia respectivă.

Ulterior, aveam să aflu că avocatul meu în acel proces avea să devină pentru scurtă vreme avocat la Intact (firma lui Voiculescu), iar Nistorescu, un invitat de bază al postului tv Antena3 (firma lui Voiculescu). Şi asta în timp ce era un executant fidel al ordinelor lui Sorin Ovidiu Vîntu deci, evident, un milionar în euro.

Nedreptatea resimţită atunci, în condiţiile în care, ca ziarist, nu făcusem  altceva decât să prezint viaţa de huzur pe care şi-a permis-o familia unui român în plină dictatură ceauşistă, m-a făcut să-mi pierd încrederea în justiţia românească. Să iei pumni în ceafă de la nişte securişti este una, dar să-i iei de la un judecător tânăr este cu totul altceva. Mai ales dacă eşti pocnit contra cost.

Mai trebuie adăugat un amănunt: taxa de timbru (10%, parcă) pentru pretenţiile de 10 miliarde despăgubiri cerute de Voiculescu, pentru „reperarea” onoarei, a fost plătită de…Crecent Commercial & Maritime ltd.

Cele de mai sus reprezintă un preambul pentru ceea ce va urma şi nu vreau să existe comentarii cu privire la motivaţia dezvăluirilor mele.

O instanţă românească a decis că averea lui Voiculescu nu a fost „infiltrată” cu fondurile Securităţii, dar eu voi demonstra contrariul: toată averea lui Dan Voiculescu provine de pe urma acestei relaţii. El nu putea să aibă astăzi imperiul pe care îl are fără un parteneriat cu Securitatea. Dealtfel, acesta este şi motivul pentru care cel mai important om din firma Crescent era Dan Voiculescu, şi cea mai importantă filială a Crescent era cea din România.

(Va urma)

Dan Badea

Gelu Teodorescu, şeful INSOMAR şi paravanul lui SOV din FNI, a lovit din nou!

Gelu Teodorescu, paravanul lui SOV din FNI şi director INSOMAR
Gelu Teodorescu, paravanul lui SOV din FNI şi director INSOMAR

INSOMAR, institutul de manipulare al lui Sorin Vîntu a dat publicităţii săptămâna trecută  un aşa-zis sondaj de opinie, la comanda unui site al aceluiaşi SOV, cotidianul.ro.

Scopul „sondajului” a fost de a arăta cât de huliţi sunt guvernul Boc, PDL şi Preşedintele Băsescu şi cât de frumoşi şi deştepţi sunt PSD, PNL, Ponta şi Antonescu. Cât de credibile pot fi rezultatele unui astfel de „Institut”? Când ştii că SOV plăteşte zeci de milioane de euro pentru schimbarea Guvernului şi a Preşedintelui României, cum să-l crezi obiectiv, sau măcar dezinteresat, atunci când plăteşte sondajul INSOMAR? Sigur că, din acest punct de vedere, credibilitatea sondajului este nulă. La fel cum, am demonstrat deja, este nulă şi credibilitatea sondajului realizat în iunie de GSS 2000

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când aud de INSOMAR, îmi amintesc de FNI, SOV Invest şi GELSOR! De ce? Pentru că aşa-zisul institut de sondare a opiniei publice este condus de unul dintre paravanele fundamentale ale lui Vîntu din escrocheria FNI, Gheorghe Teodorescu. 

insomar1 insomar2 insomar3
insomar2
insomar3

Îşi mai aminteşte cineva de FNI, jocul piramidal construit de Sorin Ovidiu Vîntu pentru a escroca sute de mii de bizoni? Dar de SOV Invest, societatea care a administrat FNI şi care, după ce l-a îmbogăţit pe Vîntu a fost plasata unor societăţi sau instituţii ale statului român tocmai bune de fraierit precum CEC, Banca Agricolă sau Centrocoop? Dar de GELSOR, societatea de valori mobiliare care a tranzacţionat cea mai mare parte dintre acţiunile intrate în malaxorul escrocheriei şi a încasat comisioane uriaşe?

fni

Istoric: Pentru cei care nu ştiu, Gheorghe Teodorescu, şeful INSOMAR, este cel care a preluat în ianuarie 1997, de la Nicolae Popa, acţiunile SGI (firma lui Sorin Vîntu ce controla SOV Invest); în noiembrie 1997, Gheorghe Teodorescu a cedat 51% din acţiuni către Centrocoop, pentru a da credibilitate operaţiunii, iar în ianuarie 1999, când marea hoţie atinsese apogeul, a cedat restul de 47,1% acţiuni către Ioana Maria Vlas iar aceasta, a plasat 20% la CERC şi 20% la Banca Agricolă. Aşa se face că atunci când s-a prăbuşit, toate legăturile FNI cu Sorin Vîntu fuseseră tăiate. Operaţiunea a fost un succes, iar paravanele Nicolae Popa, Ioana Maria Vlas şi Gelu Teodorescu şi-au făcut treaba şi au fost recompensate. Popa şi Vlas cu „excursii” în străinătate, iar Teodorescu cu titluri şi lucrări universitare dar şi cu jucaria INSOMAR
Teodorescu a fost atât de apropiat de Sorin Vîntu încât cei doi au creat împreună GELSOR SRL, firma care a dat apoi denumirea imperiului mafiot al lui SOV. Numele GELSOR a fost obţinut prin alăturarea particulelor GEL – de la GELu (Gheorghe) Teodorescu şi SOR – de la SORin Vîntu. Cei doi au deţinut, în 1990, ziarul Românul Liber şi o consignaţie în Roman.

Deşi măsurile impopulare luate în ultimul timp au creat destule nemulţumiri în rândul populaţiei, eu nu cred că sondajele de opinie realizate de firmele unor infractori, au vreo relevanţă. Dimpotrivă. Singurul lor scop este de a manipula populaţia şi de a justifica lovitura în forţă, care se pregăteşte pentru luna viitoare, împotriva guvernului.

Culmea manipulării mi s-a părut a fi introducerea, printre întrebările cărora li s-a inventat un răspuns, a celei referitoare la un partid care nu există, anume la partidul şantajistului Dan Diaconescu, partenerul de afaceri al lui Sorin Vîntu. Iat-o: Cu cine (ar trebuie înlocuit guvernul)?

Trecând peste parantezele puse aiurea de autorii sondajului, întrebarea este mai mult decât hilară,  dacă observăm ce variante de răspuns au oferit sondorii lui Vîntu. Deşi ea este adresată unor subiecţi ce fac parte, exclusiv, din cei 40% dintre români care cred că Soarele se învârte în jurul Pământului, adică bizonilor, autorii ei fac parte din aceeaşi categorie. Trebuie să fii cel puţin dobitoc pentru a întreba cu ce partid poate fi înlocuit un guvern, sau trebuie să fii angajat la mogul ca, după ce ai comis o prostie, să o amplifici, adăugând pe listă un partid inexistent, adică partidul lui DD.

insomar_otv

 

sechestru pe vint
sechestru pe vint

Pe de altă parte, chiar dacă, prin absurd, INSOMAR nu ar fi oficina lui Vîntu, cum poate fi credibil produsul unei firme care are sechestru pe acţiuni, este controlată de o altă firmă aflată în insolvenţă şi riscă să fie executată dacă nu se schimbă mai repede puterea? INSOMAR este controlată de PSV Company SA (fosta Petromservice) iar creanţele acesteia, socotite de firma de lichidare judiciară, depăşesc 150 milioane de dolari. Adică jumătate din gaura de la FNI.

Pomenirea numelui INSOMAR, mi-a mai amintit de o grozăvie petrecută la sfârşitul anului trecut şi care a scăpat analizei celor care mai ţin piept tăvălugului dezinformării. Pe 30 septembrie 2008, cu două luni înainte de alegerile parlamentare, Sorin Ovidiu Vîntu şi-a mobilizat tonomatele şi le-a trimis să caute răspunsul la întrebarea care îl frământa şi care nu-l lasă doarmă: Cum pot fi câştigate alegerile în era digitală?

untitled

 

 

Zsolt Nagy, Emil Hurezeanu, Phil Noble şi Gheorghe Teodorescu
Zsolt Nagy, Emil Hurezeanu, Phil Noble şi Gheorghe Teodorescu

Aşa se face că tonomatele s-au adunat acolo, au discutat şi s-au pus apoi pe treabă. Ce-a ieşit, am văzut! I-au mancat degeaba pişcoturile lui SOV. Şi erau acolo tonomate de prima mână precum Adrian Ursu, Corina Drăgotescu, Emil Hurezeanu, Pavel Lucescu, Robert Turcescu, Diana Dragomir, Adriana Săftoiu, Cozmin Guşă sau Gheorghe (Gelu) Teodorescu de la INSOMAR…

Dialog cu tonomat
Dialog cu tonomat

 

Tonomate căutând răspunsul
Tonomate căutând răspunsul

…Trăim momente de manipulare totală. Ea este posibilă pentru că, aşa cum arată un sondaj realizat de Facultatea de Sociologie Bucureşti, jumătate dintre români sunt bizoni. Adică analfabeţi, deci aluat pentru infractorii care controlează mass media româneşti. Ei sunt deja un câştig pentru alianţa PSD-PNL. Bătălia se dă pentru a-i câştiga pe cei care încă mai gândesc cu capul lor, dar care, prin dezinformare, sunt predispuşi să devină şi ei victime ale mafiei politico-financiare.

Dan Badea

Tonomatul Adrian Ursu şi-a tras fabrică de mobilă în secuime

Adrian Ursu, unul dintre tonomatele favorite ale lui Nuş, a folosit recent câţiva arginţi ca să cumpere un sfert dintr-o fabrică de mobilă. Afacerea este una discretă, departe de ochii invidioşi ai jurnaliştilor calici de la Bucureşti.

Sclavul lui Vîntu şi-a plasat banii lui de buzunar tocmai în Covasna, la societatea Unio-Impex SRL. Asociaţii tonomatului oltean sunt covăsnenii Iulian Ungureanu, Petru Ungureanu şi Dan-Călin Nedelcu.

foto Baricada
foto Baricada

Implicarea mercenarului în afacerea cu mobilă confirmă informaţia conform căreia în industria mobilei evaziunea fiscală este la ea acasa. Pe de altă parte, asta e un semn al prosperităţii jurnaliştilor de pe moşia turnătorului Nuş.

Ursu nu e la prima afacere. El s-a mai implicat, alături de alţi mercenari din mass media româneşti, în câteva firme care i-au adus mari satisfacţii financiare.

Prima dintre ele a fost Curier SRL (2001), în care a activat alături de Lelia Munteanu, Ioan Barbu, Sorin Alexandru Barbu şi Silviu Popescu.

munteanu_ursu_2-001

 

fabrica luii ursu

La fel, tot în 2001 el a mai participat la înfiinţarea firmei Super Media Group SRL, alături de Lelia-Valentina Munteanu, Iulia Ştefania Octavia Rădulescu şi Iulius Cezar.

În 2003 a fost ales, pentru patru ani, în Consiliul de Administraţie al SC Adevărul SA.

În 2005, jurnalistul-afacerist înfiinţează alături de alţi mercenari din mass media societatea Crucişătorul SA. Tovarăşii lui Ursu au fost următorii: Mircea Dinescu (20%), Popescu Cristian (CTP – 35,3%), Bogdan Chirieac (14,9%), Lelia Valentina Munteanu (14,9%). Ulterior, mercenarii au majorat capitalul social al firmei  de la 10.000 de ron la 2.850.000 de ron! Pe această firmă, al cărei control avea să fost preluat de Adrian Sârbu, prin Publimedia International, a fost lansat pe piaţă cotidianul Gândul. Mercenarii şi-au vândut destul de scump mare parte din acţiunile deţinute aici.

După ce li s-a alăturat şi negrişorul Marius Niţu, echipa de la Adevărul a mai preluat, pe 5 mai 2005, şi acţiunile firmei Theodora Consulting SRL de la un anume Corneliu Mircea Dumitrescu.

Băieţii s-au descurcat de fiecare dată, au făcut bani frumoşi din publicitate şi din promovarea intereselor celor care plăteau mai bine, indiferent de culoarea politică.

Foto Baricada
Foto Baricada

Au fost şi au rămas mercenari. Acum execută comenzile lui Nuş încercând să îndeplinească, întocmai şi la timp, ordinele transmise de la periferia Moscovei.

Dan Badea

 

Mişcări de „trupe” în Casa lui Puiu Popoviciu

Puiu Popoviciu a primit, pe 9 martie 2010, vizita unor prieteni la sediul din restaurantul Casa Doina. Victor N. Bogdan, aflând că se pun la cale anumite alianţe, a “scanat” cu discreţie intrarea în restaurantul lui Popoviciu şi a surprins pe aparatul foto importante mişcări de “personal” atât din zona mogulului Sorin Vîntu, cât şi din politică şi afaceri. Cele mai cunoscute figuri care au intrat sau ieşit „grupat”, în interval de o oră, din Casa Doina, au fost senatorul independent Şerban Mihăilescu, zis Miki Şpagă, senatorul UDMR Attila Verestoy, fostul senator PSD-PC Irinel Popescu, precum şi doi dintre oamenii de bază ai lui Sorin Ovidiu Vîntu din mass media: Dragoş Nedelcu, noul director executiv al canalului The Money Chanel (TMC), şi Sorin Freciu, Director General al Diviziei Business Media a trustului de presa Realitatea – Caţavencu, realizator TV şi Preşedinte al companiei de consultanţă Money Consulting.

Cum nu credem în coincidenţe, este de presupus că magnatul Popoviciu, cunoscut ca un apropiat al lui Traian Băsescu, o pune de “o miuţă” cu UDMR şi grupul independenţilor din parlament (viitor partid), cu binecuvântarea mogulului de la Realitatea TV şi TMC.Pentru a nu încurca borcanele, primul care a ieşit de la discuţii a fost Miki Şpagă, pe la orele 16:48, şi a plecat cu Passat-ul B-76-EHH.

"Miki Şpagă"
„Miki Şpagă”
Serban Mihailescu, zis si Miki Spaga
Serban Mihailescu, zis si Miki Spaga

O jumătate de oră mai târziu (17:27) apare şi Dragoş Nedelcu, om de casă al lui Sorin Vîntu care a coborât dintr-un BMW 730d cu numărul B-91-XWN.

Dragos Nedelcu_foto Victor N Bogdan
Trei minute mai târziu, din incinta restaurantului ies senatorul Attila Veretoy şi ex-senatorul Irinel Popescu care, ajunşi în poartă, se sărută cu deferenţă pe amândoi obrajii.

Attila Verestoy si Irinel Popescu, amicul lui Dan Voiculescu
Attila Verestoy si Irinel Popescu, amicul lui Dan Voiculescu

 

Asa se pupa un mafiot.
Asa se pupa un mafiot.

Şi pleacă fiecare spre turma sa.

Ca şi când nu era suficient, la 17:41 apar întăriri de la Sorin Vântu. Sorin Freciu tocmai coboară din Lexus-ul său cu numărul B-73-KMF.

Sorin Freciu, unul dintre slugoii lui SOV
Sorin Freciu, unul dintre slugoii lui SOV

Sorin Freciu, fostul preşedinte al Grupului Gelsor din 2001 şi acţionar plasat apoi de Sorin Vîntu în mai multe firme controlate, a ajuns cu doar două minute înainte de ieşirea lui Puiu Popoviciu.

Sorin Freciu
Sorin Freciu

Doar cât să schimbe câteva vorbe, pe fugă.

Puiu Popoviciu a părăsit apoi incinta, la 17:43, cu Mercedes-ul său B-111-ALL. Adică All Inclusive…

milionarul Puiu Popoviciu, ginerele fostului demnitar comunist Ion DINCĂ "TE-LEAGĂ"
milionarul Puiu Popoviciu, ginerele fostului demnitar comunist Ion DINCĂ „TE-LEAGĂ”
Puiu POPOVICIU
Puiu POPOVICIU

 

Dan Badea

(Foto: Victor N.Bogdan)

Cade si Catavencu!

Doru Buscu, un tonomat fidel al lui SOV
Doru Buscu, un tonomat fidel al lui SOV, cumparat la kg

O informatie de ultima ora care m-a prins, din pacate, la Londra, spune ca revista Catavencu isi traieste ultimele zile.

Un scandal izbucnit recent intre „seniorii” revistei lui Vintu a iesit cu scantei datorita tonomatului de lux ce raspunde la numele de Buscu. Intre Buscu si Mircea Toma&Co au aparut mari frictiuni datorita salariului urias pe care il primeste tonomatul: 15.000 euro/lunar. Asta in conditiile in care bugetul salarial al intregului Catavencu este de 50.000 de euro.

Solutia gasita de Doru Buscu la problemele financiare cu care se confrunta toate publicatiile lui SOV este, evident, fortarea plecarii mai multor angajati si reducerea cu 15-20% a salariilor.

Protejat special al lui Sorin Vintu, tonomatul Buscu nu intentioneaza sa renunte la salariul imens in schimbul caruia, cum s-a vazut in ultimii ani, e capabil de orice. De absolut orice.

PS: Daca imi arata cineva un material de presa interesant/valoros scris de tonomatul Buscu, in ultimii zece ani, ofer recompensa una, doua sau chiar trei beri. Si daca derbedeul nu este jurnalist/jurnalista, atunci ce-o fi? Raspunsul corect se puncteaza ca mai sus.

Roşca Stănescu, emisarul diversionist din Asia de Sud-Est

Reluarea dezinformării lansate anul trecut de Sorin Roşca Stănescu, privind implicarea lui Mircea Băsescu într-o operaţiune inventată cu trafic de muniţie către Angola, are un tâlc ce poate fi desluşit de oricine cunoaşte următoarele aserţiuni:

1. Povestea a fost inventată cap-coadă de Sorin Roşca Stănescu, personaj care a devenit multimilionar în euro prin campanii mincinoase de acelaşi tip; tot Roşca Stănescu a lansat pe blogul personal dezinformarea amintită, ţinta fiind fratele lui Mircea Băsescu, Traian.

2. După ce Traian Băsescu a câştigat alegerile, Sorin Roşca Stănescu a plecat pentru o perioadă mai lungă de timp, într-o vacanţă în sud-estul Asiei, el recunoscând chiar, pe 30 decembrie 2009, că a străbătut Vietnamul de la nord la sud.

3. În nord-estul Vietnamului se află Taiwan, iar în sud Indonezia.
srs_asia de sud est

4. În capitala Indoneziei se află reţinut Nicolae Popa, interfaţa oficială a lui Sorin Ovidiu Vîntu în afacerile FNI şi BID. Nicolae Popa era, la data vizitei lui SRS, reţinut de autorităţile indoneziene.

5. În capitala Taiwan-ului, Tai-Pei, se află revista Next în care a apărut, ieri, rezumatul materialului publicat de Sorin Roşca Stănescu pe blogul său.

taiwan

6. Sorin Roşca Stănescu a fost unul dintre oamenii de bază ai lui Sorin Ovidiu Vîntu în campania de tip mafiot îndreptată împotriva preşedintelui şi candidatului Traian Băsescu, dar şi a instituţiilor fundamentale ale statului român.

7. Sorin Roşca Stănescu a intervenit ieri la Antena 3 şi a declarat că urmăreşte şi el cu interes ceea ce se întâmplă în Taiwan, dar că „nu are informaţii privind exportarea armelor în Taiwan”. Pentru prima dată în viaţa lui, SRS pare neinformat şi face pe prostul.

8. Traian Băsescu, ţinta dezinormării lansate de SRS, este noul preşedinte al României, Sorin Roşca Stănescu este inculpat în dosarul Patriciu, iar Sorin Vîntu este disperat de potenţialele dezvăluiri ale lui Nicolae Popa.

vantu catuse

9. Cu un preşedinte jucător, Justiţia va fi obligată, cel puţin în următorii cinci ani, să se ocupe şi de „clienţi” de tip SRS şi SOV.

10. Sorin Ovidiu Vîntu îşi permite să cumpere un ziarist de la orice revistă din Taiwan, iar Sorin Roşca Stănescu ştie cum se face asta.

Concluzia este evidentă pentru oricine a absolvit liceul.

© Dan Badea

Diversiune ratată: „Action plan”, sau programul de acţiune al PSD, era o intoxicare

Manipulare1

Un cunoscut şpăgar de la o publicaţie centrală (să-i spunem B.), durduliu şi specialist în intoxicări mass media,  în pestă porcină şi gripă aviară (de unde a încasat, pe sub masă, sume impresionante), apropiat de doi şi un sfert dar şi de Sorin Vîntu, Vanghelie şi Hrebenciuc, a încercat ieri, fără succes, să lanseze pe piaţă o diversiune tipică mediului din care face parte.

Dorind să-i întindă o nouă capcană preşedintelui Băsescu dar şi să-i compromită pe anumiţi jurnalişti de investigaţie, B. i-a contactat pe câţiva, direct sau prin intermediari, şi le-a oferit spre publicare un document fabricat în „laboratoarele” lui Hrebenciuc, după modelul „casetei trucate”.

IMG_2060

Documentul, intitulat „Action plan„, ar fi, chipurile, o  „Sinteză” în nouă pagini a principalelor acţiuni ce urmează a fi desfăşurate de PSD, pe o perioadă de şase luni. Scris parcă de Vanghelie, cu idei puţine dar fixe, documentul nu are nimic deosebit în conţinut, poate cu excepţia unui fragment de la pagina şase, paragraful intitulat „Relaţia cu partenerii externi„. Fragmentul e plasat strategic, conţine informaţii reale cu privire la intenţiile PSD şi ale mercenarilor străini care lucrează pentru Geoană, dar e un mesaj otrăvit care, dacă ar fi fost preluat ca atare de jurnalişti şi, apoi, de preşedinte în discursul său, ar fi fost un bun prilej de contraatac din partea liderului PSD.

„Relaţia cu partenerii externi. Deblocarea rapidă a achiziţiilor de echipamente militare va satisface obligaţiile faţă de partenerii americano-israelieni. Dereglementarea pieţii de energie şi materii prime va satisface interesele partenerilor, iar obligaţiile faţă de partenerii din Germania şi UE vor fi onorate prin deblocarea retrocedărilor, deblocarea Fondului Proprietatea şi deblocarea privatizărilor coroborate cu facilităţi fiscale pentru companiile agreate din acest spaţiu”

IMG_2065

Fiecare din informaţiile de mai sus poate fi o temă de campanie, dar, în acelaşi timp, o capcană pentru cel care şi-o asumă. Însoţit de o legendă credibilă (documentul ar fi fost sustras din cabinetul lui Hrebenciuc, după ce a fost fotografiat pe ascuns) si plasat fie direct, fie prin e-mail, materialul de intoxicare al PSD nu şi-a atins scopul. Pentru a ilustra şi prostia crasă de care au dat dovadă diversioniştii plătiţi de PSD, amintesc doar faptul că, înainte ca materialul să ajungă la mine, am fost sunat (apelantul a fost D.) şi întrebat care este adresa exactă a blogului meu pentru că s-a zvonit că acolo a fost publicat documentul PSD. Derbedeii, incapabili să accepte că mai sunt şi profesionişti pe lumea asta, erau siguri că voi muşca momeala.

Aşadar, fără a pricepe care este diferenţa dintre jurnaliştii lui Vîntu sau Voiculescu şi jurnaliştii profesionişti ca mine sau ca aceia „testaţi” ieri, şpăgarul B. a eşuat în încercarea sa de intoxicare. Dacă şi autorii diversiunii „caseta trucată” procedau ca mine, adică să verifice înainte de a lansa un subiect, presa română nu era pusă la index aşa cum este acum. Este cazul ca, după 6 decembrie, indiferent de câştigătorul alegerilor, tonomatele şi infractorii de presă să fie înlăturaţi pentru totdeauna din breaslă.

Dan Badea

Mafia politico-economico-mediatică a PSD-PNL

Mircea Geoana, presedintele PSD, sustine un discurs, in Bucuresti, miercuri, 21 mai 2008. Conducerea PSD s-a intalnit cu membrii si simpatizantii partidului. RAZVAN CHIRITA / MEDIAFAX FOTO
Mircea Geoana, presedintele PSD, sustine un discurs, in Bucuresti, miercuri, 21 mai 2008. Conducerea PSD s-a intalnit cu membrii si simpatizantii partidului. (RAZVAN CHIRITA / MEDIAFAX FOTO)

Coaliţia anti-Băsescu a creat şi consolidat, în ultimii ani, o imensă maşină de propagandă mediatică al cărei unic scop este acela de a-şi impune reprezentantul în fotoliul de la Cotroceni. Cum singurul mod prin care se poate realiza aceasta este scrutinul popular, mafia PSD-PNL s-a mobilizat în cea mai complexă operaţiune de manipulare a opiniei publice folosind, în acest scop, mass- media controlate precum şi sute de jurnalişti plătiţi pentru a executa ordinele mogulilor. Au fost aruncate în luptă posturi de televiziune, ziare, posturi de radio etc.
Au fost cumpăraţi lideri de sindicat şi folosiţi pe post de instigatori publici capabili să scoată în stradă, pe motive inventate sau populiste, mase mari de oameni care să creeze tensiuni şi false probleme, toate în scopul de a canaliza ura populaţiei împotriva lui Traian Băsescu. În timp ce mass- media au fost concentrate pe atacul constant împotriva „inamicului public” nr.1 al mafiei, baronii locali au prosperat prin hoţii inimaginabile ocolite de ochii jurnaliştilor vânduţi. Anii din urmă, în care PNL şi PSD au cântat aceeaşi melodie preluată întocmai de coriştii mass- media, au scos în faţă mafia transpartinică şi bicefală structurată pe cele două coloane coordonate de Viorel Hrebenciuc şi reprezentate de Mircea Geoană şi Crin Antonescu.

Fiecare a adunat în jurul său indivizi lipsiţi de scrupule care au penetrat toate structurile statului în scopul de a controla tot ce are legătură cu „inamicul public”. Unii s-au concentrat în jurul lui Vanghelie, iar ceilaţi în jurul lui Patriciu. Majoritatea celor aflaţi în staff-ul propagandistic al lui Antonescu s-a aflat pe statul de plată al Fundaţiei ILI a lui Dinu Patriciu. Păpuşarii celor două marionete, Geoană şi Antonescu, sunt reprezentaţi de Dan Voiculescu, Sorin Ovidiu Vîntu şi Dinu Patriciu.

mafia psd_pnl

Această construcţie diversionistă este reprezentată, grafic, în schema alăturată. Cum se observă, toată această maşinărie pare că se prăbuşeşte peste cetăţeanul de rând a cărui singură legătură cu realitatea politică se face prin intermediul presei controlate în proporţie covârşitoare de mafia politico-financiară PSD-PNL, presă care se interpune ca un paravan imens între populaţie şi manipulatori. Mai există totuşi speranţa că românii nu se vor lăsa păcăliţi într-o proporţie care să permită mafioţilor să preia controlul ultimei redute neatinse de corupţia endemică, Preşedinţia României.

Dan Badea

O lecţie gratuită de investigaţii pentru studenţii de la Jurnalistică: Cum se demonstrează că Guşă nu a rupt relaţiile de afaceri cu Sorin Vîntu

Deşi pare absurd, Cozmin Guşă are nevoie de credibilitate pentru a putea conduce campania diversionistă în favoarea lui Mircea Geoană, protejatul mogulilor pentru fotoliul de la Cotroceni.

Că Geoană e o gloabă pe care şi dac-o îndopi cu jăratic tot gloabă rămâne, ba chiar rişti să se facă scrum, e o altă poveste.

Deocamdată sunt interese şi sume foarte mari aruncate în joc, iar aspiratorul Guşă, respins definitiv de electorat, vrea să sugă şi el cât mai mult din ugerul generos al sponsorilor disperaţi de ameninţarea Băsescu.

Dincolo de speculaţiile privind strânsele sale relaţii cu forţe ruseşti ostile României, sau cu foşti securişti de tipul Virgil Măgureanu şi Iulian Vlad, Guşă are o mică relaţie oficială de afaceri cu Sorin Vîntu. Cei doi au înfiinţat împreună, în februarie 2009, firma SOCO Dezvoltare & Management SRL. Cum discursul diversionist pro-Geoană sau anti-Băsescu al lui Guşă, la Realitatea TV, ar putea fi interpretat ca o afacere a lui Vîntu, pentru simplul fapt că între mogul şi protejatul său există o banală relaţie de afaceri, cei doi au căzut de acord să lanseze zvonul că acea relaţie a fost ruptă, ceea ce ar însemna că între ei nu mai există interese de business.

Pentru asta au ales un „ventilator” care să răspândească zvonul că Vîntu a ieşit din firma SOCO, după ce i-a vîndut lui Guşă acţiunile pe care le deţinuse.

„Ventilatorul” la îndemână, specializat în lansarea rapidă de şuşanele fără suport real s-a dovedit a fi o chestie online care răspunde la numele de Inpolitics, secondată la puţin timp de Hotnews.

Odată plasată pe net, „ştirea” privind ruptura dintre Vîntu şi Guşă a făcut înconjurul ţării, mass media preluînd fără discernământ gogoaşa confirmată de Guşă şi de Vîntu. Spun „fără discernământ” pentru că o minimă verificare la RECOM ar fi dezvăluit faptul că, deocamdată, Vîntu figurează în continuare ca acţionar, alături de Guşă, în firma SOCO. De ce un ziarist l-ar crede pe Guşă , sau pe SOV, fără o minimă dovadă pusă la dispoziţie? Adevărul e că un ziarist nu l-ar crede, dar în presă nu prea mai lucrează ziarişti, ci mercenari, sau răspândaci. Un ziarist ar fi verificat informaţia şi abia apoi, după confirmare, ar fi dat-o publicităţii.

Dacă aş fi fost ziarist care scrie la ziar şi aş fi fost obligat să decid rapid dacă dau „verde” unei astfel de ştiri, aş fi făcut următoarele operaţiuni de bază:

1. Aş fi verificat credibilitatea sursei primare. Cine e Inpolitics?

crin s-a insurat in secret

inpolitics ventilator

O chestie online (nu se poate defini nicicum ca o agenţie de ştiri) care a dat până acum foarte multe dezinformări: de la „ştirea” conform căreia Daniel Dăianu va fi premier, în locul lui Boc „cel mai plauzibil la sfârşitul lui iunie”, la aceea conform căreia Crin Antonescu s-ar fi căsătorit în secret cu iubita lui (şuşanea retrasă de pe site, probabil la ordinul şefului PNL, la puţin timp de la postare), sau la gulguta care spune că Traian Băsescu se va căsători, la anul, cu Elena Udrea (un zvon preluat după patru zile de la lansarea sa pe blogul unui diversionist din PNL; motivul preluării a fost abaterea atenţiei de la complotul pus la cale de gaşca lui Orban pentru incriminarea discreţionară a Elenei Udrea). Dacă observăm şi că semnatarul tuturor acestor idioţenii are nume de societate de transporturi în comun (ITB-Iacob Tiberiu Bogdan sau invers), concluzia e clară: credibilitate zero, adică manipulare totală sau „produs toxic”. Verificarea ar fi durat 5 (cinci minute).

2. Pentru a nu cădea însă în capcana „Petrică şi lupul” (adică să nu cred tot ce spune chestia numită Inpolitics doar pentru că s-a dovedit că manipulează la greu), aş mai fi făcut o verificare: este reală presupusa ruptură din sfera afacerilor dintre Vîntu şi Guşă? Răspuns obţinut rapid: NU!

Presupunând că, într-adevăr, Vîntu ar fi ieşit din asocierea cu Guşă, confirmată –să zicem- de vânzarea participaţiei în firma SOCO- singura legătură oficială directă dintre cei doi -, ei mai au, la vedere, cel puţin o relaţie de afaceri, uşor ascunsă pentru un ziarist de mâna a doua, cum sunt cei care azi scriu la ziar. Relaţia ascunsă dintre Vîntu şi Guşă, care n-a fost încă denunţată şi nici deconspirată îl are ca intermediar pe Maricel Păcuraru.

GDP

Prestige media

Astfel, o verificare rapidă la RECOM ar fi adus informaţia că prolificul Cozmin Guşă, dincolo de SOCO, mai figurează ca acţionar şi la societatea GDP SOLUTION SRL, alături de firmele PRESTIGE MEDIA SRL şi NIRO INVESTMENT SA.

Are Vîntu legătură demonstrabilă cu vreuna dintre societăţi? Are. Cu amândouă.

În ceea ce priveşte NIRO, legătura e speculativă şi mai greu de demonstrat în câteva minute. Pentru asta îţi trebuie vechime în niro1investigaţii, ceea ce un angajat într-o instituţie media de azi nu prea mai are. Grupul Niro e înţesat de foşti securişti, sau de angajaţi de la doi şi un sfert şi Vîntu nu e deloc străin de relaţiile cu mulţi dintre ei, inclusiv cu patronul „Nicu Niro”, alias Nicolae Dumitru (foto dreapta).

Cum demonstrarea legăturii necesită dovezi iar ele nu pot fi obţinute decât în câteva ore, timp care ar întârzia decizia publicării ştirii avute în atenţie, trecem la pista nr.2: PRESTIGE MEDIA SRL. Firma, înfiinţată în Vânători-Galaţi aparţine unei anume Alexandra-Beatrice PĂCURARU. Ajunşi aici avem, deja, revelaţia: locaţia Vânători-Galaţi combinată cu numele Păcuraru dă, aproape sigur, Maricel Păcuraru, adică paravanul lui Sorin Ovidiu Vîntu în afacerile privind Postcom şi Poşta Română, sau în coordonarea cotidianului GARDIANUL.

Dacă demonstrăm că Beatrice Păcuraru e o rudă a lui Maricel, un escroc cu mai multe infracţiuni la activ, atunci putem trage concluzia.

O arhivă bine pusă la punct, sau o relaţie la poliţie, ne poate da informaţia privind realţiile de rudenie dintre Alexandra-Beatrice Păcuraru şi Maricel Păcuraru. Personal, căutând rapid în baza mea de date am descoperit că numele Alexandra-Beatrice Păcuraru apare menţionat, ca fiică a lui Maricel Păcuraru, într-o cerere de graţiere adresată de către acesta, în urmă cu 11 ani, preşedintelui Emil Constantinescu.cerere gratiere

Cum, în cerere, apare ca an al naşterii lui Beatrice 1997 (30.06), iar în documentul RECOM apare 1987 (tot 30.06), o scurtă demonstraţie logică duce la concluzia că e vorba despre una şi aceeaşi persoană, data trecuta de Pacuraru in documentul de mai sus fiind falsa.

Concluzia este, astfel, următoarea: COZMIN GUŞĂ este asociat într-o firmă cu fiica unui paravan al lui Sorin Ovidiu Vîntu. (Obs.: În lipsa arhivei se dă un telefon de verificare fie la Primăria din Vânători-Galaţi, fie la Poliţie (Evidenţa Populaţiei), fie se caută, după imaginaţia fiecăruia, altă sursă).

PRESTIGE MEDIA ADVERTISING

Pentru ca termenul de „paravan” să nu fie perceput doar ca o simplă speculaţie, se poate merge mai departe pentru a se demonstra că Maricel Păcuraru este şi partener direct de afaceri cu Sorin Vîntu. Pentru asta se apelează din nou la RECOM, sau la arhiva acestui blog, şi se descoperă că Sorin Ovidiu Vîntu şi Maricel Păcuraru au înfiinţat împreună, în 12 mai 2009, deci la peste o lună după ce Guşă s-a asociat cu fiica paravanului Păcuraru, firma PRESTIGE MEDIA ADVERTISING SRL (foto stânga). Cu această informaţie, cercul se închide.

Concluzia este că Guşă este asociat, într-o firmă, cu fiica paravanului dar şi a partenerului oficial de afaceri al lui Sorin Vîntu, anume cu escrocul Maricel Păcuraru. Termenul de escroc nu este gratuit, el reieşind din dosarele penale ale infractorului.

3. După ce aflăm că Guşă are o relaţie ascunsă, prin intermediari, cu Sorin Vîntu, mai facem o verificare, deşi nu este neapărat necesară pentru ceea ce avem de demonstrat. Verificăm dacă nu cumva relaţia cu fiica escrocului Păcuraru este pur întâmplătoare.

O întrebare adresată lui Google ne dă imediat răspunsul: relaţia nu este întâmplătoare! Alexandra-Beatrice Păcuraru, asociata lui Cozmin Guşă este, culmea, lider al Partidului Iniţiativa Naţională, ea deţinând funcţia de şef al departamentului „studenţi”. Orice comentariu este inutil aici, entitatea numită PIN fiind invenţia lui Guşă şi, apoi, jucăria unei individe isterice căreia nu-i reţin numele, crescută în studiourile lui Sorin Vîntu.

Reţinem deci că relaţia lui Guşă cu Alexandra-Beatrice Păcuraru nu este întâmplătoare. Guşă a ştiut precis cu cine se asociază.

4. Deşi nu vrem să luăm Pulitzer, sau premiul PAPAGALILOR de la CRP, mai facem totuşi un efort profesional, dacă tot suntem ziarişti, şi încercăm să aflăm dacă diversionistul Guşă a avut, în trecut, vreo legătură cu Maricel Păcuraru, caz în care, dacă răspunsul va fi afirmativ, va trebui să DECIDEM în ce măsură se mai susţine afirmaţia că relaţia cu Păcuraru este, de fapt, o acoperire pentru relaţia cu Sorin Vîntu.

Maricel Pacuraru - patravanul lui SOV
Maricel Pacuraru – paravanul lui SOV

Verificarea ne duce, rapid, la o declaraţie semnificativă a lui Guşă prin care Maricel Păcuraru (foto stânga) este înfierat cu mânie proletară. Declaraţia ne dă dreptul să afirmăm că traseistul Cozmin Guşă este un impostor ordinar, in sensul că una afirmă azi şi alta face mâine. Iată justificarea acestei afirmaţii ca o rezultantă între informaţia proaspăt obţinută şi cea care reiese dintr-o declaraţie făcută de şmecheraş în urmă cu trei ani, şi preluată de un cotidian central. „Sute de miliarde de lei vechi de la Posta Romana au ajuns, prin doua contracte de asigurari, in conturile societatii Postcom SA, ai carei proprietari sunt trei directori din Posta si doi deputati alesi pe listele Blocului National Democratic. Liderul PIN, Cosmin Gusa, a continuat ieri seria dezvaluirilor privind afacerile ce se fac pe spezele Postei Romane, anuntand ca a sesizat Curtea de Conturi in cazul asigurarii salariatilor Postei Romane. Inarmat cu documente, Gusa a sustinut ca proprietarii Postcom sunt directorii Ion Bara, Emanuel Lepadatu si Mihaela Tutu, precum si deputatii Costel Ovidenie si Olguta Cocrea. Potrivit lui Gusa, Posta Romana a incheiat cu Allianz-Tiriac, la inceputul acestui an, un contract de asigurare de viata pentru cei 35.000 de angajati. Din valoarea totala de 187 de miliarde de lei vechi, a fost acordat un comision de 117 miliarde de lei vechi firmei Continental Asig, din Galati, ca agent al Allianz Tiriac. Potrivit lui Gusa, Continental Asig este controlata de Postcom, astfel ca banii de la Postcom au ajuns prin „fel de fel de plasamente si contracte” la firmele unor rude si prieteni ai omului de afaceri Maricel Pacuraru. Potrivit lui Gusa, Postcom a cumparat actiuni la SC Nova Constructii civile si industriale, SC Pronova SRL, SC POSTFARM SRL, SC Post Vama SRL, SC Post Service SA si a cumparat cartele pelegrin de peste 2 milioane de euro de la Perfect Tour SRL, detinuta de Corina Pacuraru. Toate aceste plasamente au fost facute la firme care nu au valoare pe piata si apartin apropiatilor lui Maricel Pacuraru, a apreciat Gusa. „Banii Postei, plasamente de milioane de euro, au ajuns in posesia grupului de interese Maricel Pacuraru”, a aratat Gusa. El a apreciat ca „aceasta formula este mai elaborata decat coruptia gen Nastase”. „Este o coruptie portocalie care foloseste compania de asigurari Allianz, numarul doi in Europa, si pagubeste salariatii Postei”, a mai spus Gusa. Liderul PIN a mai aratat ca va sesiza in aceasta problema si Comisia de Supraveghere a Asigurarilor si Blocul National Sindical”.

La acea dată, în 2006, grupul de interese al lui Maricel Păcuraru, individ care controla atunci cotidianul Gardianul, era acelaşi cu al lui Sorin Ovidiu Vîntu. Relaţia este de notorietate şi nu merită atenţia noastră. Dacă va fi cazul, însă, o vom dezvolta.

Deocamdată aflăm că Guşă tocmai s-a asociat cu fiica unui individ pe care, în trecut, l-a acuzat de toate relele, individ folosit drept paravan în afaceri de Sorin Vântu. Şi mai aflăm ceva, ca bonus pentru munca depusă: administratorul firmei lui Guşă, un anume Emil BERTALAN, este şi administrator la Postfarm SRL, una dintre societăţile implicate în nelegiuirile depistate de el în trecutul apropiat.

Concluzia este, aşadar, următoarea: “Ştirea”publicată pe site-ul Inpolitics este o manipulare ordinară, difuzată de răspândaci interesaţi sau de fraieri care preiau fără să verifice; şuşaneaua era menită să ascundă relaţia de afaceri dintre Sorin Vîntu şi Cozmin Guşă în scopul de a nu compromite demersurile diversioniste ale lui Guşă, făcute cu logistica lui Vîntu, pentru susţinerea lui Mircea Geoană şi demonizarea lui Traian Băsescu.

Quot erat demonstrandum.

Pentru o şi mai bună percepţie a celor aflate, nu strică să plasăm informaţiile descoperite într-o schemă relaţională.

schema3

Cine se mai îndoieşte de demonstraţia de mai sus, să privească atent la evoluţia individului Guşă pe posturile siameze de televiziune Realitatea Tv şi Antena 3.

O evoluţie interesată a unui politician respins de electorat, deci ratat, şi, în acelaşi timp, a unui diversionist ordinar, deci impostor.

Realitatea este că individul care i-a trădat pe aproape toţi cei cu care a lucrat are credibilitate nulă, dovadă că n-a reuşit să-i convingă pe electori în niciuna dintre campaniile la care a fost parte de când a inventat paravanul numit PIN, iar toate apariţiile lui pe sticla lui Vîntu, sau Voiculescu, sunt încercări disperate de a cerşi, acum, voturi pentru fostul arbitru din divizia Onoare, de la Bragadiru sau Voluntari, Mircea Geoană.

Dan Badea