Grupul pentru Apărarea Presei de Şantaj şi virusul V.V.P.

(Foto: HULTANUL)
(Foto: HULTANUL)

Nişte mercenari din presă şi politică au anunţat, zilele trecute, crearea unui aşa zis Grup pentru Apărarea Presei. În fapt, grupul proaspăt creat apără nu presa, ci PRESA DE ŞANTAJ.

Ei protestează faţă de includerea în proiectul Strategiei Naţionale de Apărare a unei noi vulnerabilităţi reprezentate nu de presă ci de campaniile de presă comandate împotriva statului român şi a instituţiilor sale fundamentale, sau/şi de presiunile exercitate de mafioţii care deţin trusturi de presă şi le folosesc exclusiv în scop de şantaj, pentru obţinerea de avantaje politico-financiare (vezi, pe larg, aici)

Membrii grupului organizat să apere presa lui Vîntu şi Voiculescu mint în stil mare chiar şi cu documentele în faţă. Ei cred că presa este plină doar de bizoni care au grătar de mici în loc de reţea neuronală. Ei spun, aşadar, că în Strategia de Apărare a fost inclusă „mass media” ca vulnerabilitate şi nu practicile mafiote din mass media, sau că, în accepţia lui Băsescu, „presa liberă e un fenomen care are rolul de a denigra” etc.etc. Asta este însă o mare minciună! Până şi acest protest este o manipulare ordinară. Iată fragmentul manipulator dat publicităţii de gaşca lui SOV:

„Pe 23 iunie 2010, preşedintele României Traian Băsescu şi, totodată, şeful Consiliului Suprem pentru Apărarea ţării, a decis ca mass-media să fie introdusă în Strategia Naţională de Apărare, la capitolul privind vulnerabilităţile de securitate. Astfel că, pentru domnia sa, presa liberă reprezintă un fenomen “cu scopul de a denigra instituţii ale statului, prin răspândirea de informaţii false despre activitatea acestora; presiunile exercitate de trusturi de presă asupra deciziei politice în vederea obţinerii de avantaje de natură economică sau în relaţia cu instituţii ale statului ”.

Iată, însă, şi fragmentul din Strategia Naţională de Apărare care spune cu totul altceva decât interpretează mercenarii

vulnerabilitati2

Deci „fenomenul campaniilor de presă la comandă”, nu „mass media” sau „presa liberă” aşa cum spun manipulatorii.

coruptie presa

 

Obrăznicia şantajiştilor e atât de mare încât ei confundă infracţiunea cu legalitatea, hoţia cu democraţia. Iată alte mostre ale minciunii în stare pură:

„Ne adresăm reprezentanţilor mediului academic, ne adresăm societăţii civile, ne adresăm oamenilor de afaceri, ne adresăm oamenilor de cultură, artiştilor, ne adresăm Bisericii şi Amatei, ne adresăm tuturor jurnaliştilor şi analiştilor, indiferent de specialitatea lor, pentru a adera la acest proiect care înseamnă, în esenţă, apărarea democraţiei. Ne vom adresa, de asemenea, organismelor de media internaţionale pentru a trage un semnal de alarmă în legătură cu felul în care se înţelege respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeanului în România„.

Cum „presa” practicată în trusturile lui Vîntu şi Voiculescu nu are absolut nicio legătură cu presa adevărată, accentul nefiind pus pe informarea corectă a opiniei publice, ci pe dezinformarea ei continuă, ea este deja mai mult decât o vulnerabilitate a României. Vorbim aici exclusiv este presa de tip mafiot, de presa de şantaj şi e de înţeles de ce în apărarea ei au sărit exact cei care o promovează.

De ce se tem mogulii? Dacă acest tip de presă ar rămâne înscris într-un document precum Strategia Naţională de Apărare, drept vulnerabilitate a României, atunci există riscul ca statul să genereze anticorpi pentru cei care otrăvesc continuu spaţiul public, care incită la revolte sociale şi la nesupunere civică, care refuză să recunoască ordinea constituţională şi rezultatele alegerilor. Anticorpi pentru virusul V.V.P. (Vîntu-Voiculescu-Patriciu). Ori ăsta e un atentat la instrumentul de făcut guverne şi bani al mogulilor.

Cine sunt însă apărătorii presei de tip mafiot? Păi cine altcineva decât manipulatorii de profesie, şantajiştii, traseiştii şi tonomatelele lui Vîntu, Voiculescu şi Patriciu?

Lista MERCENARILOR VVP
Lista MERCENARILOR VVP

Iată-i, în toată splendoarea lor. Îi cunoaşteţi:

1. Sorin Roşca Stănescu (tonomat). La fel cum Vîntu este tatăl FNI, el este tatăl presei de şantaj din România postdecembristă. Cu toate astea n-a fost niciodată condamnat pentru şantaj. A devenit multimilionar în euro cu ajutorul lui Dinu Patriciu şi al lui Sorin Ovidiu Vîntu, dar şi al practicilor pe care continuă, azi, să le apere. Anul trecut a fost surprins în timp ce-l şantaja, împreună cu Bogdan Chirieac, pe şeful ANI, Cătălin Macovei. Este, aşadar, unul dintre groparii presei din România.

Tatăl şi mama presei de şantaj
Tatăl şi mama presei de şantaj

2. Victor Ciutacu (tonomat). Este un tonomat sui-generis care nu s-a remarcat prin absolut nimic, pe plan profesional, el fiind un activist pe moşia lui Dan Voiculescu.

(Foto: BARICADA)
(Foto: BARICADA)

Are izbucniri verbale grobiene, de tip Vadim, însă provenite din zona patologică a Tribunului. Nu ştie altceva decât să-i înjure pe Băsescu, Boc, Videanu sau Udrea, la comanda celui care-i dă să manânce. A avut sarcini şi misiuni în zona politică, el fiind „detaşat” în calitate de consilier al şefului APAPS, Ovidiu Muşetescu, sau al ministrului Economiei, Codruţ Şereş. Ulterior a revenit la bază (Jurnalul Naţional şi Antena). Practică presa de tip inchizitorial, de şantaj şi intimidare.

3. Corina Drăgotescu (tonomat). Tonomat dezagreabil care, la fel ca şi ciutacul, nu a realizat nimic pe plan profesional. A fost şi este plătită cu sume imense de bani să susţină punctele de vedere anti-româneşti ale lui Vîntu sau Patriciu. Este suficient să şopteşti Băsescu, sau Udrea, în apropierea ei, ca să-ţi sară la beregată.

iLIESCU dRAGOTEASCA

4. Valentin Nicolau (mercenar). A fost, pe rând, subalternul lui Dan Voiculescu în PUR, consilierul lui Adrian Năstase, preşedinte al TVR (2002-2005), iar apoi a revenit în partidul de buzunar al lui Voiculescu. A fost vicepreşedinte al grupului GRIVCO şi responsabil cu strategia şi dezvoltarea Grupului Media Intact (Antena 1, 2, 3, Jurnalul Naţional etc etc.).

nicolau1

Valentin Nicolau

Cât a condus TVR a subordonat postul public de televiziune intereselor PSD. A fost numit chiar membru în CNA, din partea lui Voiculescu, dar a demisionat deoarece voia funcţia de preşedinte al acestui for. Este copatron şi fondator al Editurii Nemira. A înfiinţat Smart FM. O coincidenţă interesantă arată caracterul duplicitar al individului.

În urmă cu 12 ani am publicat la Editura lui Nicolau volumul „Averea Preşedintelui. Conturile Ceauşescu”. Mi-a cerut, în schimb, să-i predau documente (dovezi) pentru toate afirmaţiile făcute în acea lucrare. A justificat prin aceea că, în cazul în care va urma un proces cu vreunul dintre cei atacaţi, are nevoie de probe în apărare. I-am pus în braţe un dosar ce conţinea peste 500 de file, majoritatea documente clasificate secret sau secret de serviciu şi provenite dintr-o arhivă aflată în custodia Ministerului Apărării Naţionale. Multe dintre acele documente vizau relaţia de afaceri a lui Dan Voiculescu, via Crescent, cu Securitatea. Ei bine, deşi, înainte de apariţia cărţii mele, Voiculescu m-a ameninţat că mă va da în judecată, ulterior a renunţat. Mai mult, la câteva luni după apariţia cărţii, Valentin Nicolau devenea membru cu o funcţie importantă în…Partidului Umanist Român condus de Dan Voiculescu. Deşi au trecut 12 ani, n-am mai văzut dosarul predat lui Nicolau. De la acel dosar a început însă cariera politică a mercenarului. Uitaţi-vă cu atenţie la el, priviţi-i lanţul şi culoarea pielii şi gândiţi-vă că ăsta a fost preşedintele TVR vreme de trei ani de zile!…

5. Lavinia Şandru (traseistă, mercenar). E o creaţie a lui Sorin Ovidiu Vîntu care i-a pus la dispoziţie postul de televiziune pentru a o lansa. E folosită în războiul împotriva lui Traian Băsescu. Conduce PIN, un partid compus din ea, Cozmin Guşă şi nişte neamuri.

Traseista

 
Traseista Lavinia

6. Carmen Moldovan (mercenar, traseistă). Deputat PSD, a trecut la UNPR, apoi a revenit la matcă deoarece n-a primit o funcţie în formaţiunea lui Cristi Diaconescu. Fost jurnalist în solda lui Dan Voiculescu (Jurnalul Naţional şi Antena 1), a devenit o combinatoare promovată de Mircea Geoană.

Carmen Moldovan / caricatura de B. Petry
Carmen Moldovan / caricatura de B. Petry

7. Dan Mihalache (traseist, mercenar). Consilierul lui Crin Antonescu şi fost deputat PSD. E un obişnuit al televiziunii lui Vîntu.

Dan Mihalache
Dan Mihalache

8. Georgică Severin (traseist, mercenar) Traseist pe ruta PNTcd, PNL, PC, PD-L. Trădător de la mama lui, senatorul Georgică a ştiut să profite de context şi să facă bani. El controlează un post de televiziune prahovean (Prima) şi un săptămânal (Zarva).

Georgică Severin
Georgică Severin

Unii spun că filmuleţul incidentului cu Traian Băsescu şi copilul din Ploieşti ar fi fost făcut chiar de Georgică Severin, pentru televiziunea sa. Ulterior el ar fi dat filmul lui Dinu Patriciu care, din documentar, l-a făcut film artistic. Pixell cu pixell.

9. Florin Chilian (mercenar). Mardeiaş de maidan, Chilian n-are nicio legătură cu presa.

FLORIN CHILIAN

Chilian mardeiaşul

Nu ştiu în ce calitate a semnat apelul grupului. Probabil i s-a promis o savarină. Sau o pungă de seminţe…

Cei de mai sus sunt apărătorii declaraţi ai presei de tip mafiot din România. Şi duşmanii presei româneşti care, sunt convins, va continua să reziste fie chiar şi numai în spaţiul virtual.

Dan Badea

Gelu Teodorescu, şeful INSOMAR şi paravanul lui SOV din FNI, a lovit din nou!

Gelu Teodorescu, paravanul lui SOV din FNI şi director INSOMAR
Gelu Teodorescu, paravanul lui SOV din FNI şi director INSOMAR

INSOMAR, institutul de manipulare al lui Sorin Vîntu a dat publicităţii săptămâna trecută  un aşa-zis sondaj de opinie, la comanda unui site al aceluiaşi SOV, cotidianul.ro.

Scopul „sondajului” a fost de a arăta cât de huliţi sunt guvernul Boc, PDL şi Preşedintele Băsescu şi cât de frumoşi şi deştepţi sunt PSD, PNL, Ponta şi Antonescu. Cât de credibile pot fi rezultatele unui astfel de „Institut”? Când ştii că SOV plăteşte zeci de milioane de euro pentru schimbarea Guvernului şi a Preşedintelui României, cum să-l crezi obiectiv, sau măcar dezinteresat, atunci când plăteşte sondajul INSOMAR? Sigur că, din acest punct de vedere, credibilitatea sondajului este nulă. La fel cum, am demonstrat deja, este nulă şi credibilitatea sondajului realizat în iunie de GSS 2000

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când aud de INSOMAR, îmi amintesc de FNI, SOV Invest şi GELSOR! De ce? Pentru că aşa-zisul institut de sondare a opiniei publice este condus de unul dintre paravanele fundamentale ale lui Vîntu din escrocheria FNI, Gheorghe Teodorescu. 

insomar1 insomar2 insomar3
insomar2
insomar3

Îşi mai aminteşte cineva de FNI, jocul piramidal construit de Sorin Ovidiu Vîntu pentru a escroca sute de mii de bizoni? Dar de SOV Invest, societatea care a administrat FNI şi care, după ce l-a îmbogăţit pe Vîntu a fost plasata unor societăţi sau instituţii ale statului român tocmai bune de fraierit precum CEC, Banca Agricolă sau Centrocoop? Dar de GELSOR, societatea de valori mobiliare care a tranzacţionat cea mai mare parte dintre acţiunile intrate în malaxorul escrocheriei şi a încasat comisioane uriaşe?

fni

Istoric: Pentru cei care nu ştiu, Gheorghe Teodorescu, şeful INSOMAR, este cel care a preluat în ianuarie 1997, de la Nicolae Popa, acţiunile SGI (firma lui Sorin Vîntu ce controla SOV Invest); în noiembrie 1997, Gheorghe Teodorescu a cedat 51% din acţiuni către Centrocoop, pentru a da credibilitate operaţiunii, iar în ianuarie 1999, când marea hoţie atinsese apogeul, a cedat restul de 47,1% acţiuni către Ioana Maria Vlas iar aceasta, a plasat 20% la CERC şi 20% la Banca Agricolă. Aşa se face că atunci când s-a prăbuşit, toate legăturile FNI cu Sorin Vîntu fuseseră tăiate. Operaţiunea a fost un succes, iar paravanele Nicolae Popa, Ioana Maria Vlas şi Gelu Teodorescu şi-au făcut treaba şi au fost recompensate. Popa şi Vlas cu „excursii” în străinătate, iar Teodorescu cu titluri şi lucrări universitare dar şi cu jucaria INSOMAR
Teodorescu a fost atât de apropiat de Sorin Vîntu încât cei doi au creat împreună GELSOR SRL, firma care a dat apoi denumirea imperiului mafiot al lui SOV. Numele GELSOR a fost obţinut prin alăturarea particulelor GEL – de la GELu (Gheorghe) Teodorescu şi SOR – de la SORin Vîntu. Cei doi au deţinut, în 1990, ziarul Românul Liber şi o consignaţie în Roman.

Deşi măsurile impopulare luate în ultimul timp au creat destule nemulţumiri în rândul populaţiei, eu nu cred că sondajele de opinie realizate de firmele unor infractori, au vreo relevanţă. Dimpotrivă. Singurul lor scop este de a manipula populaţia şi de a justifica lovitura în forţă, care se pregăteşte pentru luna viitoare, împotriva guvernului.

Culmea manipulării mi s-a părut a fi introducerea, printre întrebările cărora li s-a inventat un răspuns, a celei referitoare la un partid care nu există, anume la partidul şantajistului Dan Diaconescu, partenerul de afaceri al lui Sorin Vîntu. Iat-o: Cu cine (ar trebuie înlocuit guvernul)?

Trecând peste parantezele puse aiurea de autorii sondajului, întrebarea este mai mult decât hilară,  dacă observăm ce variante de răspuns au oferit sondorii lui Vîntu. Deşi ea este adresată unor subiecţi ce fac parte, exclusiv, din cei 40% dintre români care cred că Soarele se învârte în jurul Pământului, adică bizonilor, autorii ei fac parte din aceeaşi categorie. Trebuie să fii cel puţin dobitoc pentru a întreba cu ce partid poate fi înlocuit un guvern, sau trebuie să fii angajat la mogul ca, după ce ai comis o prostie, să o amplifici, adăugând pe listă un partid inexistent, adică partidul lui DD.

insomar_otv

 

sechestru pe vint
sechestru pe vint

Pe de altă parte, chiar dacă, prin absurd, INSOMAR nu ar fi oficina lui Vîntu, cum poate fi credibil produsul unei firme care are sechestru pe acţiuni, este controlată de o altă firmă aflată în insolvenţă şi riscă să fie executată dacă nu se schimbă mai repede puterea? INSOMAR este controlată de PSV Company SA (fosta Petromservice) iar creanţele acesteia, socotite de firma de lichidare judiciară, depăşesc 150 milioane de dolari. Adică jumătate din gaura de la FNI.

Pomenirea numelui INSOMAR, mi-a mai amintit de o grozăvie petrecută la sfârşitul anului trecut şi care a scăpat analizei celor care mai ţin piept tăvălugului dezinformării. Pe 30 septembrie 2008, cu două luni înainte de alegerile parlamentare, Sorin Ovidiu Vîntu şi-a mobilizat tonomatele şi le-a trimis să caute răspunsul la întrebarea care îl frământa şi care nu-l lasă doarmă: Cum pot fi câştigate alegerile în era digitală?

untitled

 

 

Zsolt Nagy, Emil Hurezeanu, Phil Noble şi Gheorghe Teodorescu
Zsolt Nagy, Emil Hurezeanu, Phil Noble şi Gheorghe Teodorescu

Aşa se face că tonomatele s-au adunat acolo, au discutat şi s-au pus apoi pe treabă. Ce-a ieşit, am văzut! I-au mancat degeaba pişcoturile lui SOV. Şi erau acolo tonomate de prima mână precum Adrian Ursu, Corina Drăgotescu, Emil Hurezeanu, Pavel Lucescu, Robert Turcescu, Diana Dragomir, Adriana Săftoiu, Cozmin Guşă sau Gheorghe (Gelu) Teodorescu de la INSOMAR…

Dialog cu tonomat
Dialog cu tonomat

 

Tonomate căutând răspunsul
Tonomate căutând răspunsul

…Trăim momente de manipulare totală. Ea este posibilă pentru că, aşa cum arată un sondaj realizat de Facultatea de Sociologie Bucureşti, jumătate dintre români sunt bizoni. Adică analfabeţi, deci aluat pentru infractorii care controlează mass media româneşti. Ei sunt deja un câştig pentru alianţa PSD-PNL. Bătălia se dă pentru a-i câştiga pe cei care încă mai gândesc cu capul lor, dar care, prin dezinformare, sunt predispuşi să devină şi ei victime ale mafiei politico-financiare.

Dan Badea

GARDIANUL s-a transferat, în interes de serviciu, la CUTEZĂTORII

Alecu Racoviceanu
Alecu Racoviceanu

După eşecul suferit în ultima campanie electorală, când s-au dus pe apa sâmbetei munca

Lidia Miskievici
Lidia Miskievici

şi credibilitatea lor de-o viaţă, foştii pionieri de la Gardianul, în frunte cu Alecu Racoviceanu şi Lidia Mitchievici-Popeangă (foto sus), au schimbat tactica.

Ei s-au decis să nu-l mai atace pe Băsescu după ce a ajuns preşedinte, pentru că şi-o iau oricum în freză, ci înainte. Adică să-l atace…de mic. Să-l ia de la şcoală, chiar de la grădiniţă dacă se poate, şi să-l toace mărunt, pixell cu pixell, sau hayssam cu hayssam. De ce să mai facă un ziar, cum a fost Gardianul, pentru dezinformarea oamenilor mari, cu drept de vot, care, orice minciună le-ai pune pe prima pagină, ei tot cu Băsescu votează?!

GARDIANUL

Nu frate, şi-au zis ei, facem unul pentru ăia mici, îi luăm de jos, de la grădiniţă, îi manipulăm la sânge până la majorat şi ne asigurăm că peste două mandate s-a terminat cu Băsescu! (Or fi aflat, probabil, că peste zece ani actualul preşedinte va candida din nou…)

Ideea cu manipularea şcolarilor le-a venit de la munca titanică depusă pentru trucarea, pixell cu pixell, a celebrei lucrări video – bună de pus în ramă –  „Băsescu lovind un copil”. L-au tot mângâiat cu palma şi pumnul (pixell cu pixell) pe bietul minor din Ploieşti până le-a picat fisa cu manipularea elevilor dintr-a patra.

Profesionişti desăvârşiţi ai dezinformării, foştii pionieri de la Gardianul au pus, aşadar, mână de la mână şi au reînfiinţat Cutezătorii. Pare incredibil, dar e tristul adevăr: fostul editor al Gardianului a devenit „Cutezătorii – Media Content” SRL.

Firmă pe care foştii pionieri şi gardieni vor scoate, cu sprijinul fostului consilier al primarului Oprescu, Adrian Thiess, cotidianul „Puterea”. De ce Puterea? Pentru că tocmai le-a scăpat, printre degete, atât lor cât şi sponsorilor de anul trecut. Şi dacă nu au puterea propriu-zisă, măcar să aibă hârtia pe care scrie asta, cu litere de-o şchioapă. Ori, ca să te mulţumeşti cu Puterea de hârtie trebuie musai să fii cutezător.

actionari cutezatorii

Au contribuit financiar la noua societate, în mod egal (fiecare cu optimea lui), ca în Falansterul de la Scăieni, următorii:

Alecu (Alexandru-Dan) Racoviceanu, fost director general Gardianul: 12,5%;
Emil (Emilian) Berdeli, fost şef al ediţiei de internet: 12,5%;
Ion-Iulian Alexandru, fost şef Eveniment-Investigaţii: 12,5%;

Dan Marilena, fost şef Economic: 12,5%
Lidia Mitchievici, fost director general: 12,5%;
Maria Trifa – ? – : 12,5%

Mihaela Vîlcu – probabil nevasta fostului redactor şef, Val Vîlcu: 12,5% şi

cutezatorii 1

Andi (Dragoş) Topală – fost redactor şef adjunct : 12,5%

Administratorul firmei se numeşte Daniela Căprăroiu.

Referitor la conţinutul cutezătoarei publicaţii a foştilor pionieri de la Gardianul, rămâne de văzut cum îl vor integra ei pe Hayssam în noua formulă, cum vor prezenta orgiile MISA sau celelalte subiecte de importanţă naţională. O soluţie ar fi să scrie despre copiii lui Hayssam, că nu se poate să nu fi fost şi ei implicaţi în răpire, n’aşa?, au avut ei o înţelegere cu Băsescu sau cu SRI şi SIE…La fel, pot începe operaţiunea de manipulare şi de atac asupra guvernului Boc sabotând „cornul şi laptele”.

În fine, ştiu ei, cutezătorii, să facă scenarii, că doar de aia i-a subvenţionat, în ultimii cinci ani, Sorin Ovidiu Vîntu.

Tot înainte!…

Update (31 martie, 16: 53): Tocmai am citit, pe un blog, un interviu cu Alecu Racoviceanu. El spune că proiectul ziarului „Puterea” este finanţat de „un grup de afaceri din Europa, care in Romania este reprezentat de Adrian Thiess„. Finanţatorul n-ar fi, deci, Sorin Ovidiu Vîntu, se grăbeşte să spună Racoviceanu. Haida de! N-o fi Vîntu, la vedere, că nu-i stă în caracter, dar în spate nu poate fi altcineva. Deocamdată, la vedere, nu avem transpus în noul proiect decât … ultima acţiune ratată a lui Vîntu, de la finele anului trecut. Este vorba despre (ne)participarea lui Mihail Gorbaciov la Gala „Zece pentru România”, după ce prezenţa ultimului lider sovietic fusese dată ca sigură de către mass media controlate de SOV. Acum povestea se repetă. Pe 14 aprilie, la lansarea cotidianului Puterea, este anunţată, din nou, prezenţa lui Mihail Gorbaciov. Să-şi fi luat, ex-gardienii, numele de Cutezătorii doar ca să-l convingă pe Gorbaciov că ei sunt urmaşii foştilor pionieri şi să-l înduplece, astfel, să le facă safteaua la lansarea ziarului? Tocmai acum când, în Moldova se lansează (ce coincidenţă!, tot în aprilie!) şi Publika TV a aceluiaşi Sorin Ovidiu Vîntu?

Dan Badea

PREIMPOSTORII ONG au primit ordin să-l atace, în haită, pe Traian Băsescu

prefraudare

Patru ONG-işti furioşi dar bine plătiţi s-au rotit ieri, ore în şir, pe sticlele mogulilor ca să protesteze faţă de, spun ei, „conflictul de interese” în care s-ar afla Traian Băsescu în calitatea sa, dublă, de iniţiator al referendumului pentru parlamentul unicameral şi de candidat la preşedinţie. Doi dintre aceşti pre-impostori ai aşa-zisei societăţi civile (haida de!), Mircea Toma şi Georgiana Iorgulescu au declarat că reacţia anti-Băsescu le-a fost sugerată de mulţimea afişelor din oraş (Toma), sau din afara lui, pe ruta Moldova-Bucureşti (Iorgulescu).

Soros si GDS,  Mirciulica Toma si Homosexualii din Coalitia Opriti Codul Familiei
Blonda Iorgulescu de la Centrul pentru Resurse Juridice, ca o pre-deşteaptă ce este, a sesizat chiar şi subliminalul mesajului transmis de Băsescu şi l-ar fi spus pe post dacă n-o întrerupea tonomatul care o invitase la televiziunea mogulului.

PNListul Cristian Pîrvulescu a justificat şi el demersul anti-Băsescu printr-un exemplu din fotbal: Băsescu ar fi în situaţia echipei care, ajunsă la loviturile de departajare de la 11 metri şi-ar fi asigurat dreptul de a executa două lovituri în acelaşi timp.
Asta ar fi, în esenţă, PREFRAUDAREA inventată şi invocată de aceşti pre-şmecheri, în numele pre-găştilor pe care le reprezintă şi a grupurilor de interese care-i finanţează. Evident, bizonii aceştia l-au acuzat pe Traian Băsescu de „fraudă morală”, disperaţi că nu pot găsi ceva anticonstituţional în demersul preşedintelui.

Inventând un termen care nu exista – „prefraudare” –  pentru a-şi justifica demersul, ong-iştii au inventat, de fapt, o acuzaţie la adresa lui Traian Băsescu. Cum nu există o încălcare a legii fundamentale în demersul preşedinteleui Băsescu privind organizarea referendumului pe 6 noiembrie, în aceeaşi zi cu alegerile prezidenţiale, rezultă că operaţiunea lansată de cei patru ONG-işti crizaţi este subiectivă şi seamănă cu o comandă militară, politică sau de afaceri. Refuz să cred că iluştrii ONG-işti sunt imbecili. Pe de altă parte, dacă soldaţii ongişti respectivi sunt isteţi, de ce nu le-au sugerat ei celorlalţi candidaţi la preşedinţie să susţină referendumul anunţat de preşedinte, şi, astfel să-şi afişeze şi ei mutrele pe bannere pe care să scrie, asemenea lui Băsescu, „De ce le e frică nu scapa!”?

Dealtfel, ci(u)vicii care au lansat diversiunea de astăzi, îngrijoraţi de „conflictul de interese” outdoor, sunt purtătorii de grijă ai mafiei PSD-PNL şi fac parte din aceeaşi echipă implicată în vechi lupte anti-româneşti, ultima dintre ele fiind coaliţia „Opriţi codurile”.

Cine sunt aceşti indivizi şi pe cine reprezintă ei în realitate?

PREPERVERSUL Mircea Toma slujeşte alte cauze decât cele ale presei româneşti

PRE-perversul Mircea Toma
PRE-perversul Mircea Toma, cu steluţa roşie, de maior, pe organul gandirii lui

Mircea Toma, această mamă bogată a răniţilor, este un pre-pervers cu ciucurel roşu (vezi foto sus) care a făcut foarte mulţi bani din operaţiunile ONG, dar şi din relaţia cu Sorin Ovidiu Vîntu. El a înfiinţat Agenţia de Monitorizare a Presei, stipendiată de te miri cine, pentru te miri ce!

Specialist în minorităţi, de orice tip ar fi ele (homosexuali, moguli, mafioţi, homosexuali, lesbiene, homosexuali, maghiari, homosexuali, romi, deştepţi, frumoşi, pnlişti, homosexuali etc), Mircea Toma serveşte doar cauza pe care are ordin s-o servească. Florin Călinescu a declarat deja, într-un anumit context, că Mircea Toma a venit la Academia Caţavencu „în uniformă kaki”.

Cineva a explicat, de fapt, ce a vrut să spună Călinescu prin indicarea culorii „civilului” Toma: despre Mircea Toma se stie ca inainte de 1990 a lucrat ca psiholog la Centrul de Medicina Aeronautica Bucuresti, unde testa pilotii care conduceau aeronavele cuplului Ceausescu, raspundere similara, potrivit Asociatiei Civic Media, cu cea a ofiterilor din Directia a V-a a Securitatii Statului„.

Dacă afirmaţia de mai sus e adevărată atunci Mircea Toma are „bube” care i-au găurit umerii, uniform, în mai multe locuri.

Deşi astăzi sare la gâtul lui Traian Băsescu pentru că se opune celor care-i dau păpică, Toma nu face nimic, dar absolut nimic pentru a sancţiona tonomatele care manipulează zilnic populaţia sub comanda slugilor lui Vîntu şi Voiculescu. Recent, Toma şi alţi sindicalişti bine plătiţi au găsit de cuviinţă să pună la punct un cod deontologic al jurnalistului care introduce, culmea, ca în justiţie, „prezumţia de nevinovăţie”.
Picture 091
Vorbind despre PREFRAUDARE a alegerilor, Toma e primul care încalcă prezumţia amintită. Pe de altă parte, indivizi de acest tip, plătiţi prin fundaţii în spatele cărora se ascund interese de cele mai multe ori antiromâneşti, s-au opus întotdeauna unei legi a presei care să sancţioneze penal excesele manipulative de tipul celor cu care ne confruntăm astăzi.

Apariţia şi vivacitatea tonomatelor gen Răzvan Dumitrescu, Prelipceanu, Hurezeanu, Turcescu, Nistorescu, Gâdea, Bădin, Ciutacu, Mircea Badea, Chireac, CT Popescu, Radu Tudor etc. etc. sunt o dovadă că Mircea Toma şi super-agenţia sa de Monitorizare a Presei nu au niciun efect curativ asupra breslei jurnaliştilor ci, dimpotrivă, ocupă locul unei asociaţii de care presa are mare nevoie pentru a ieşi de sub controlul mogulilor mafioţi.

Deşi, ONG-ul lui Toma nu şi-a mai publicat, oficial, sursele de finanţare, printre cele de până în 2004 figurează, pentru anumite programe,  Fundaţia Soros, Uniunea Europeană, Consiliul Europei etc.

Mircea TOMA, "civilul" lui Soros in putza goala, deasupra unui copil
Mircea TOMA, „civilul” lui Soros in putza goala, deasupra unui copil

În fotografia de mai sus, un paparazzo de la Cancan l-a surprins pe Mircea Toma cu puţa goală în faţa fetiţei sale minore. De faţă este şi soţia lui Toma, cea care se amuză de tortura la care e supusă minora lor. Se poate bănui că fetiţa şi-a dus mâna stângă la ochi, în momentul în care l-a văzut pe perversul de taică-său cu organul deasupra capului ei, iar cu mâna dreaptă se fereşte, parcă, de apropierea idiotului. Ei bine, închipui-ţi-vă acum că acest pervers apare la telvizor şi îşi arogă dreptul de a ne reprezenta, civic, sau de a ne apăra de abuzurile sistemului.
Iată cine reprezintă societatea civilă, cine îl acuză pe preşedintele României, cel pentru care şi-au dat votul milioane de oameni! Perversul Toma!

Cine i-a dat acestui om de grotă dreptul să ne reprezinte pe noi? Nimeni, evident, şi l-a luat singur pentru că locul „reprezentantului” era gol.

Culmea, urmaşul lui Homo Erectus a participat, recent, la elaborarea codului deontologic al jurnalistului! El are susţinători printre „sindicaliştii” presei (nu mă refer aici la aceia care chiar luptă pentru drepturile jurnalistului), indivizi de aceiaşi teapă cu el, persoane care au permis tonomatelor să se înmulţească în aşa hal încât a fi jurnalist a ajuns o ruşine naţională.

M-am săturat ca din cauza acestor dezaxaţi, ascunşi sub masca diverselor asociaţii, chipurile profesionale, ale jurnaliştilor, să fiu catalogat la fel ca ei. Priviţi caricaturile unuia precum Hultanul şi încercaţi să vă puneţi în locul unui jurnalist care nu merge cu turma, dar care o încasează ca şi când. Ce am eu (sau Radu Moraru, sau Negruţiu, sau Tapalagă, sau Mircea Marian, sau Ioana Lupea) în comun cu acele specimene?…Nimic. Absolut nimic nu avem în comun. Şi atunci? De unde mandatul de reprezentare?
Dincolo de asta, perversul si-a extins competenţele şi intenţiona să legifereze chiar şi blogosfera, că aşa i-o fi şoptit ciucurelul lui cel roşu. Trec peste faptul că tot el s-a lansat mai demult şi în afaceri cu reclama plasate în…WC-urile publice.

Referitor la relaţia Mircea Toma-Sorin Ovidiu Vîntu, ea a a fost, cum am amintit, extrem de rodnică. Toma a câştigat din vînzarea în câteva tranşe a acţiunilor de la Academia Caţavencu mai multe sute de mii de euro. Dealtfel, aşa a câştigat fiecare „caţavenc” cu experienţă.

Prima tranşă, de aproximativ 1,6 miliarde de lei vechi a intrat chiar în atenţia Oficiului Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor deoarece viramentul bancar s-a făcut din conturi ale OMV Austria, pentru cumpărare acţiuni Rompetrol, fonduri care i-au alimentat şi pe alţi potentaţi ai zilei precum Patriciu, Sorin Marin, Buşcu etc etc. Banii reprezentau, zic jurnaliştii îmbogăţiţi, contravaloarea acţiunilor de la Caţavencu. E şi asta o justificare…

PREPENEListul Pîrvulescu a fost finanţat, via nevastă-sa, dar şi via Pro Democraţia, de guvernul Tăriceanu
Societatea civila a turnatorului Voiculescu
Societatea civila a turnatorului Voiculescu

Cristian Pîrvulescu, eternul preşedinte al Pro Democraţia, e un individ care nu mai are nici măcar o fărâmă de credibilitate, decât în faţa celor pe care îi susţine. Personajul, preşedinte pe viaţă al ONG-ului de doi bani pe care-l reprezintă, este o slugă fidelă, cel puţin la Bucureşti, a PNL. Nevastă-sa a fost salariată a Guvernului Tăriceanu, iar el a fost numit în 2006, de către acelaşi Tăriceanu, în consiliul IICCR condus de pnl-istul Marius Oprea. Daniela Pârvulescu a fost director în cancelaria premierului Tăriceanu şi avea un salariu mai mare chiar şi decât al unui ministru. În 2006, spre exemplu, soţii Pîrvulescu au avut câştiguri salariale de 1,47 miliarde lei vechi, adică bani suficienţi pentru a opri codul penal sau referendumul anunţat de Băsescu.

Parvulescu la Şcoala de vară a PNL
Parvulescu la Şcoala de vară a PNL

Parvulescu_scoala de vara PNL

Toate luările sale de cuvânt au fost şi sunt PRO-PNL (foto stânga, anul trecut, la şcoala de vară a PNL), aşa că reacţia sa nu mai surprinde pe nimeni. Îl apără pe Crin Antonescu, chiar dacă acesta nu a foat ales nici măcar în propriul său colegiu electoral! Deşi dorm pe ei, unii oameni nu înţeleg că trebuie să mergă la culcare…Culmea, printre finanţatorii Pro Democraţia este şi Guvernul României (prin Agenţia pentru Strategii Guvernamentale) sau Camera Deputaţilor, dar şi Fundaţia Soros de la Bucureşti şi de la Budapesta alături de alte surse guvernamentale americane, germane şi olandeze.

PREPENALUL Alistar a fost zburătăcit de inspectorii lui Băsescu

Picture 089

Victor Alistar este şi el din aceeaşi trupă cu Toma şi Pârvulescu, numai că numele său a figurat, în 2007,  pe listele PNL pentru preşedinţia Agenţiei Naţionale de Integritate. După ce dosarul său a fost respins, individul şi-a permis să falsifice datele ultimului raport (Raportul Naţional Asupra Corupţiei 2009) întocmit de firma la care lucrează, adică Transparency International (TI) România. La sfârşitul lunii trecute s-a anunţat că ANI l-a dat pe mâna autorităţilor pe Alistar pentru că şi-ar fi „instigat” nevasta, Lavinia Nicoleta Ciută, să comită un fals în declaraţia de avere.

Masina nedeclarata de Victor Alistar
Masina nedeclarata de Victor Alistar

Ea a omis să declare un BMW deţinut de soţul ei, din 2003, menţionând că deţine doar un autoturism KIA. De asemenea, la capitolul venituri din activităţi independente, Victor Alistar declară aproape un miliard de lei vechi (se plăteşte bine „transparenţa”), iar nevastă-sa a omis această sumă.,
Mai mult, printr-un comunicat de presă, ANI a anunţat că

a demarat procedura de control in urma sesizarii formulate de Agentia Nationala a Functionarilor Publici cu privire la faptul ca Victor Alistar nu a respectat prevederile legale privind regimul juridic al declaratiilor de avere si de interese. ANI a sesizat Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 1, pe 19 iunie, cu privire la savarsirea de catre presedintele Transparency International Romania a infractiunii de instigare la fals intelectual. ANI arata ca a constatat ca Victor Alistar s-ar fi aflat, in perioada 12 octombrie 2001 – 1 martie 2009, in stare de incompatibilitate, intrucat a detinut concomitent calitatile de functionar public, respectiv purtator de cuvant in cadrul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, director executiv in cadrul Asociatiei Romane pentru Transparenta, incepand cu anul 2004 si avocat definitiv-titular in cadrul cabinetului individual de avocatura „Alistar Teodor-Victor”, incepand cu 23 ianuarie 2007 si pana in prezent”.

 

Alistar are, dealtfel, antecedente PRE-PENALE încă de când era şef de serviciu la Primăria Capitalei condusă de Viorel Lis şi îşi repartiza o locuinţă, deşi mai avea una.

După înlocuirea lui Lis cu Traian Băsescu, Alistar şi-a mutat cuibul, ca purtător de cuvânt, la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici.

Corpul de control al primarului Băsescu a verificat însă modul în care Alistar obţinuse pentru el şi familia sa două apartamente din fondul locativ de stat. Cauza era deja de natură penală.

Iată ce constata, atunci, corpul de control al celui pe care papagalul Alistar îl atacă astăzi cu atâta nesimţire:

Potrivit Ordinului de repartizare nr. 123650 / 17 dec. 1998, emis de Primaria Municipiului Bucuresti, acesta (n.red. apartamentul nr. 24 cu suprafata de 105 mp, situat in Calea Calarasilor nr. 166, sector 3) a fost atribuit d-nei ALISTAR VIORICA ELENA, perfectandu-se contractul de inchiriere nr. 1251 / 26 ian. 1999. In fisa suprafetei locative a fost inscris ca membru de familie fiul titularei de contract, d-nul ALISTAR TEODOR VICTOR, salariat la Primaria Mun. Bucuresti. Repartizarea apartamentului s-a facut contrar prevederilor Legii nr. 114/1996 (3 camere la 2 persoane) si anterior finalizarii lucrarilor de construire si receptiei finale a imobilului, predarea-primirea catre chirias facandu-se prin proces-verbal la data de 20 aprilie cu mentiunea asigurarii partiale a utilitatilor. Cu toate ca d-nul Alistar Teodor Victor indeplinea conditiile de a-si stabili domiciliul la noua adresa, a preferat sa mentina pierduta cartea de identitate, legitimandu-se cu adeverinte provizorii in care este inscrisa mentiunea “lipsa spatiu”.
La data de 21 ian. 2000, prin cererea nr. 118222 / 2000, inregistrata la Cabinet Primar General a solicitat repartizarea unei locuinte din fondul locativ de stat, iar la data de 18 aprilie 2000 prin cererea nr. 120144 / 2000 a solicitat in mod expres garsoniera din str. Atena nr. 4 sector 1.
Precizam faptul ca cererea a fost vizata de Primarul General in data de 14 aprilie 2000, anterior inregistrarii acesteia si fara ca garsoniera respectiva sa fi fost comunicata libera de catre Directia Generala de Administrare a Fondului Imobiliar.
Comunicarea liberului s-a produs in fapt in data de 18 aprilie 2000 in aceeasi zi cu inregistrarea cererii, cand a fost intocmita si ancheta sociala si s-a emis si repartizarea nr. 118222 / 18 apr. 2000 de catre Serviciul Spatii de Locuit, in baza careia s-a intocmit contractul de inchiriere nr. 23660 / 19 aprilie 2000.
Repartizarea locuintei din str. Atena nr. 4 s-a facut in conditiile in care d-nul ALISTAR TEODOR VICTOR detinea locuinte din fondul locativ de stat impreuna cu mama sa, uzand de declaratii false (vezi declaratia notariala autentificata de Biroul notarial public NOTAREX sub nr. 765 / 3 aprilie 2000).
Pentru a acoperi falsul in declaratii, d-nul Alistar Teodor Victor a depus la Directia Generala de Administrare a Fondului Imobiliar o cerere prin care a solicitat radierea din contractul de inchiriere nr. 1251/1999 detinut de mama sa Alistar Viorica Elena pe motivul neintelegerilor familiale si a imposibilitatii convietuirii in acelasi apartament (in fapt nu utilizau locuinta intrucat era in curs de executie). Cererea a fost depusa in data de 8 mai 2000 si inregistrata nejustificat sub nr. 4219 / 15 feb. 2000 de catre Directia Generala de Administrare a Fondului Imobiliar.
La data de 10 iulie 2000 nu era efectuata radierea din contractul de inchiriere nr. 1251/1999 a d-lui Alistar Teodor Victor.
Mentionam faptul ca la data de 12 aprilie 2000 d-nul Alistar Teodor Victor s-a casatorit, asa cum rezulta din Certificatul de casatorie nr. 593465 / 2000 emis de Primaria sectorului 3.
Fata de cele prezentate propunem:
1. mentinerea contractului de inchiriere nr. 1251/1999 avand ca titular de contract pe Alistar Viorica Elena si ca membri de familie pe Alistar Teodor Victor, impreuna cu sotia, situatie in care se respecta prevederile Legii nr. 114/1996 (3 camere la 3 persoane).
2. departamentul Juridic-Contencios sa intreprinda demersurile necesare in vederea rezilierii contractului de inchiriere nr. 23660 / 19 aprilie 2000, incheiat pe numele d-lui Alistar Teodor Victor, pentru locuinta din str. Atena nr. 4 sector 1 si sustinerea intereselor Primariei Municipiului Bucuresti in dosarul civil nr. 3321 / 2000″.

Poţi să uiţi o asemenea „obrăznicie” comisă de inspectorii lui Traian Băsescu? Evident că nu! Ca urmare a controlului dispus de Băsescu, Alistar a fost cercetat penal pentru fals în declaraţii, a avut apoi un proces pentru păstrarea apartamentului, dar l-a pierdut şi a fost zburătăcit şi din locuinţa ocupată ilegal.

PRE-Impostorul n-a uitat experienţa „Băsescu” şi acum combate şi el cum şi pe unde poate, în speranţa că Traian Băsescu va fi împiedicat să fie reales în funcţia de Preşedinte al României.

PREBLONDA de la CRJ este subordonata unui adversar vechi al lui Băsescu: Valerian Stan

crj

Georgiana Iorgulescu. PRE-blonda de la CRJ, o doamnă trecută de o anumită vîrstă, s-a băgat şi ea în seamă că nu strică dacă se afirmă. ONG-ul al cărei director executiv este Georgiana a fost înfiinţat de Fundaţia Soros şi este condus de unul dintre cei mai vechi şi aprigi duşmani ai lui Traian Băsescu, nimeni altul decât Valerian Stan. Acesta a avut, dealtfel şi câteva preocese penale cu Băsescu, motiv pentru care a devenit un fel de „Gică-contra”.

Şi Valerian Stan slujeşte societatea civilă după ce a părăsit-o pe cea kaki.

georgiana-iorgulescu-alexandru-solomon

Revenind la slujnica executivă a Fundaţiei Soros, adică Georgiana Iorgulescu, ea ar putea fi convinsă că are dreptate, la fel ca toţi PRE-imbecilii care susţin puncte de vedere asemănătoare, numai că nimic din toată poliloghia sa bezmetică nu are susţinere câtă vremne demersul nu se referă la o încălcare a legii sau a constituţiei.

Georgiana lui Valerian
Georgiana lui Valerian

Picture 046
Acesta este motivul care mă determină să afirm că sus-numita are alte interese decât cele invocate.

Avocată de meserie, Iorgulescu serveşte, probabil intereselor fundaţiei Soros, sau celor ale lui Valerian Stan, dar în  nici un caz nu serveşete interesul meu, cetăţean român şi ziarist cu 19 ani vechime, greu de dus cu preşul de impostorii apăruţi peste noapte. Pentru mine această persoană e echivalentă cu un pericol public şi nu dau doi bani pe demersurile ei câtă vreme servesc unor interese politice de tip mafiot.

Fie că-i servesc pe Soros, fie pe Vîntu, Patriciu sau Voiculescu, ONG-iştii de mai sus nu sunt altceva decât nişte PREIMPOSTORI care se substituie, cu de la ei putere, unui interes public legitim. Nefiind reprezentativi, ei rămân doar nişte infiltraţi ce ne bântuie în numele unei „democraţii” a celor care-i finanţează.

©Dan Badea